Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Пон 09 мар 2009 9:46


Dobromirski написа:Колега ,няма как реално да си на белези (да си достигнал ГМТ на буталото) , а след това да удря. Нещо в белезите ти куца!Развий подгревната свещ на 1-ви цилиндър и турни малко тоалетна хартия, която ще се издуха навън, когато буталото се вдига нагоре.След това, ГМТ се усеща доста прилично и на ръка - по силата на въртене на коляновият вал. Не се притеснявай да го "разклатиш" на ляво/на дясно за да го позиционираш точно. Псле вече се огледай за белези, трябва да има съвсем наблизо.


и допълвам вече центрираш на белезите и тогава след като всичко е ОК монтираш-нанизваш зъбния ремък




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Пон 09 мар 2009 14:18


Racer написа:Здравейте колеги.Преди една седмица си сжалих джигатела за шлаиф на главата и смяна на съединител днес доиде времето за слагането и зацепването на ангренажа.направих сичко както си знам и "трябва" ,тръгнах да въртя чу се само едно завуртане едвам едвам ,ако може да се нарече завъртане и спря.Повече и не съм го мъчил.Гледах белезите сичко и видях,че беше мръднал и неискше да се завърти джигатела като го врътнах от ролката на коляновия.Явно беше одарило някои клапан.Та въпросами е може ли нещо да му е станало на двигателчето и как да го зацепа тоя ремък заедно с разпределителя и помпата.Метода по които го правя е следния:
1 .нагласям цепката на разпределителя успоредно на главата.
2.прекарвам маховика на белега.
3.слагам ангренажа
4 стягам болтовете на разпределителя помпата и този на оптягаштата.
завъртам леко шаибата на коляновия вал и пак опира .????????????
Дайте някаква идея и метод по които да го направя явно някаде нещо бъркам но незнам какво.Бензинки съм зацепвал и нямам такива проблеми ,но това ГНП незнам просто какво да го направя.Шаибата на разпределителя и на ГНП-то съм си я белязал осхте преди свалянето и пак си ги слагам така....................



твърде вероятно е да се е счупил масления повдигач под клапана а възможно е и клапана да се е изкривил
след смена на ремък винаги направи два оборота на ръка!


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Пон 09 мар 2009 14:24


А можели да не съм центровал добре помпата и от нея да затяга.?????
каде са и белезите .Защото аз нагласям само по зъбното колело което си има една цепка
имали някаде отстрани по самата помпа белег как да се зацепи .....


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот disela » Пон 09 мар 2009 15:06


Racer написа:А можели да не съм центровал добре помпата и от нея да затяга.?????
каде са и белезите .Защото аз нагласям само по зъбното колело което си има една цепка
имали някаде отстрани по самата помпа белег как да се зацепи .....


Шайбата се застопорява със клин, който минава през един от отворите и (най-малкият) и влиза във стойката на помпата, но няма как да затяга от помпата, освен ако не е повредена, пробвай при свален ангренажен ремък, да
въртиш шайбата на помпата - ако засече някъде, значи тя ти прави мизерий.

Другото което е, до колкото помня, на маховика не може да му се сбърка положението спрямо коляновия вал.

И да те питам, когато зацепиш всичко, как по точно затяга, ако бие в клапан, то се чува едно такова специфично - дръннн :mrgreen: (малко смешно го обясних) , също така погледни и паразитния вал върти ли се свободно, то надали от него би затягало но за всеки случай.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Пон 09 мар 2009 15:40


еми нечувам да удря така. но затяга.А иначе помпата си се върти сжободно като махна ремъка,не е от нея ......
сигорно нещо в поставянето на маховика съм объркал.Сега пробвах 1,и 2 -ра влизат но 3 няма и 4 ,5 влиза..


Потребителски аватар
disela
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот disela » Пон 09 мар 2009 18:41


А маховика свалял ли си го ?

Да не би пък да е гарнитурата на главата :roll:
Двигателя към скоростите захванат ли е както трябва, щото има един момент отгоре и отпред като го гледаш си лепи отвсякъде, но отдолу не прилепва хубаво.


Потребителски аватар
sharko_11
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот sharko_11 » Пон 09 мар 2009 18:48


абе мен чета доста по темата 1 вапрос изпразни ли повдигачите преди да затвориш


Tihomir78
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 09 мар 2009 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Tihomir78 » Пон 09 мар 2009 20:30


провери си да не би да си завъртял коляновия вал на 180 градуса, щото тогава пак ще ти дойде на белези....

Последна промяна от dobrin на Пон 09 мар 2009 23:00, променено общо 1 път.
Причина: Не се изказвай, ако не знаеш - можеш да вкараш някого в беля!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Dobromirski » Пон 09 мар 2009 20:47


Tihomir78 написа:провери си да не би да си завъртял коляновия вал на 180 градуса, щото тогава пак ще ти дойде на белези....

:shock
Колега, ти с едно мнение 2 "заека". Едно тук и едо в бисери. mhihi


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот fox_vt » Пон 09 мар 2009 23:03


:applause: :applause: :applause: sorry модове ама не се сдържах


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Вто 10 мар 2009 0:09


Готово е .Зацепих го.Самоче белега на маховика неотговаря.докарах буталото на горна муртжа ,като зажрях една отверка кадето е дюзата и го нагласих.сега си върти .За сега така ще го карам и другата седмица или по другата ще сваля кутията за да го наглася както трябва ....


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Вто 10 мар 2009 6:42


Racer написа:Готово е .Зацепих го.Самоче белега на маховика неотговаря.докарах буталото на горна муртжа ,като зажрях една отверка кадето е дюзата и го нагласих.сега си върти .За сега така ще го карам и другата седмица или по другата ще сваля кутията за да го наглася както трябва ....


...ти маховика свалял ли си го ? - при това положение е възможно да се получат вибрации и не е сигурно че е точно,,,значи като се качи буталото на Г М Т се поглежда за бележката на маховика и се донагласява вече точно по нея...нещо си сбъркал при монтажа на новия съединител .


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Вто 10 мар 2009 12:29


ЩЕ ИМАЛИ ПРОБЛЕМ ДА ГО КАРАМ ТАКА ЕДНА ДВЕ СЕДМИЦИ.ИЛИ ТРЯБВА НЕПРЕМЕННО ДА СЕ СВАЛЯ ПАК.???

Последна промяна от dobrin на Вто 10 мар 2009 23:32, променено общо 1 път.
Причина: Без главни букви!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Вто 10 мар 2009 12:55


Racer написа:ЩЕ ИМАЛИ ПРОБЛЕМ ДА ГО КАРАМ ТАКА ЕДНА ДВЕ СЕДМИЦИ.ИЛИ ТРЯБВА НЕПРЕМЕННО ДА СЕ СВАЛЯ ПАК.???


ми щом работи и имали мощност - нормалната , ти как я чувстваш мисля не е проблем но решението си е твое.
но не е сигурно по този начин освен ако много точно си намерил Г М Т ...обикновеннопо този начин е твърде възможно да има разминаване с един зъб на коляновия вал спрямо разпределителния вал


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Вто 10 мар 2009 23:30


Сигорно не се и сумнявам ,но един зъб немисля ,че ще е от голямо значение.Най-много да не работи както трябва помпата но пак се съмнявам .Утре ще пробвам да я запаля,че днес стартера се прецака.неиска да изхвърли бензикса.та утре ще го направя и ще ви кажа дали съм запалил и как се чувства колата...
Но със сигорност няма да я карам така дълго време.Другата или по другата седмица ще сваля скоростите.и ще го оправя ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта