кое е по добре - Д или ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пет 21 юли 2006 12:16


ACCELERATOR написа:ТД е много по-добре, покарай ги и двата, и ще се увериш в разликата.
По принцип, ако се кара нормално, ТД е по-икономично от чистия дизел. Ремонта на турбината е 300лв, ако това те плаши. Само трябва да караш с хубаво масло, да не ръчкаш, докато не загрее, и ако си карал във високи обороти, да не гасиш двигателя веднага, а да го оставиш на празен ход да поработи, за да поизстине турбината.

Ок,един въпрос-в какъв смисъ да не ръчкаш,докато не загрее,докато не стигне колко градуса? И под ръчкане разбираме какво-яко газ?Сорка за малоумния въпрос,но съм с тди отскоро и....да си знам :roll:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 21 юли 2006 12:52


агряване е да сочи стрелката 90 градуса и тва нормално става за 1-2 минути след като запалиш-зависи от времето.Ръчкане е да я караш с над 3500 об.Аз докато не загреее превключвам максимум на 2500.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 21 юли 2006 12:54


3500 даже са много за студен дизелов мотор, максимум до 2500, докато не загрее.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 21 юли 2006 13:47


Зависи си от шофйора.И аз да 2500 карам.Ама някои кат му се натиска газта ся-поне тях да не прекрачва.Иначе наи доброто е докато загрее на 2000-2200 да си преевключваш-то и без тва докато излезнеш от уличките на кварталите и е загряла.


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пет 21 юли 2006 13:55


Rabbit_TDI написа:Зависи си от шофйора.И аз да 2500 карам.Ама някои кат му се натиска газта ся-поне тях да не прекрачва.Иначе наи доброто е докато загрее на 2000-2200 да си преевключваш-то и без тва докато излезнеш от уличките на кварталите и е загряла.

Еее,тва бееш ценна информация , като цяло, благодаря ви! Не че се зоря на педала де, но не съм се сещал да си гледам термото и оборотите,понякога на тръгване,там има едно нанагорните по бул. васил левски, може и да минавам две обороти :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта