AHF как по-добре ще се раздвижи геометрията ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 23 окт 2009 11:46


soxy__ написа:Без да съм имал проблеми досега с турбината, вдъхновен от тази тема реших и аз да я продухам. На прибиране на няколко пъти я изрязах до към 4000 оборота, и изведнъж турбината изчезна (Пак да кажа, че досега никога не съм имал проблем). Изгасих, запалих и турбото се появи пак нормално. Мотора е AJM 116к.с. Дали става въпрос за зацапана геометрия или някакъв авариен режим?


Еми колега заради същата случка реших да разпитам... нагар или клапан N75 по-вероятно нагар в турбината... утре ще взимам магистралата и ще поизмъча та ще я видим таз работа.

Имам друг въпрос за AHF. Забелязвам че при изцеждане точно на 3000 оборота има едно леко замисляне, все едно си поема въздух и продължава. Не е някво забиване защото се усеща като смяна на режима, на 2ра примерно толкова бързо минава през тоя момент че е все едно нов пик. На 3та когато ускорява по-бавно може да се усети това замисляне. Въпроса е дали това е нормалния начин за развъртане на тва турбо?




Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Пет 23 окт 2009 13:05


не :lol:


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Пет 23 окт 2009 13:20


Е добре де по какво се разбира, че геометрията не работи.И възможно ли е от това, че е "задръстена със сажди", от там и колата да пропушва когато е "смачкам", над 2000 оборота?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот hooligan_sk » Пет 23 окт 2009 13:41


bai_ILIA написа:не :lol:


Е с чипа нормално да не ти се развърта по тоя начин :)


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Пет 23 окт 2009 15:34


е преди да сложа чиповете карах 10 000км пробно сток...няма такъв момент. карай да не ти пука.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Dorian » Нед 25 окт 2009 10:50


До скоро и моя AHФ си беше стоков и мога да потвърдя че няма такова нещо като пропадане между 3000об.но пък така е направен че след 3500об.някакси спира да набира яко,а само доускорява съвсем леко.След чипосването тоя момент вече го няма и колата дърпа яко от 2 до 4500об. :D
п.п. bai_ILIA ти като сложи чипа още отначало пропушваше ли ти повече от колкото сега като покара известно време.Бях чел мнения на други колеги че при тях отначало пропушвали седмица - две и после понамалявало а и сега гледам че и моята след като я покарах 2седмици с чипа пуши осезаемо по-малко от както като го сложих :roll:
Затова ми е интересно при тебе как е


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот morfei1 » Нед 25 окт 2009 11:15


Ако ми се случи да покарам повече време градско и ако съм заредил нафта от един определен Шел, при по-сериозно натискане си пуша стабилно, в началото. Това рядко се случва, а и спрях да зареждам от въпросният шел и проблеми нямам. Сега и без катализатора, саждите си излизат непрекъснато и по-малко и..... проблеми няма :) .

За мен пушене е ако виждате дим в огледалата за задно виждане :) .


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Нед 25 окт 2009 15:00


Dorian написа:До скоро и моя AHФ си беше стоков и мога да потвърдя че няма такова нещо като пропадане между 3000об.но пък така е направен че след 3500об.някакси спира да набира яко,а само доускорява съвсем леко.След чипосването тоя момент вече го няма и колата дърпа яко от 2 до 4500об. :D
п.п. bai_ILIA ти като сложи чипа още отначало пропушваше ли ти повече от колкото сега като покара известно време.Бях чел мнения на други колеги че при тях отначало пропушвали седмица - две и после понамалявало а и сега гледам че и моята след като я покарах 2седмици с чипа пуши осезаемо по-малко от както като го сложих :roll:
Затова ми е интересно при тебе как е


Братле пушенето си го има и е едно и също :) Мойта е на много богата смес както повечето коли не са в този форум...но пък я изгаря и е много силна кат за 110-ка... :) Та пушеше си културно така с нормален въздушен филтър и като забих К и Н и изчезна пушилката и чак се притесних. Аз лично нямам против да пуши понеже на тези отзад им става още по-кофти....не стига че ги резваш ами и пушилка дигаш...нямам катализатор по принцип :) той се маха задължително след чипосването на стара кола като нашите :) не може днеска да пуши мног0, утре малко :) не ги слушай. винаги си има прахово боядисване на тези отзад :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Dorian » Нед 25 окт 2009 18:03


И аз съм със спортен филтър още преди чипа,затапен ЕГР,махнат катализатор но като сложих чипа пушеше доста,особено като е студена,а сега вече стана както преди и затова питам как е при вас
Притеснява ме и друго че като пушеше вървеше много,а сега каточели стана преди чиша :( Или нещо стана и колата върви наистина по-малко или просто свикнах с чипа за 2 седмици :roll:
п.п.Моя AHF го имам от 2,5г и го карам само градско и досега никога не ми е забил или пренадул,но може би и аз имам принос за това защото карам турбото да надува яко всеки път като се кача да я карам :lol:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот morfei1 » Нед 25 окт 2009 18:23


Свикнал си, и на мен моята ми се струва че невърви :)


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот mili 75 » Пон 26 окт 2009 6:34


bai_ILIA написа: Заглавие: Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

И аз съм със спортен филтър още преди чипа,затапен ЕГР,махнат катализатор но като сложих чипа пушеше доста,особено като е студена,а сега вече стана както преди и затова питам как е при вас
Колега аз го писах и преди и моята пушеше много при рязко подаване на газ първите дни след чипа,един месец след това вече беше друго нещо.По въпроса с вървежа сигурно си свикнал и затова ти се струва,че върви както преди чипа все пак колите не са станали 300 коня, аз съм доволен,че за някакви не много пари си дигаш мощността с 20-30 коня,а за да я вдигаш повече вече се отива на много изваждане.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот hooligan_sk » Пон 26 окт 2009 9:47


Еми скъсах и шортите събота и неделя по магистралата и сега е перфе :) Тва зависване още тогава го засякох че е под 50 градуса като е мотора сега обаче го няма и на студен мотор. А след 4000 оборота най-диво се завърта стрелката, пробвах се с едно венто 110ка, от 4000 до 4500 се отлепям напред :mrgreen:


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Пон 26 окт 2009 11:55


Всъщност от какво пуши, никой не може да каже на 100 процента.Едни казват от нафтата, други от маслото, трети от турбината :roll: така и не се знае от какво пуши със сигурност TDI-то.Или изглежда, че купуваме боклуците на хората от чужбина и после... :banghead: .Служебната ми е на 17 000 хил.км, и все едно караш бензинов мотор, нито шумове, нито пушеци, но ... новото си е ново.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот bai_ILIA » Пон 26 окт 2009 12:44


брато изказа се неподготвен :)


evn
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 8:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот evn » Пон 26 окт 2009 14:53


bai_ILIA написа:брато изказа се неподготвен :)

Добре ти като си толкова светнат ми кажи от кво пуши AHF- TDI?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта