Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Изобщо не е 100% сигурно, че е пикаеща дюза. Белия дим е обикновенно от недобре възпламенена (испарена) нафта. Може да се дължи на лоша центровка или недостатъчна порция - кратък импулс на впръскване. При помпа-дюза лошата центровка на разпределитления вал дава не добро впръскване, а също има и регулиране на отделните дюзи. Също влияе и тандем помпата дали прави нужното налягане.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Zinoto написа:Изобщо не е 100% сигурно, че е пикаеща дюза. Белия дим е обикновенно от недобре възпламенена (испарена) нафта. Може да се дължи на лоша центровка или недостатъчна порция - кратък импулс на впръскване. При помпа-дюза лошата центровка на разпределитления вал дава не добро впръскване, а също има и регулиране на отделните дюзи. Също влияе и тандем помпата дали прави нужното налягане.
ето един точен отговор

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Отговора е точен,но защо след като позагрее спира да пуши.
Ако е 5 градуса пуши 5 минути.Ако е 0 градуса пуши повече време.Ако е топло не пуши?При здрава стъпка изпушва около 100метра и спира.Всичко съм гледал,само дюзите останаха отново....Даже и аз бях пуснал подобна тема без резултат,само разликата е карам ARL иначе същото нещо.
Ако е 5 градуса пуши 5 минути.Ако е 0 градуса пуши повече време.Ако е топло не пуши?При здрава стъпка изпушва около 100метра и спира.Всичко съм гледал,само дюзите останаха отново....Даже и аз бях пуснал подобна тема без резултат,само разликата е карам ARL иначе същото нещо.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Студения мотор иска доста по-богата смес от топлия, а също и по-голямо предварение и по-дълъг импулс на впръскване. Всички тези неща като не стигат се получава ефекта за който се говори в темата. Като стопли разликите вече са по-малки и не се усещат, а и нафтата изгаря вместо да се испарява защото мотора е топъл и сместа не му идва толкова бедна.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
В крайна сметка за какъв сервиз съм и евентуално какво може да се очаква да излезе?
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Незнам на какво викате пушене. Студен мотор като го запалиш и трака на оборот започва д апуши бяло, ама това е пара а не пушене. Така е моят ASZ, на theraven AJM-а и на Luciano AHF-a.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
morfei1 написа:Незнам на какво викате пушене. Студен мотор като го запалиш и трака на оборот започва д апуши бяло, ама това е пара а не пушене. Така е моят ASZ, на theraven AJM-а и на Luciano AHF-a.







Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Е да ама парата не люти на очите, няма миризма и почти веднага изчезва след като излезе от кюнеца (а тоя пушек се задържа доста време видим)!
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
@SACHO7803, e твоята може да вади сурова нафта, моята си вади пара, докато стопли кюнците 

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
парата при дизела е мноооооого рядко явление и то "мааалко"и "моментно"дори трудно може да се видиmorfei1 написа:@SACHO7803, e твоята може да вади сурова нафта, моята си вади пара, докато стопли кюнците




-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
morfei1 написа:Незнам на какво викате пушене. Студен мотор като го запалиш и трака на оборот започва д апуши бяло, ама това е пара а не пушене. Така е моят ASZ, на theraven AJM-а и на Luciano AHF-a.
Не знам как трябва да пуше,ще кажа че при мен сутрин като запаля (сега като е по-студено) и при мен "пуши" но това за мен е пара,и понече кюнеца е насочен на долу дори прави петно което се изпарява по касно.Не мирише на нищо.AJM.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
След 1200км с добавка Редекс ефект няма.На добавката пише че е за 4 резервоара аз я сипах на 2 за да е по концентрирана и да подейства по добре.Единственото нещо което забелязах е че колата работи на малко под 90 градуса което до този момент не го е правила никога.
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
KirilGeorgiev написа:След 1200км с добавка Редекс ефект няма.На добавката пише че е за 4 резервоара аз я сипах на 2 за да е по концентрирана и да подейства по добре.Единственото нещо което забелязах е че колата работи на малко под 90 градуса което до този момент не го е правила никога.
Познато....и аз пробвах с тая добавка и газ по магистралата


-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 ТДИ-пуши на студено ASZ 131к.с.
Забравих да напиша сутринта че от добавката ми е пораснал резервоара побра 61.4 литра при положение че е 62литра а лампичката за резервата току що беше светнала.На другата ми кола сипах Лики-Моли и май вярно ще се окаже по добра.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 58 госта