Баща ми има транспортна фирма с около 50 камиона...повечето Евро 4...стигна дотам да си купят цистерна и да си внася сам нафта понеже му писна да плаща гаранционно за задръстени дюзи,за чистене на филтри на помпи на CRD и т.н. стандартните глупости от лоша нафта...и си внасят от Гърция ама не тази за горенето а истинската нафта с която си карат там колите...с всички раходи им стъпва даже по-ефтинo отколкото е тук - крайна цена на дребно около 1.7лв за литър ама няма нищо общо с която и да е в БГ. Пробвахме да сипем на Пасат с AFN двигател...първоначално като дръпна от новата нафта качи оборотите на ПХ на 1500,задържа ги и плавно си спаднаха на нормалните..смятайте с каква нафта е работил до момента (а ък беше локомотивна и уж хубава)...върви в пъти по-добре,работи много по-тихо и ускорението е...неземно а разхода е с литър и нещо по-надолу...

Същата тази нафта я пробвах в хладилника да видя какво ще стане с нея на -20 градуса -> както я сложих така си я извадих след 24 часа...течна и дори не по-гъста от първоначално.
Проблема да трбява да ползваме добавки е смотаната ни нафта...а не старите ни дизели или гениалните добавки...ако караш с хубава нафта нито ще трака зверски двигателя,нито ще пуши,нито няма да пали на -15 отраз...
Успех!