ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот stenly_m » Вто 13 окт 2009 22:05


Колеги, по-лекото излизане на газовете предразполага по-лека работа на двигателя, разликата във вървежа поне според мен няма, поне като си махнах катализатора не усетих нищо такова, но както по-голяма генерация отпушва колата, така махането на катализатора предразполага към отварянето на по-голямо пространство за преминаване на въздух, а това за турбината е ясно, че няма да има разлика, тя ще прави определни обороти да постигне определени стойности, но когато е по-трудно преминаването на газовече, ще постига тези определени стойности при по-голямо натоварване. при по-леко преминаване на газовете ще ги постига по-лесно...все едно, аз поне така си ги обяснявам нещатата, когато е на нагорнище за да подържаш 90 км харчиш повече гориво, отклкото по надолнище, защото двигателя се твари по-вече и по-малко в единия и другия случай, така е и с катализатор и без :)




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот achodemo » Вто 13 окт 2009 22:24


двигателя се твари по-вече и по-малко в единия и другия случай, така е и с катализатор и без


Вярно е :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот morfei1 » Вто 13 окт 2009 22:35


Бе има разлика без катализатора. След 1500км пробег.... колата ми върви по-леко, харчи по-малко. Негатива е че отзад мирише на автогара, но не пуши. Едно много леко свистене в ауспуха, което е слабо и едва се забелязва - чува.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот znainainai » Сря 14 окт 2009 7:00


Аз и задното гърне съм махнал и карам на тръбичка. Тотал: без кат и задно гърне разхода надолу колата определено се освободи и ускорява по леко. Разлика в шумът в купето не намирам но във вървенето определено има :twisted:


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот mladeja » Сря 14 окт 2009 18:01


Добре махам катализатора и вървежа се увеличава - от къде става тая магия след като турбото върти по същия начин тоест едно и също количество въздух е влезнал в мотора с едно и също налягане нали има управляващи клапани / с или без катализатор както стана ясно от постовете по горе/ а от там и горивото е същото.Нали си има комп да смята - влезнало количество въздух срещу него съответното гориво за да може да се окисли пълноценно?
Аз си карам с кат. на 450 000 км. поне предполагам, че са му толкова навъртяни.За да го махна трябва да имам основателна причина за това да наливам отново пари.До сега не съм се убедил в това.Чети тук ,чети там виж тая тема виж оная виж търсачката това не ми върши работа.Чел съм ги и не съм стигнал до еднозначно и абсолютно мнение за да подхващам дискусия наново.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот stenly_m » Сря 14 окт 2009 18:04


Да, това за по-лекото вървене е факт, в смисъл усеща се че колата не се натоварва толкова колкото с катализатор, но имам предвид с по-горният ми пост, че това е разликата и примерно ако вървиш наравно с друга кола, след като махнеш катализатора, пак вървиш на равно или да и дръпнеш 10 сантиметра...разликата не е фрапантна половин 1 кола...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот morfei1 » Сря 14 окт 2009 22:04


Днеска минах още 400км...... колата ми върви много по-добре, не си внушавам :) .


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот znainainai » Чет 15 окт 2009 19:59


Колата диша по-леко не я спъват изгорелите газове толкова много :idea: И разлика определено има. Аз на паско съм само със резонатор (сердно гърне) на мястото на катализатора тръбичка на мястото на задното гърне тръбичка :twisted: Колата върви осезаемо по-леко за разхода ще видим :roll: Разлика в шумът в купето няма :Mr Green Fun


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот achodemo » Пет 16 окт 2009 0:04


Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Burner_inc » Нед 18 окт 2009 21:57


achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... :Mr Green Fun



не са колега, даже 1 част си имат и катализатори


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот danii » Пон 19 окт 2009 0:38


Burner_inc написа:
achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... :Mr Green Fun



не са колега, даже 1 част си имат и катализатори

Колега сигурен ли си в това което си написал? :D


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Burner_inc » Пон 19 окт 2009 14:53


danii написа:
Burner_inc написа:
achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... :Mr Green Fun



не са колега, даже 1 част си имат и катализатори

Колега сигурен ли си в това което си написал? :D



абсолютно колега, http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=393 , http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=395

ралиджийките също са с гърнета, правата тръба не означава винаги по-голяма мощност


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот achodemo » Пон 19 окт 2009 17:17


Burner_inc написа:
danii написа:
Burner_inc написа:
achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... :Mr Green Fun



не са колега, даже 1 част си имат и катализатори

Колега сигурен ли си в това което си написал? :D



абсолютно колега, http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=393 , http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=395

ралиджийките също са с гърнета, правата тръба не означава винаги по-голяма мощност



колега незнам каква е точно функцията на този спортен катализатор ,но едва ли чисти много за 270лв.,иначе аз бих си взел такъв вместо оригинален за 1000лв. А що се отнася до тези спортни гарнета предполагам знаеш какво представляват вътре - права ,перфорирана тръба ,а не лабиринт от чупки и кривки като твоето оригинално гърне !!! :D


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Burner_inc » Пон 19 окт 2009 18:33


Предишните ми 3 коли бяха с такива гърнета и знам какво представляват, а относно катализатора-този е метален и в спорта се използват метални, а не керамични катализатори. Колкото до цената- това е може би най-евтиното на пазара и ако същия катализатор беше марков, цената му щеше да е поне 5 пъти по-висока :beer


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот danii » Вто 20 окт 2009 1:17


Burner_inc написа:Предишните ми 3 коли бяха с такива гърнета и знам какво представляват, а относно катализатора-този е метален и в спорта се използват метални, а не керамични катализатори. Колкото до цената- това е може би най-евтиното на пазара и ако същия катализатор беше марков, цената му щеше да е поне 5 пъти по-висока :beer

Виж сега колега на мен ми е ясно,че се продават такива (спортни катализатори) Въпросът ми беше дали си сигурен,че на световните рали саъстезания карат с катализатори??? :lol: а относно това,че са метални не е от голямо значение щото на всички пасат 3 с бензинови мотори са абсолютно същите. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта