borooo написа:goppa написа:Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.
да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така
Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.
borooo написа:goppa написа:Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.
да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така
goppa написа:borooo написа:goppa написа:Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.
да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така
Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.
Отклонението е корекцията, която ECU прави, за да поддържа безпроблемна работа. Така че, ако корекцията е твърде голяма, това показва, че инжекторите имат проблеми
Обикновено, когато корекционният фактор надвишава или е равен на 1,0 mg , започва да се забелязват проблеми.
numbers are added or subtracted to the idle IQ. They would really be a better indication if you changed them to % of idle IQ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта