


TDI в студа
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Виж явно избиваш някакви комплекси тук.И не само тук,а и в друг форум,но както и да е.Спирам да се занимавам с теб,явно е че нищо не отбираш.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
milmar написа:rosen79 написа:.....Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес ....
Има логика.
Но това би трябвало да е валидно за всякакъв вид ДВГ , не само за дизил , нито пък само с турбо . Но от друга страна дебитомера по принципа си на работа не е обемен , т.е. по-скоро би отчел тегловно въздуха преминал през него . При един и същ обем при студен и по-плътен въздух би отчел повече според мен , доколкото съм запознат с принципа му на работа . Ако е така както си мисля - ефекта би трябвало да е незначителен . Говорим за TDI - т.е. с дебитомер . При по-старите машини , които нямат дебитомер може би ефекта ще е по-силен .
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Дебитомера също отчита до някакви граници.Компютъра и той коригира до някакви граници,а не до безкрай.Каква е функцията на обогатителя при старите дизели?Точно такава да пуска повече нафта докато двигателя е студен.След това малко или много въздуха се загрява.При тди-то го прави комютъра.Но при екстремални условия не върши работа.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
rosen79 написа:...Каква е функцията на обогатителя при старите дизели?Точно такава да пуска повече нафта ....
По-различна е функцията му все пак . И по-новите дизели имат нещо подобно , между другото това нещо неправилно се нарича обогатител , то действа най-вече на центровката на ГНП за предварението .
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
milmar да прав си не точно обогатител ,а авансиор но ми е интересно как ще обясниш покачването на оборотите след като го дръпна ...не може от промяна на центровката да се качат оборотите от 900 - 950 на 1050 - 1100 в зависимуст кой как си ги е настроил . Според мен пуска и нафта . Говоря пак за ААЗ мотор с механична помпа
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Компютърът дава предварение при палене и си има количество нафта за студен мотор, което е доста повече.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: TDI в студа
mshbul написа:Компютърът дава предварение при палене и си има количество нафта за студен мотор, което е доста повече.
А защо така като е студен двигатела компютъра вкарва повече гориво.Чувал съм че на много бензинови коли слагали някакви съпротивления по компютрите да го лъжат винаги че двигатела е студен и да пуска пвече манджа.

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Еми точно заради този ефект на студения въздух.За да можеш да запалиш,за да може двигателя да работи равномерно до като загрее.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI в студа
Много точно и кратко обяснено.



- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
Andonov написа:Много точно и кратко обяснено.![]()
Добре , ами по-просторното обяснение ?

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
Кое точно не разбра? Щото хората много точно се изказаха не виждаш ли че се кланят тука един на друг
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: TDI в студа
milmar написа:Andonov написа:Много точно и кратко обяснено.![]()
Добре , ами по-просторното обяснение ?

- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: TDI в студа












- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
bai_ILIA написа:milmar написа:Andonov написа:Много точно и кратко обяснено.![]()
Добре , ами по-просторното обяснение ?
Някои ценят веселата страна , ай наздраве

.rabotnika написа:Кое точно не разбра? Щото хората много точно се изказаха не виждаш ли че се кланят тука един на друг
Не мисля , че се познаваме от скоро с теб , макар и задочно .
Да ти приличам на някой който се влияе от капацитети ?
Признавам знанията и хората които ме убедят , че ги имат

Тъпата усмивка ми е много позната и прозира неграмотност.
А ако е защото си пази хляба , това го разбирам , но в подобни случаи , и когато ми е в ресора , аз просто мълча .
Но случая , убеден съм не е такъв

ПП визирам предимно байото

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: TDI в студа
аз визирах изказването на аНтонов, който едва ли ще ти даде обосновано подробно мнение по въпроса 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта