-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Jonkata_v » Пет 14 дек 2012 12:28


radi_nrj написа:В нафтата съм сигурен, но в колата не съм mhihi mhihi mhihi

mhihi
каква "марка и модел" ти е нафтата :)




K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Пет 14 дек 2012 13:28


Миналата зима и аз бях така, ама на -20 някъде. Едвам пали и отзад става нощ. Една свещ беше свършила.
Не знам как хора тук палят само с 1 работеща при такива температури.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 14:06


Jonkata_v написа:
radi_nrj написа:В нафтата съм сигурен, но в колата не съм mhihi mhihi mhihi

mhihi
каква "марка и модел" ти е нафтата :)


Rompetrol Efix Diesel - те в същност друг модел нямат mhihi

AAZ-та със същата нафта от същата бензиностанция миналата зима на -20 запали от втория опит от четвърт.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот stefan4o » Пет 14 дек 2012 14:37


Ради, много зле работата бре scare
С подобно палене си потенциален клиент на такси-услугите :wink: Не ти се подигравам или от сорта, но според мен я закарай някой дизелджия да погледне за какво иде реч.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 14:44


Утре влиза в бокса...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Stivi » Пет 14 дек 2012 17:52


radi_nrj написа:Добро утро на всички. Добре че акумулатора е нов ама тая събота влизаме в бокса - свещи, центровка...


И това е въртене на нов акумулатор :shock Тая работа нещо не е както трябва,или му бяга тока или стартера здраво затяга при студовете та така тегаво върти ! Даже нафтата да е директен внос от Германия и всички свещи да са на 6 той като не се развърта двигателя как да запали ??


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Пет 14 дек 2012 19:24


И при мен беше така, колега. С чистак бърсак нов акумулатор. И 1 изгоряла свещ. Смених я и почна да пали от раз.

radi_nrj, пуши ли черно като запалиш?


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Re5Pec7 » Пет 14 дек 2012 19:32


При мен пък всичко си е ок - стартер, акумулатор, свещи. Е да ама тъпата нафта все замръзва. Добавки, спирт ... е няма братче .. падне ли под -8 и чао. Пали си от четвърт и като изгори нафтата, която е от филтъра до помпата .. и няма никой. Имаме 2 други коли (Рено и пасат) е там няма проблеми. АМа тоя голф ... яко ме дразни вече. Защо така и идея си нямам. Горивния филтър съшо е сменен. Някъде по маркучетата замръзва .. е*ем ти нафтата.


lubopa4kata
Мнения: 415
Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lubopa4kata » Пет 14 дек 2012 19:40


didopoli написа:Днес в 7:00 в Стара Загора -11.Пасата запали работи около 10 сек и угасна,отново въртене запали неравномерна работа за около 5 сек и после се оправи.За втори път ми се "Желира" нафтата от Петрол тази зима въпреки наличието на добавка.Някой друг проблеми с Петролската да е имал,защото освен мен и още 2-ма колеги карат с такава и при тях е подобно положението.

и моита от петрол се желира,ужас :banghead:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот stefan4o » Пет 14 дек 2012 19:42


Измислете някакъв подгрев. То ясно, че нафтата ни е боклук ама... Някъде бях чел из форума, че някои дизелови Фордове имали подгрев някъде около филтъра, ако не се лъжа и така нафтата не замръзва.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пет 14 дек 2012 19:46


Слагайте крушки в резервоарите mhihi .
Audi B4 1.9 TDI 90Hp
От 3 дена не е било палено, на вън е седяло при -16 запали без никакъв проблем :bowdown .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 14 дек 2012 20:17


K написа:И при мен беше така, колега. С чистак бърсак нов акумулатор. И 1 изгоряла свещ. Смених я и почна да пали от раз.

radi_nrj, пуши ли черно като запалиш?


Нямам черен пушек.

Stivi написа:или му бяга тока или стартера здраво затяга при студовете та така тегаво върти


Стартера е ;)


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот stefarata » Пет 14 дек 2012 20:49


Полото от гаража,запалих с един подгрев,за секунди оборотите проиграха,но бързо се нормализирбеше минус 17. Друго ме притеснява- за пръв път виждам температурата да се отмести надолу от 90 градуса. Е спусках надолнище и бях изключил от скорост. Като включих веднага отиде на 90 градуса. И бях пуснал парноро на 3 степен.падна до около 80 градуса. Нормално ли е или да търся повреда?не е термостат щото долния маркуч е леден. Просто явно си изстива мотора ако е в такъв студ по инерция и парното му дърпа топлинката.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот leonardo_vd » Пет 14 дек 2012 21:33


Golf 2 GTD сутринта на -15 поне на усет го казвам. Запали от 2-рото въртене /изпуска ми бендикса/ Горивото е 30литра преработено масло и 15литра бензин 95 . малко притриса и му играят оборотите, но това около 30сек. после цял ден е кибрит.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот stefarata » Съб 15 дек 2012 13:35


това от днес. Колата е на открито.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта