Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Някой има ли снимки къде точно слага пластината и как изглежда?
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Нито ЕГР разбрах кое е и от какво е съкращение. Също така ВАГКОМ ще помоля по запознатите с една дума да кажат или да покажат



Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
sinanmetin написа:Нито ЕГР разбрах кое е и от какво е съкращение. Също така ВАГКОМ ще помоля по запознатите с една дума да кажат или да покажат![]()
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=14
http://www.diesel-club.com/forum/viewforum.php?f=22
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Еййй страшно много ти благодаря ....
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Колеги искам да попитам,ногато колата работи на обороти и се подаде рязко газ,трябва ли лостчето което движи клапата да мърда видимо или не.Или да попитам по друг начин,може ли да се разбере дали изобщо работи ЕГР-а без диагностика?Как би се отразило на работата на двигателя неговото неправилно функциониране.
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Svetkisha написа:Да обясня как направих почистването на колектора и EGR-a.
За колекторите:
Напълних ги с бензин, след около 10 минути го запалих, с помоща на компресор и пистолет за насочена струя леко обдухвах през всичките отвори на колектора, визуално беше много ефектно!!!...
http://www.youtube.com/watch?v=oet4qWeZuYA
http://www.youtube.com/watch?v=reJmZQwR0MA
http://www.youtube.com/watch?v=Jq91aCS0ciQ
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
а да попитам при мен като го форсирам на място над 3000оборота и почва да черни около егр-а тва какво значи и аз ли съм за чистене и затапване?и също така имам следи от масло по маркуча на турбината.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re:
Kicho написа:Ако е уместно да попитам в тази тема колко пари горе - долу излиза цялата процедура ?![]()
![]()
при Ventoman - почистване на геометрия, всмукателни колектори и регулиране на клапана за геометрията на турбото - 290лв.
в северна България е малко по-евтино:
The^Maniac написа:Аз ходих при Дани в Монтана. Почистихме колекторите и променливата геометрия на турбината и затапихме ЕГР-а. ...
Цялото удоволстивие - 100лв.
- Iritais
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
- Автомобил: Golf 5 Plus
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Като гледам въобще не е "малко" по-евтино - почти 3 пъти. Някой може ли да даде координатите на Дани от Монтана. То си заслужава да се отиде до там.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Колега влез в платени обяви там ги има координатите на dani_94, мисля че за него става въпрос много точен човек наистина.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Някой който е минал през това, може ли да напише колко време отнема процедурата?
- Svetkisha
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Дани се намира в гр.Монтана, ул. Неофит Бозвели номер немога да дам, но се намира непосредствено до ПГ по стройтелство, архитектура и геодезия. Има малко островче с триъгълна форма, пада се от дясната ви страна, а Дани, по-точно двора му(защото Дани може и да е излезнал из града) е от лявата ви страна, има голяма къща с магазинче и тераска отпред.
Незнам дали линка се чете, но опитах.
http://bgmaps.com/services/maps/redir.a ... 821c67c5ef
Незнам дали линка се чете, но опитах.
http://bgmaps.com/services/maps/redir.a ... 821c67c5ef
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Рекалибриране на EGR клапана чрез VAG-COM
Чрез тази процедура може да се увеличи количеството на входящия въздух, който постъпва в двигателя. Ако не искате да запушвате екологията на автомобила механично, това е начина за решение на проблема.
Първо ще ви трябва VAG-COM
1. Запалете двигателя и го оставете да загрее.
2. Включете на неутрална скорост и изключете всички консуматори на електричество ( климатик, фарове, радио и други. )
3. Свържете диагностичната техника за буксата.
4. Влезте в двигателя. След това влезте в “ Login” използвайки този код 12233
5. Изберете „adaptatiom” и отидете на адапционнен блок 3. Настъпете педала на газта за да задействате клапана на EGR-то за няколко минути.
Забележете, че на прозорчето на която се изписва стойността на адаптацията трябва да бъде 32768 и да показва приблизително 250 +/- 20 mg/stroke на количество входящ въздух. ( Ако стойностите не съвпадат с по-горните, то или сте на грешния канал или ECU-то Ви се различава от това, на което е правено това ръководство.)
6. Като стойност на адаптацията въведете следната стойност 33768 и след това натиснете бутона „Test”.
Обърнете внимание на количеството входящ въздух, което се е променило на около 370 mg/stroke. Това е горната граница, която може да достигнете с адаптация на EGR клапана Ви, ако искате автомобила да отговаря на екологичните изисквания. Ако ще карате автомобила оффроуд или по състезания, може да увеличите тази стойност.
7. След като направите настройките, които Ви харесват, може да натиснете „save” за да ги запазите.
Чрез тази процедура може да се увеличи количеството на входящия въздух, който постъпва в двигателя. Ако не искате да запушвате екологията на автомобила механично, това е начина за решение на проблема.
Първо ще ви трябва VAG-COM
1. Запалете двигателя и го оставете да загрее.
2. Включете на неутрална скорост и изключете всички консуматори на електричество ( климатик, фарове, радио и други. )
3. Свържете диагностичната техника за буксата.
4. Влезте в двигателя. След това влезте в “ Login” използвайки този код 12233
5. Изберете „adaptatiom” и отидете на адапционнен блок 3. Настъпете педала на газта за да задействате клапана на EGR-то за няколко минути.
Забележете, че на прозорчето на която се изписва стойността на адаптацията трябва да бъде 32768 и да показва приблизително 250 +/- 20 mg/stroke на количество входящ въздух. ( Ако стойностите не съвпадат с по-горните, то или сте на грешния канал или ECU-то Ви се различава от това, на което е правено това ръководство.)
6. Като стойност на адаптацията въведете следната стойност 33768 и след това натиснете бутона „Test”.
Обърнете внимание на количеството входящ въздух, което се е променило на около 370 mg/stroke. Това е горната граница, която може да достигнете с адаптация на EGR клапана Ви, ако искате автомобила да отговаря на екологичните изисквания. Ако ще карате автомобила оффроуд или по състезания, може да увеличите тази стойност.
7. След като направите настройките, които Ви харесват, може да натиснете „save” за да ги запазите.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
И аз да споделя с вас тази интервенция-С изключителната помощ на kолегата Vesko_TDI вчера бяха почистени и портнати смукателните колетори и затапен EGR-а. Доста се постара момчето, пипа много прецизно и точно.По колекторите имаше страшно много нагар причинен от EGR-а.С помоща на MEGLIO и много търкане бяха готови за портване. То стана посредством кръгла пила закачена на дрелка,всеки колектор се разшири с по 2 мм,следва продухване със сгъстен въздух за да излязат всички стружки. Отворите на главата бяха почистени с прахосмукачка,преди това обаче пръскахме с обезмаслителя.EGR-а бе затапен с две метални пластини,като оригиналната му гарнитура влезе между тях. Най-накрая Монтирахме Конусен спортен филтър K&N с 60 мм отвор. Интересното е че след затапването на този EGR двигателя работи по ритмично и отчетливо!
Резултата е-Изчезна белият пушек при палене,вибрациите във волана значително намаляха,звукът стана много приятен и басов на колата,от 3000 до 4000 оборота сега набира както аз искам,а и в ниските обороти е много по бърза. Благодаря на момчето ,че съживи един куц двигател(той сподели,че този двигател има голям потенциал,но е скопен фабрично нарочно-склонен съм да му вярвам) Евала на момчето и стотинка не взе,но аз ще му се реванширам както аз си знам!
Двигатела на колата е 1.9 D AEF 64hp,монтира се на Поло,Фелиция,Кордоба и Кади!
Резултата е-Изчезна белият пушек при палене,вибрациите във волана значително намаляха,звукът стана много приятен и басов на колата,от 3000 до 4000 оборота сега набира както аз искам,а и в ниските обороти е много по бърза. Благодаря на момчето ,че съживи един куц двигател(той сподели,че този двигател има голям потенциал,но е скопен фабрично нарочно-склонен съм да му вярвам) Евала на момчето и стотинка не взе,но аз ще му се реванширам както аз си знам!
Двигатела на колата е 1.9 D AEF 64hp,монтира се на Поло,Фелиция,Кордоба и Кади!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
"Евала на момчето и стотинка не взе,но аз ще му се реванширам както аз си знам!"
Ашкоусун, Аферим, Машаала на колегата Vesko_TDI Такива самораздаващи се колеги

Ашкоусун, Аферим, Машаала на колегата Vesko_TDI Такива самораздаващи се колеги



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 56 госта