При мен забиване се получаваше винаги при изкачвания при около 3000 оборота.След като почистик колекторните тръби (бяха напълно запушени) забиването изчезна.Проблема сега е,че турбото не надува.В маркуча, който излиза от кулера при стискане с ръка се усеща съвсем леко съпротивление.Пробвал съм на други коли и там е доста по голямо.Качвахме я на диагностика и ми обясниха,че няма никакви грешки.Маркучите са здрави а кулера е напълно чист.Също така при подаване на газ хода на лостчето което управлява турбината се движи нормално.
Ако някой може да ми даде някакъв съвет или ме насочи към подобна тема ще съм му много благодарен.
Колата е Passat 1.9 tdi 110 кс 1997



Странно забиване
Re: Странно забиване
След доста дълго висене в сервиза ето какви "хардуерни" проблеми се установиха.
Оказа се, че Н75 е заменен с Н18. Освен това в него влизат само два вакуума(тези, които са от едната страна). Вакумът, който излиза от кутията на въздушния филтър, както и някакъв тройник липсват. Вакумът, който излиза от ЕГР го няма и клапана стоеше отворен. А най- странното е, че въобще не успяхме да намерим Н18. Възможно ли е проблема да се дължи на някои от гореописаните побългарявания и какви корекции са необходими? Някой може ли да каже къде точно се намира Н18 и дали е възможно да е махнат тотално? Можете ли да ми дадете номера на Н75 за да мога да го търся по магазините?

Re: Странно забиване
ЕГР би трябвало да ти стои нормално затворен, ако нямаш вакуум. За да са направени всички тези "подобрения" трябва да има някаква конкретна причина, опитай се разбереш каква е, не вярвам да е от некадърност...
Относно Н75, за нашите двигатели е доста скъп, но с леко подобрение можеш да минеш и с доста по-ефтин вариант. Чети тук и за номерата и за това, какво се прави.
Относно Н75, за нашите двигатели е доста скъп, но с леко подобрение можеш да минеш и с доста по-ефтин вариант. Чети тук и за номерата и за това, какво се прави.
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странно забиване
Вчера бях при Ифидик оказа се един скрит маркуч вътре в компютъра и каза че повече няма да забива колата иначе оправи я да върви да пали ама тва за моето забиване не съм го пробвал още, надявам се да се е оправило.
Re: Странно забиване
Колеги,имам пасат 6 и имам същия проблем при 3500 оборота,но след рестарт се оправя до следващите 3500 об.Нормално ли е или трябва да карам, като 70 годишен немски пенсионер?
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Странно забиване
не е нормално трябва да си пълни оборотомера каъв е двг и на какви километри е ?koparambo написа:Колеги,имам пасат 6 и имам същия проблем при 3500 оборота,но след рестарт се оправя до следващите 3500 об.Нормално ли е или трябва да карам, като 70 годишен немски пенсионер?
- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странно забиване
Виж я на диагностика с ВАГКОМ ко ше покаже и тогава
и аз го имах същия проблем ама го разрешихме

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта