
ТДИ махане катализатор
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Колеги, по-лекото излизане на газовете предразполага по-лека работа на двигателя, разликата във вървежа поне според мен няма, поне като си махнах катализатора не усетих нищо такова, но както по-голяма генерация отпушва колата, така махането на катализатора предразполага към отварянето на по-голямо пространство за преминаване на въздух, а това за турбината е ясно, че няма да има разлика, тя ще прави определни обороти да постигне определени стойности, но когато е по-трудно преминаването на газовече, ще постига тези определени стойности при по-голямо натоварване. при по-леко преминаване на газовете ще ги постига по-лесно...все едно, аз поне така си ги обяснявам нещатата, когато е на нагорнище за да подържаш 90 км харчиш повече гориво, отклкото по надолнище, защото двигателя се твари по-вече и по-малко в единия и другия случай, така е и с катализатор и без 

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Махане катализатор ТДИ.
двигателя се твари по-вече и по-малко в единия и другия случай, така е и с катализатор и без
Вярно е

Re: Махане катализатор ТДИ.
Бе има разлика без катализатора. След 1500км пробег.... колата ми върви по-леко, харчи по-малко. Негатива е че отзад мирише на автогара, но не пуши. Едно много леко свистене в ауспуха, което е слабо и едва се забелязва - чува.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Махане катализатор ТДИ.
Аз и задното гърне съм махнал и карам на тръбичка. Тотал: без кат и задно гърне разхода надолу колата определено се освободи и ускорява по леко. Разлика в шумът в купето не намирам но във вървенето определено има 

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Махане катализатор ТДИ.
Добре махам катализатора и вървежа се увеличава - от къде става тая магия след като турбото върти по същия начин тоест едно и също количество въздух е влезнал в мотора с едно и също налягане нали има управляващи клапани / с или без катализатор както стана ясно от постовете по горе/ а от там и горивото е същото.Нали си има комп да смята - влезнало количество въздух срещу него съответното гориво за да може да се окисли пълноценно?
Аз си карам с кат. на 450 000 км. поне предполагам, че са му толкова навъртяни.За да го махна трябва да имам основателна причина за това да наливам отново пари.До сега не съм се убедил в това.Чети тук ,чети там виж тая тема виж оная виж търсачката това не ми върши работа.Чел съм ги и не съм стигнал до еднозначно и абсолютно мнение за да подхващам дискусия наново.
Аз си карам с кат. на 450 000 км. поне предполагам, че са му толкова навъртяни.За да го махна трябва да имам основателна причина за това да наливам отново пари.До сега не съм се убедил в това.Чети тук ,чети там виж тая тема виж оная виж търсачката това не ми върши работа.Чел съм ги и не съм стигнал до еднозначно и абсолютно мнение за да подхващам дискусия наново.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Да, това за по-лекото вървене е факт, в смисъл усеща се че колата не се натоварва толкова колкото с катализатор, но имам предвид с по-горният ми пост, че това е разликата и примерно ако вървиш наравно с друга кола, след като махнеш катализатора, пак вървиш на равно или да и дръпнеш 10 сантиметра...разликата не е фрапантна половин 1 кола...
Re: Махане катализатор ТДИ.
Днеска минах още 400км...... колата ми върви много по-добре, не си внушавам
.

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Махане катализатор ТДИ.
Колата диша по-леко не я спъват изгорелите газове толкова много
И разлика определено има. Аз на паско съм само със резонатор (сердно гърне) на мястото на катализатора тръбичка на мястото на задното гърне тръбичка
Колата върви осезаемо по-леко за разхода ще видим
Разлика в шумът в купето няма 




- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Махане катализатор ТДИ.
Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?... 

- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?...
не са колега, даже 1 част си имат и катализатори
Re: Махане катализатор ТДИ.
Burner_inc написа:achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?...
не са колега, даже 1 част си имат и катализатори
Колега сигурен ли си в това което си написал?

- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
danii написа:Burner_inc написа:achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?...
не са колега, даже 1 част си имат и катализатори
Колега сигурен ли си в това което си написал?
абсолютно колега, http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=393 , http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=395
ралиджийките също са с гърнета, правата тръба не означава винаги по-голяма мощност
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Махане катализатор ТДИ.
Burner_inc написа:danii написа:Burner_inc написа:achodemo написа:Ми те рали автомобилите защо са само с тръбичка .?...
не са колега, даже 1 част си имат и катализатори
Колега сигурен ли си в това което си написал?
абсолютно колега, http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=393 , http://eshop.rally-club.net/product_inf ... cts_id=395
ралиджийките също са с гърнета, правата тръба не означава винаги по-голяма мощност
колега незнам каква е точно функцията на този спортен катализатор ,но едва ли чисти много за 270лв.,иначе аз бих си взел такъв вместо оригинален за 1000лв. А що се отнася до тези спортни гарнета предполагам знаеш какво представляват вътре - права ,перфорирана тръба ,а не лабиринт от чупки и кривки като твоето оригинално гърне !!!

- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Махане катализатор ТДИ.
Предишните ми 3 коли бяха с такива гърнета и знам какво представляват, а относно катализатора-този е метален и в спорта се използват метални, а не керамични катализатори. Колкото до цената- това е може би най-евтиното на пазара и ако същия катализатор беше марков, цената му щеше да е поне 5 пъти по-висока 

Re: Махане катализатор ТДИ.
Burner_inc написа:Предишните ми 3 коли бяха с такива гърнета и знам какво представляват, а относно катализатора-този е метален и в спорта се използват метални, а не керамични катализатори. Колкото до цената- това е може би най-евтиното на пазара и ако същия катализатор беше марков, цената му щеше да е поне 5 пъти по-висока
Виж сега колега на мен ми е ясно,че се продават такива (спортни катализатори) Въпросът ми беше дали си сигурен,че на световните рали саъстезания карат с катализатори???


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта