


-19 С, с мъка , но запалих
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Интересно за какво ти е на дизела да пускаш фарове преди да завъртиш? Мислиш, че консумацията на свещите е недостатъчна?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: -19 С, с мъка , но запалих
dlug написа:Интересно за какво ти е на дизела да пускаш фарове преди да завъртиш? Мислиш, че консумацията на свещите е недостатъчна?
Не,колега.просто не съм свикнал още с дизела. Това го направих по инерция.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Голфа е 1.9ТДИ AFN 110к.с. вчера в Плевен беше около -14 градуса запалих без проблеми заработи равномерно,несъм сипвал добавки в нафтата, а заредих на туба и не бях сигурен колко е свястна нафтата,колата стои пред блока,пуших една цигара да видя дали ще угасне(дали ще се задъсти филтъра със сополи) с тази безизвестна нафта на туба но нямаше проблем
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Урок от по студените страни на север от нас- освен в нафтата-аз вече съм на пълен резервоар с около 2 кила бензин-сипват и около 200милилитра от същото и в двигателното масло.Ама забравих да дам тубата да ми налеят
тия дни ще го направя

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Какво сипват в двигателното масло че не разбрах 

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: -19 С, с мъка , но запалих
За -19 не знам!Но на -10 без грам проблем!Единствено,което ми направи впечатление е по шумната работа на мотора в първите секунди.Мax motion дизел!Такива работи като бензин ,газ никога не съм слагал и няма да сложа.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Бензин в маслото ли
това що да стане по рядко ли и колко ще остане тоя бензин там преди да се изпари 


-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Достатъчно е до сутринта
и после пак така докато температурите се качат малко.

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ако си слагате масло по заводските спесификации (5В40) ,а не както ви казват "разбирачи"-"стар е мотора,затова по-състо си сложи"
,няма да имате проблеми със сгъстило се масло и трудно развъртане на дв. в големите студове и да добавяте бензин в маслото
има много тестове в нета
http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4&feature=related


има много тестове в нета
http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4&feature=related
Последна промяна от gancho на Сря 19 дек 2012 10:32, променено общо 1 път.
Re: -19 С, с мъка , но запалих
mladeja написа:Урок от по студените страни на север от нас- освен в нафтата-аз вече съм на пълен резервоар с около 2 кила бензин-сипват и около 200милилитра от същото и в двигателното масло.Ама забравих да дам тубата да ми налеяттия дни ще го направя
fox_vt написа:Бензин в маслото литова що да стане по рядко ли и колко ще остане тоя бензин там преди да се изпари
mladeja написа:Достатъчно е до сутринтаи после пак така докато температурите се качат малко.

Are you crazy


-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
gancho написа:Ако си слагате масло по заводските спесификации (5В40) ,а не както ви казват "разбирачи"-"стар е мотора,затова по-състо си сложи",няма да имате проблеми със сгъстило се масло и трудно развъртане на дв. в големите студове и да добавяте бензин в маслото
![]()
има много тестове в нета
http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4&feature=related
Еми аз затова на афн на 450хил км му слагам мобил 5 на 40 и сега в студа колата няма грижи,и си доливам 1 литър на 10хил и бълха ме ухапала,и както казваш,нека разбирачите да казват че мотора бил износен и да си слагат 10-40 някой даже и 15-40 слагат и спестяват коласални суми от по 20лв...

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Не мога да ги разбера тези компромиси с маслото...А да,синтетиките са безбожно скъпи 

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Благовест написа:Не мога да ги разбера тези компромиси с маслото...А да,синтетиките са безбожно скъпи
30лв разлика между двете /справка форумния магазин и всички стандартни магзини за авточасти/ за много хора са си доста пари ! Вече ако се гледа цената при момчетата от Пловдив където разликата е 10-12лв в зависимост от марката масло е глупаво да ги спестиш слагайки по-евтиното

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Те за тия 10-15 лв говорим...и масло не се сменя всеки месец.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта