проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Явно все още има хора които се грижат за колите си както трябва и се сменя всичко нужно , което само може да ме радва .А не такива които претупват нещата и гледат да минат тънко "защото няма да я карат 100 години тая кола"
До колегата с ТДИ 95 година : да, при теб водната помпа е на отделен ремък което е в пъти по-добро решение отколкото на новите дизели . Колите на VW след 94-95 година не оправдават името си "народна кола" по никакъв начин - прекаленно усложнени и оскъпени за подръжка с доста дефекти, но явно и това е вид политика за по-големи печалби .

До колегата с ТДИ 95 година : да, при теб водната помпа е на отделен ремък което е в пъти по-добро решение отколкото на новите дизели . Колите на VW след 94-95 година не оправдават името си "народна кола" по никакъв начин - прекаленно усложнени и оскъпени за подръжка с доста дефекти, но явно и това е вид политика за по-големи печалби .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта