1z с чип въпрос към просветените

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот Andonov » Вто 17 авг 2010 10:01


Точно този е. Син с бяло и влиза в ЕКУ-то на 43 пин.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот fox_vt » Вто 17 авг 2010 13:48


Е значи не е кабела причината за отказ на абс и еърбег просто съвпадение някво се е получило при колегата.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот Alek » Сря 18 авг 2010 14:33


Колеги, а откъде се изключва датчика на километража (Поло вариант AHU)?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот fox_vt » Пет 20 авг 2010 15:03


Ако си със жило датчика е на таблото а ако не си със жило е на скоростната кутия.


alexnz
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот alexnz » Вто 24 авг 2010 12:33


не знам колга но моя и без чип ми придрусваше ама не знам какво му стана да чукна на дърво от 2 месеца не ми е правел проблеми оправи се от самосебе си


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот bobitur » Сря 25 авг 2010 21:01


Ако се смени таблото (уредите-скоростомер и оборотомер) ще се оправи ли проблема, без да се режат кабели и да се запази темпомата?


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот shaquile » Съб 28 авг 2010 16:30


bobitur написа:Ако се смени таблото (уредите-скоростомер и оборотомер) ще се оправи ли проблема, без да се режат кабели и да се запази темпомата?

ако имаш финанси може да се пробва.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот shaquile » Пет 17 сеп 2010 9:34


alexnz написа:не знам колга но моя и без чип ми придрусваше ама не знам какво му стана да чукна на дърво от 2 месеца не ми е правел проблеми оправи се от самосебе си

да си сменял нещо по колата


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот brum » Нед 11 сеп 2011 21:31


shaquile написа:моля отговорете ми защо когато се опитвам да карам с постоянна скорост примерно с 90км/ч при 2000об,колата ми придрусва(това е меко казано)и това след като ми сложиха чип?
направих експеримент,сложих не чипосан комп и този проблем изчезна.сложих моя чипосания ще ми падне двидателя от рамата.
до тук с иронията.въпросът ми е хипотетично от какво друго може да "придрусва",когато се кара с върха на газта.казвам хипотетично защото при този случай е ясно че чипа куца.


Погледни оборотите дали не играят нагоре-надолу в момента в който друса. Ако да - пробвай да преместиш главата към повече гориво (по-ниски показания на 1ви канал на VAG-COM-а). Пробвай да ги смъкнеш с 1-2 милиграма и да видиш как ще се държи колата. Колкото по-силно е друсането толкова повече ще иска да я смъкнеш. Обаче това смъкване на горивото по този начин може да докара други проблеми (тресене при спиране например).

Така друса като калибровъчната карта на напреженията за помпата се промени в първите колони към по-ниски стойности. Май се получава, че някоя дюза отваря, а другите не и мотора работи неравномерно щото е на 1 цилиндър. Ако подадеш малко повече газ проблема ще изчезне. Ако върнеш съвсем газта - също.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот shaquile » Пет 30 сеп 2011 7:30


Eдин нормален отговор!Изключителни благодарности на колегата!!!


Pianista
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 19 дек 2011 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот Pianista » Сря 11 яну 2012 16:39


Колеги при мен също притриса и случайно след като свалих таблото за да подменя изгоряла крушка и се наложи да карам да магазина (за нова крушка )с откачено табло установих ,че тресенето изчезна.Въпроса ми е възможно ли е да прекъсна тоя сигнал от таблото към ЕКУ-то от самата букса влизаща в таблото? При мен буксата е бяла с 28 крачета и всички кабели са бели.Инъче трудно бих се саправил сам да свалям ЕКУ -то (най-много по-голяма беля да направя).Ако някой знае на кой пин е тоя изход, ще съм му много благодарен , ако помогне .Колата е Vento 1.9 TDI 1Z


boko_3
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 29 май 2012 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: botevgrad

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот boko_3 » Сря 20 юни 2012 9:51


Колеги, и аз съм с 1z мотор. На мен от време на време ми придърпваше и от 3 месеца някъде стана невъзможно да се кара. Правеше го на голяма скорост, сега и на 3 скорост взе да го прави и изведнъж нещо из4еграса. Изгасих я, запалих пак, тогава държа много ниски, изведнъж много високи обороти, после си дойдоха нормалните. Изгасих я пак, паля колата и докато излезнах от нея тя изгасна, после няма палене - след 20-тото завъртване запали. Включиха ми лаптоп за грешки и даде грешка датчика на ГНП-то, а до преди това 100 пъти е закачван лаптоп и_никаква грешка освен при самото забиване на колата - засичаше нулева стойност на горивото за стотна от секундата. Смених датчика на коляновия вал, нищо не се подобри, после дебитомера, пак нищо; сега смених помпата, пак придърпва, но не така на често, както беше . Сега съм свалил компа да го види ел.майстор. Кажете от къде може да е това нещо ? Май ще си харесам едно дърво и ще я поправя цялата.


:неграмотно



колеги и аз сам с 1z мотор на мене от време на време ми придарпваше и от 3 месеца някаде стана невазможно да се кара праве6е го на голяма скорост сега и на 3 скорост взе да го прави и изжеднаш нешто из4еграса изгасих я запалих пак тогава даржа много ниски изведнаш много високи обороти после си дойдоха нормалните изгасих я пак пала колата и докато излезнах от нея тя изгасна после няма палене след 20-тото завартване запали вклу4иха ми лап топ за греши и даде следната грешка дат4ика на ГНП-то а до преди тожа 100 пати е зака4жан лап топ иникжа гре6ка освен при самото забиване на колата заси4аше нулева стоиност на горивото за стотна от секундата.Смених дат4ика на коляновия вал ни6то не се подобри псоле деитомера пак ни6то сега смених помпата пак придарпжа но не така на 4есто както беше сега сам свалил компа да го види ел.майстор .Кажете от каде може да е това не6то.Май ште си харесам едно дарво и 6те я поправя цялата.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот Alek » Нед 24 юни 2012 11:34


bobitur написа:Ако се смени таблото (уредите-скоростомер и оборотомер) ще се оправи ли проблема, без да се режат кабели и да се запази темпомата?


На моята кола съм сменил таблото с друго - никаква промяна.


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот shaquile » Пон 22 окт 2012 15:55


Ужас ,още карам така а зимата пак дойде и пак зор!!!Някакво решение колеги?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: въпрос към просветените за 1z

Мнениеот okti_1 » Пон 22 окт 2012 16:45


Нов чип-това е решението ти.
Ще по евтино и удачно да си смениш чиповете,но /винаги има едно "но" :mrgreen: / ако искаш да е по скъпичко и да се изкефиш тотално,то тогава си смени колата с по-нова и по-запазена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта