


Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: radilovo
Re: Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
здрасти и аз съм със същия проблем с придарпването или тресянето и аз незнам как да го кажа:) та ако може да ми кажете дали има някои в пазарджик или пловдив дето да може да ми помогне с проблема???
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: radilovo
Re: Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
значи да дооточня ходих при маистор за помпата и уш я правиха но като взех колата пак ми претриса:( само дето палтих 100 лева
направо ще се побаркам с тая помпа

- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
Четох, четох и.....
Теми за предърпване при tdi много и тук и в други форуми,всеки плаче и се жалва, че кошера му имал проблем, но никой не каза защо и как се оправя. Не се хванах да броя хората които са си оправили колите, но никак не е малак.
Аз имам същия проблем от два месеца търся решение,но уви няма.
До сега
Проверих дали е на автоматик (ако е имала проблем с топлото палене, не е.
Смених датчика за температура на горивото (излизаше като грешка)
Пробвах с почистване на дебитомера
Пробвах с дебитомер от друга кола (работеща не от морга)
Смених двете горни гарнитури на гнп и реглаж на гнп (казах им да почистят и помпата но се съмнявам дали саго направили)
Налях добавка Лики моли за почистване на разпръсквачи, минах 900км за ден (по принцип имах патуване и реших да пробвам)
Днес минах през един сервиз след обяснения човека ми каза, че може да е от датчика на коляновия вал (нямаше време и ми даде един да го сложа и да пробвам колата), ако е от него щего платя ако не просто го връщам. Човека не го познавам дадемиго на доверие, за пръв път отивам в сервиз в който не гледат просто да ти засмучат някой лев с неясен резултат.
Така или иначе проблема не е в моята компетенция и едвали ще мога да го отстраня сам, но сервизите до мента неса дали ясен отговор от какво е, колко ще струва и т.н.
Получавах и отговори (в някои сервизи)като: може да е помпата, дебитомера, дюзи, каре,а най тъпото е че един "майстор" ми каза след тест и оглед да си сменя съединителя,че това бил проблема(карам пасат AHU който не е с демферен маховик)
И аз искам да отида принякой клубен майстор и да ми оправи колата, да си дам парите с кеф и да кажа добре похарчена сума,но нямам техническата възможност. Затова търся решение на проблема и да отида в някой сервиз да им кажа направи това, защото те незнаят какво да направят.
Понякога се чудя да ли идеята на Форума е да е с комерсиална цел или за взаимо помощ!?
Сигорен съм, че има много други колеги с различни проблеми на които малко насоки и съвети биха им спестили много време и пари хвърлени в безмислена смяна на части от незнайно колко кадърни майстори!
Теми за предърпване при tdi много и тук и в други форуми,всеки плаче и се жалва, че кошера му имал проблем, но никой не каза защо и как се оправя. Не се хванах да броя хората които са си оправили колите, но никак не е малак.
Аз имам същия проблем от два месеца търся решение,но уви няма.
До сега
Проверих дали е на автоматик (ако е имала проблем с топлото палене, не е.
Смених датчика за температура на горивото (излизаше като грешка)
Пробвах с почистване на дебитомера
Пробвах с дебитомер от друга кола (работеща не от морга)
Смених двете горни гарнитури на гнп и реглаж на гнп (казах им да почистят и помпата но се съмнявам дали саго направили)
Налях добавка Лики моли за почистване на разпръсквачи, минах 900км за ден (по принцип имах патуване и реших да пробвам)
Днес минах през един сервиз след обяснения човека ми каза, че може да е от датчика на коляновия вал (нямаше време и ми даде един да го сложа и да пробвам колата), ако е от него щего платя ако не просто го връщам. Човека не го познавам дадемиго на доверие, за пръв път отивам в сервиз в който не гледат просто да ти засмучат някой лев с неясен резултат.
Така или иначе проблема не е в моята компетенция и едвали ще мога да го отстраня сам, но сервизите до мента неса дали ясен отговор от какво е, колко ще струва и т.н.
Получавах и отговори (в някои сервизи)като: може да е помпата, дебитомера, дюзи, каре,а най тъпото е че един "майстор" ми каза след тест и оглед да си сменя съединителя,че това бил проблема(карам пасат AHU който не е с демферен маховик)
И аз искам да отида принякой клубен майстор и да ми оправи колата, да си дам парите с кеф и да кажа добре похарчена сума,но нямам техническата възможност. Затова търся решение на проблема и да отида в някой сервиз да им кажа направи това, защото те незнаят какво да направят.
Понякога се чудя да ли идеята на Форума е да е с комерсиална цел или за взаимо помощ!?
Сигорен съм, че има много други колеги с различни проблеми на които малко насоки и съвети биха им спестили много време и пари хвърлени в безмислена смяна на части от незнайно колко кадърни майстори!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
Аз бях с такъв проблем с претрисането и като чух каква цена ми обявиха в сервиз за да ми го оправят се уплаших. И така след малко четене си го реших проблема абсолютно сам. Работата се състои в отварянето на главата на помпата, отпояване на 6 жички , почистване от стружките които са се насъбрали вътре, после запояването на жичките и сглобяване. Вагком за настройка на милиграмите и сте оново на пътя. Това е.
Колеги не се плашете. Всичко е елементарно и става за около час работа без много бързане. Не знам защо, чак толкова се преувеличава от майсторите че това било много сложно и да искат по 150-200 лева за тая интервенция. Пълни глупости!!!!
Просто прочетете темите внимателно които са тук във форума по тоя въпрос. Описано е и е разяснено всичко, даже има и снимки и клипове. Използвам съм единствено този форум.
Успех!
Колеги не се плашете. Всичко е елементарно и става за около час работа без много бързане. Не знам защо, чак толкова се преувеличава от майсторите че това било много сложно и да искат по 150-200 лева за тая интервенция. Пълни глупости!!!!
Просто прочетете темите внимателно които са тук във форума по тоя въпрос. Описано е и е разяснено всичко, даже има и снимки и клипове. Използвам съм единствено този форум.

Успех!
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф-3 TDI-претрисане на мотора при работа на обороти
Колега напълно съм съгласен с теб с решението на този проблем.Само са добавя че ел.блок /платката/ може да се изкара и обърне без да се отвъряват пиновете.
Този проблем с претрисане на мотора при работа на обороти също се проявява когато се разбие демферния маховик
Този проблем с претрисане на мотора при работа на обороти също се проявява когато се разбие демферния маховик
