Пушене при първо палене
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Пушене при първо палене
С кой номер ключ се развиват подгревните свещи на AFN golf3 за проверка?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
KirilGeorgiev написа:И моя кошник пушеше бяло.Смених подгревните свещи защото 3 не работеха и темп датчик и сега не пуши.Хората които ми подържат колата ми обясниха че темп датчик лъжел компа че колата е студена и вкарвал много нафта и тя не можела да изгори.
Белия пушек е от бедна смес и представлява изпарена/недобре изгоряла нафта. Колкото е по-студено, толкова повече нафта иска компютъра от помпата. Обаче мотора не е нов, нито помпата вкарва нафта с количество и налягане както е била като нова. С регулиране на помпата белите пушеци и прекъсването изчезват.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пушене при първо палене
Автора на темата малко трудно ще си регулира помпата защото няма.При мен също става дума за ПД и проблема ми се реши със смяна на свещи и темп датчик.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
KirilGeorgiev написа:Автора на темата малко трудно ще си регулира помпата защото няма.При мен също става дума за ПД и проблема ми се реши със смяна на свещи и темп датчик.
Прав си, но принципа е същия - лошо впръскване = недобро изгаряне
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Пушене при първо палене
Да изтупам и тази тема от прахта, за да не пускам нова. В последно време като карах нормално печката грам не пушеше и супер малко, когато я настъпвах. Слагах обикновен дизел от ЕКО + добавка Castrol TDA. Добавката свърши и почна да пропушва повечко, но в рамките на нормалното. От както дойдоха жегите обаче се появиха два проблема:
1. Като набича климатроника и тръгна да пля, върти нормално пали и след 1-2-3 секунди гасна. Като спра климатроника и запаля и след това го включа няма ядове. Това признак на слаб акумулатор ли е или проблема е по-сериозен.
2. Заради климатроника, когато превключвам скорости ил идавам повече газ изтрелва огромни кълбета черен дим, а като го спра, почти не пуши... Като запаля и давам на задна с леко подаване на газта също се изтрелват гъсти облачета дим ... Това за притеснение или е нормално? В един сервиз ми споменаха, че градусите на помпата са ми променени и за това пуши, но така и не съм седнал да гледам сериозно на този проблем и защо по дяволите са променени.
Поздрави.
1. Като набича климатроника и тръгна да пля, върти нормално пали и след 1-2-3 секунди гасна. Като спра климатроника и запаля и след това го включа няма ядове. Това признак на слаб акумулатор ли е или проблема е по-сериозен.
2. Заради климатроника, когато превключвам скорости ил идавам повече газ изтрелва огромни кълбета черен дим, а като го спра, почти не пуши... Като запаля и давам на задна с леко подаване на газта също се изтрелват гъсти облачета дим ... Това за притеснение или е нормално? В един сервиз ми споменаха, че градусите на помпата са ми променени и за това пуши, но така и не съм седнал да гледам сериозно на този проблем и защо по дяволите са променени.
Поздрави.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Пушене при първо палене
Я и аз да се включа към археолозите и да попитам за един подобен пушек.
Когато е студено моето ТДИ 1Z и го запаля, сега през лятото става въпрос(имам го от месец и нещо), изпушва нещо като бял пушек и мирише на не изгоряла нафта. Пушенето започва веднага със запалването и продължава 2-3сек и след това се изчиства. Даже и да го форсирам студено най много черно да изпуши друго няма. Преди време са бутали помпата за да върви малко повече, и са я върнали уж до нормалното и състояние, но не е закачана на ВАГ-КОМ за да проверяват порцията гориво. И смятам че точно в това се крие пушенето, че не е настроена както трябва помпата.
Когато е студено моето ТДИ 1Z и го запаля, сега през лятото става въпрос(имам го от месец и нещо), изпушва нещо като бял пушек и мирише на не изгоряла нафта. Пушенето започва веднага със запалването и продължава 2-3сек и след това се изчиства. Даже и да го форсирам студено най много черно да изпуши друго няма. Преди време са бутали помпата за да върви малко повече, и са я върнали уж до нормалното и състояние, но не е закачана на ВАГ-КОМ за да проверяват порцията гориво. И смятам че точно в това се крие пушенето, че не е настроена както трябва помпата.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
Най-вероятно от това е, че са бутали помпата и не е настроена. Сигурно и вървежа не е добър особено в ниските обороти.
Последна промяна от Zinoto на Съб 07 юли 2012 23:58, променено общо 1 път.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Пушене при първо палене
Ми не бих казал че е самолет, особено с ниска скорост. Иска да я настъпиш както трябва за да се сети и да тръгне да набира.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пушене при първо палене
ludiq1918 написа:Ми не бих казал че е самолет, особено с ниска скорост. Иска да я настъпиш както трябва за да се сети и да тръгне да набира.
Желателно е да се настрои, защото на зима зор ще палиш!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Пушене при първо палене
Zinoto написа:Най-вероятно от това е, че са бутали помпата и не е настроена. Сигурно и вървежа не е добър особено в ниските обороти.
И при мен е същата простотия, седи мудна, даваж газ и "мисли" известно време и след това изтрелва 5 кг. дим и излита


- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Пушене при първо палене
А не бе , при мене няма пушене, или не много. Само на първа ако я изрежа до край тогава ще изпуши много дим. Иначе на 2ра, 3та , 4та и 5та като я настъпя или изпушва много леко или нищо не изпушва. А при мене не е чак толкова мудна затова и си мисля че иска много леко да се бутне помпата. Щото сега в големите жеги, изпушва бяло само докато чуя че е запалила и погледна в огледалото, и вече няма нищо само се вижда как се разнася пушека. Бе ще го мислим по нататък това състояние, сега има други по важни работи
.

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Малко старичка е темата но е по моя въпрос.
Както повече знаят колата е голф 4 ПД мотор. Имах проблем с пушенето при палене от много време и по колата е сменено почти всичко, турбо(нова средна част), нов вал, повдигачи, лагери, о-пръстени на дюзите, гумички на клапаните. Проблема изчезна вече действително няма такива отровни маслени пушеци, но от два дена времето застудя и забелязвам че пак изкарва малко пушек при паленето, цвета в сиво-бял като е студена, при загряла пушека е черен. Вече е ясно че тук говорим за неизгоряло гориво а не за горене на масло, както беше преди. Свещите са проверени и 4-те са здрави(сменял съм ги преди 5 години), но не знам дали работят коректно. Имам съмнения че не включват, казаха ми че темп. датчик ги включва, него съм го гледал на ваг Ком и температурата е колкото показва на таблото.
Само от този датчик ли се влияят свещите или има и други датчици които определят кога да се включат свещите. Мисля да купя пак 4 нови свещи, сега съм с Беру, коя марка е по добра, оригиналните бяха на Бош.
Както повече знаят колата е голф 4 ПД мотор. Имах проблем с пушенето при палене от много време и по колата е сменено почти всичко, турбо(нова средна част), нов вал, повдигачи, лагери, о-пръстени на дюзите, гумички на клапаните. Проблема изчезна вече действително няма такива отровни маслени пушеци, но от два дена времето застудя и забелязвам че пак изкарва малко пушек при паленето, цвета в сиво-бял като е студена, при загряла пушека е черен. Вече е ясно че тук говорим за неизгоряло гориво а не за горене на масло, както беше преди. Свещите са проверени и 4-те са здрави(сменял съм ги преди 5 години), но не знам дали работят коректно. Имам съмнения че не включват, казаха ми че темп. датчик ги включва, него съм го гледал на ваг Ком и температурата е колкото показва на таблото.
Само от този датчик ли се влияят свещите или има и други датчици които определят кога да се включат свещите. Мисля да купя пак 4 нови свещи, сега съм с Беру, коя марка е по добра, оригиналните бяха на Бош.
- tdi fen
- Мнения: 4694
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пушене при първо палене
за свещите е топло те се включват за кратко при около 5-6 градуса
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Абе и аз така бях чувал ама на бмв-то 2.0Д така пушеше и след смяна на свещите сега пали като бензинка и няма пушилка.
Ще изкарам един кабел с крушка в кабината искам да ги разбера как точно работят тези свещи
Ще изкарам един кабел с крушка в кабината искам да ги разбера как точно работят тези свещи
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пушене при първо палене
Такаа, днес влязох да паля по обед, затворих вратите да слушам дали релето на свещите цъка. Като дам контакт, лампите гаснат след една две секунди и се чува след около 5-6 секунди как едно реле изключва, предполагам е релето на подгревните свещи, взел съм един диод и малко кабел и мисля да го свържа към захранването на свещите за да наблюдавам как и кога работят свещите. Температурата по борд беше 29°С.
Някой ако може да каже кое е релето на свещите на ЦИЛИНДРИТЕ ще съм благодарен. Отпред в моторния кош са двете релета на свещите за антифриза, те не са интересни.
Днес запалих без пушек, когато е студено изкарва някакъв сиво-бял пушек и съм намислил първо да разбера как и кога включват свещите и после да взема 4 нови свещи че моите са сменяни преди 6 години, здрави са но как работят не знам. Марката им е Беру
Някой ако може да каже кое е релето на свещите на ЦИЛИНДРИТЕ ще съм благодарен. Отпред в моторния кош са двете релета на свещите за антифриза, те не са интересни.
Днес запалих без пушек, когато е студено изкарва някакъв сиво-бял пушек и съм намислил първо да разбера как и кога включват свещите и после да взема 4 нови свещи че моите са сменяни преди 6 години, здрави са но как работят не знам. Марката им е Беру
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта