проблем след смяна на ангренажен ремък Г4 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Вто 23 дек 2008 19:28


А мотор с код AHU?...доколкото знам почти не се различава от 1Z, но колата ми е 99 година...на мен като ми обслужваха колата, не ми казаха, че трябва да сменям и водната помпа...




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Вто 23 дек 2008 21:05


Явно все още има хора които се грижат за колите си както трябва и се сменя всичко нужно , което само може да ме радва .А не такива които претупват нещата и гледат да минат тънко "защото няма да я карат 100 години тая кола" :wink:

До колегата с ТДИ 95 година : да, при теб водната помпа е на отделен ремък което е в пъти по-добро решение отколкото на новите дизели . Колите на VW след 94-95 година не оправдават името си "народна кола" по никакъв начин - прекаленно усложнени и оскъпени за подръжка с доста дефекти, но явно и това е вид политика за по-големи печалби .


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Вто 23 дек 2008 23:21


Как бе момчета,не всички ТДИ та след 98 им се върти водната помпа от ангренажния ремък,при мен например е на пистовияремък.... пасат 99 1.9 ТДИ АФН...2 пъти съм сменял анг. ремък....А иначе си е наи добре да се сменя всичко което е вързано на анг.ремък


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Чет 25 дек 2008 14:38


Колега така е при теб AFN мотора се произвежда от 96 година.


maki449
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот maki449 » Съб 27 дек 2008 22:54


Здравейте!По проблемчето с виенето-пренатегната обтяжна ролка.Наподобява едновремешните камиони Татра с въздушно охлаждане.А относно смяната на 4-те ролки+в.помпа-сменяйте,защото по-късно пак ще ги сменяте,само че с ремонт на главата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта