КОНТРОЛ НА РАЗХОДА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Чет 11 май 2006 19:45


Момчета, какъв точен разход? Естествено, че не може да се определи. Целта на занятието е корекция стила на карането за което е нужно просто да се следи така да се каже пропорцията - натиск / дебит.
Ако се замисля малко повече , ще взема да се откажа. Може би продължавам да мисля като бензинджия. В последна сметка как се определя преразхода на гориво визуално ? С черния дим отзад. А той по- скоро зависи от качеството на горивото: дими с "нормалното", и не дими с ОМВ. Защо ли? През дюзата, на едно впръскване не можеш да изкараш повече от обема на цилиндърчето в помпата, нали?
Тогава все пак защо калпавата нафта веднъж дими, а после при нормална газ - не дими?
Лошото е, че се амбицирах и ........ ми трябва един семеен скандал за пари за да оставя всичко както си е.




Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 25 май 2006 8:05


колеги при оборотите в които турбото има най голям бууст КПД-то на двигателя не е ли най високо ??? (особено за ТД моторите без ЛДА!)

....

:D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 50 госта