AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 4стр!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Вто 23 юни 2009 8:31


Убеден съм ,че не трябва да е WD-40! Аз използвам спрей за почистване на финни контакти - потенциометри,клеми и др.Спрея е на MOTIP в една сива опаковка с нарисувани "плъзгачи",контакти на жълт фон.Купуван е от Бриколаж за 10-12лв. от мой колега,но кказа ,че го има на много места.Друг мой колега-музикант го използва от години да си почиства синтезаторите,усилватели и др. подобни финни "електроники".Задължително трябва да изсъхне добре преди да сглобявате,спрея не остава по компонентите.Ако трябва ще го снимам. :D




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Вто 23 юни 2009 8:35


gomez написа:Luciano, одеве като ми се обади карах доста напрегнато, та не се вслушах че ме питаш за WD 40 . Не пръскай с него в никакъв случай. Трябва ти безостатъчен спрей, тоест да не е със смазочни свойства. А също съм чел че става и с дестилирана вода да се почисти, яко се друса в пълно пликче !!! Успех и ако съм в София на 30-ти ще се видим !

Gomez,за дестилирана вода не знам ,но скоро четох някъде за isopropyl alchohol и пак в пликче се друска.Не съм го проучил, но почти сигурно става,щото на много места го срещам като идея.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 2стр!

Мнениеот morfei1 » Вто 23 юни 2009 12:17


rosen79 написа:Иди при колегата,Ventoman.Той е твоя човек.Потърси в раздел сервизи има негова тема с какво точно се занимава.За телефон не мога да ти кажа,мисля че го има там.Успех.


Хъм.... преди доста време се опитахме да се възползваме от услугите на небезизвестния Вентоман. @Luciano, остана с много неприятно впечатление още по телефона. Същото се случи и с друг наш познат, който се опита да се възползва от услугите на форумното гуру.

Живо и здраво да е момчето и повече работа да има, но Голфа на @Luciano едва ли ще го пипне. Според мен не заслужава приза форумен майстор


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. РЕШЕНО на 2стр!

Мнениеот rosen79 » Вто 23 юни 2009 13:57


morfei1:Не знам що за човек е,вентоман.От това,което съм чел тук във форума съм останал с добро впечатление от него.А и поста ми не беше предназначен за колегата Лучиано. :beer


chavo
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 18 апр 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот chavo » Чет 09 юли 2009 8:57


Голф 5 ТДИ 140к.с Същите признаци? Забива понякога. Гасиш, палиш и никакъв проблем. Ком. диагностика не отчита грешка! Колата е на малко километри 128х. Чета всички мнения по въпроса с интерес? Пасата/В5 ПД/ ми погоди този номер веднъж! На VAG COM излезе грешка/мисля, че беше N75/, но не съм правил нищо за сега.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Пет 10 юли 2009 15:20


chavo написа:Голф 5 ТДИ 140к.с Същите признаци? Забива понякога. Гасиш, палиш и никакъв проблем. Ком. диагностика не отчита грешка! Колата е на малко километри 128х. Чета всички мнения по въпроса с интерес? Пасата/В5 ПД/ ми погоди този номер веднъж! На VAG COM излезе грешка/мисля, че беше N75/, но не съм правил нищо за сега.

Колега прочети всичко писано по въпроса и ще откриеш решение.Наскоро смених и клапан N75 и определено разликата е огромна,така че го смени направо не е скъп-95,00 лв.за AHF.Сега обаче ми прави впечатление,че като загрее колата малко пада мощността .Смятам,че има връзка с ЕГР-а , на който му е махнато вакуум маркучето,но е яко задръстен и вероятно стои леко отворен и свежият въздух заминава директно в ауспуха.Ще го чистя скоро.Гледам, че има доста омасляване около и в него от картерните газове и става едно мазало,та ще мисля и за това! :да:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност.

Мнениеот nasko1978 » Пон 20 юли 2009 13:17


Andonov написа:Грешката ти е все пак от недостиг а не от пренадуване както доста се изказаха.

Провери си най-идеално всички вакуум маркучета и вакуум резервоара. За Н75 вече е ясно.
Отворен ЕГР клапан - често срещано особенно като загрее мотора.
Пропуск от турбото до всмукателните колектори.

п.с. за запушени колектори щях да забравя - и без това никога не е излишно да се свалят дори и да няма проблем една кола.

Колеги някой може ли да ми обясни и покаже пътя от турбото до всмукателните колектори.При мен въздуха минава през възд.филтър,дебитомер и директно към турбото.А въздуха от интеркулера през ЕГР-а към всмукателни колектори.
Пак се допитвам да Вас ,защото имам проблем - колата ускорява много мудно,въпреки,че скоро смених N75 и промяната беше кратковременна.Опитах се тези дни да почистя тръбата с ЕГР-а ,но не успях да развия болтовете дето държат тръбичката от генерацията към ЕГР-а,та нищо.Все едно не и достига въздух и е много спъната.Картерните газове ги изведох навън с прозрачен маркуч и затапих хубаво отвора на въздуховода.За два- три дни в маркуча няма и капка масло ,а преди това въздуховода беше омаслен не малко.Едно нещо ми направи впечатление - след като смених N75 при работеща кола лостчето на променливата геометрия изобщо не може да се натисне,а като я изгася се движи свободно.????!!Колата не забива и не пуши. :shock


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот Andonov » Пон 20 юли 2009 13:25


Трябва да се закачи на вагком и да се види.

Може и дебитомера да не ти дава коректни стойности.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Пон 20 юли 2009 13:43


Andonov ,жалко че си ми далече!А относно турбо пътищата можеш ли да ми дадеш подробно обяснение.

Колеги някой може ли да ми обясни и покаже пътя от турбото до всмукателните колектори.При мен въздуха минава през възд.филтър,дебитомер и директно към турбото.А въздуха от интеркулера през ЕГР-а към всмукателни колектори.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот Andonov » Пон 20 юли 2009 14:03


Въздушен филтър > МАФ > турбо > кулер > смукателни колектори.

ЕГР-а е връзката между смукателните и изпускателните колектори.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Пон 20 юли 2009 15:11


Ориентирах се относно турбо-пътищата, но не съм проверил тръбата от турбото към кулера.На място може ли да се разбере дали има спукано и изобщо какво да гледам.Актуатора на турбото как да разбера дали работи на полеви условия, защото няколко пъти като го раздвижвах с WD 40 после работеше много яко , но замалко.И още нещо - от вакуум помпата излиза едно маркуче ф18-20 мм.и след него има клапанче и тройник.Та това маркуче ми се стори хлабаво,може ли от там да "губи вакуум",но нищо не чувам като съскане????


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот salama » Пон 20 юли 2009 15:17


Смени го с ново и ще си покаже.Не си мисли ,че като не чуваш накво си съскане няма пробив.


hary83
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 26 мар 2009 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот hary83 » Вто 21 юли 2009 19:27


Здрявеите колеги! И аз имам проблем с паленето на голф3 110 тди също така нямям мощност не върви както за 110 коня.Моля да ми помогнете в решаването на тези проблеми.Ако някой има идея от какво може да е ще ви бъда благодарен.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот nasko1978 » Сря 22 юли 2009 8:46


hary83 написа:Здрявеите колеги! И аз имам проблем с паленето на голф3 110 тди също така нямям мощност не върви както за 110 коня.Моля да ми помогнете в решаването на тези проблеми.Ако някой има идея от какво може да е ще ви бъда благодарен.

:търсачкаа


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: AHF -tdi - турбо,забиване,загуба на мощност. Решено на 2стр!

Мнениеот salama » Сря 22 юли 2009 9:07


Здравей колега hary83.Конкретизирай-проблема с паленето: студен/топъл мотор?Как трябва да върви според теб 110кс,на какво се базира преценката ти?Проблема ти в какъв диапазон на натоварване го прави ниски/високи обороти?Дай информация,защото никой от колегите не е "гадател" ,за да те насочи към правилния начин ,по който да подхдиш за да си решиш проблема.Успех :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта