. Вече 5 смени по 12К . От смяна до смяна доливам 300-500гр. някъде към 8К, и на 12К го сменям. За мен това е нормално, за стари автомобили като нашите. Двигателя работи тихо и спокойно, маслото отговаря на най-високите и съвременни изисквания за бездминост, икономичност и т.н. За мен лично е от значение и какъв е масленият филтър не по-малко от това какво е маслото, затова не си правя експерименти там. Залагам на Mahle , Hengst и Mann, но основно първата марка.
Направило ми впечатление, че почти всяко масло променя свойствата си след определен пробег, въпросът е да се уцели това, което го прави в по-късен етап, а и май всяка кола си е сама за себе си, много зависи от пробега, как е разработен двигателя, как се навъртят тези км, дали са градско, или извънградско, смесен цикъл.
