TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 07 дек 2010 13:50


Виж явно избиваш някакви комплекси тук.И не само тук,а и в друг форум,но както и да е.Спирам да се занимавам с теб,явно е че нищо не отбираш.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Вто 07 дек 2010 14:10


milmar написа:
rosen79 написа:.....Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес ....


Има логика :idea: .


Но това би трябвало да е валидно за всякакъв вид ДВГ , не само за дизил , нито пък само с турбо . Но от друга страна дебитомера по принципа си на работа не е обемен , т.е. по-скоро би отчел тегловно въздуха преминал през него . При един и същ обем при студен и по-плътен въздух би отчел повече според мен , доколкото съм запознат с принципа му на работа . Ако е така както си мисля - ефекта би трябвало да е незначителен . Говорим за TDI - т.е. с дебитомер . При по-старите машини , които нямат дебитомер може би ефекта ще е по-силен .


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 07 дек 2010 14:28


Дебитомера също отчита до някакви граници.Компютъра и той коригира до някакви граници,а не до безкрай.Каква е функцията на обогатителя при старите дизели?Точно такава да пуска повече нафта докато двигателя е студен.След това малко или много въздуха се загрява.При тди-то го прави комютъра.Но при екстремални условия не върши работа.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Вто 07 дек 2010 15:09


rosen79 написа:...Каква е функцията на обогатителя при старите дизели?Точно такава да пуска повече нафта ....


По-различна е функцията му все пак . И по-новите дизели имат нещо подобно , между другото това нещо неправилно се нарича обогатител , то действа най-вече на центровката на ГНП за предварението .


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот ventotdi » Вто 07 дек 2010 15:24


milmar да прав си не точно обогатител ,а авансиор но ми е интересно как ще обясниш покачването на оборотите след като го дръпна ...не може от промяна на центровката да се качат оборотите от 900 - 950 на 1050 - 1100 в зависимуст кой как си ги е настроил . Според мен пуска и нафта . Говоря пак за ААЗ мотор с механична помпа


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот mshbul » Вто 07 дек 2010 20:12


Компютърът дава предварение при палене и си има количество нафта за студен мотор, което е доста повече.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: TDI в студа

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 07 дек 2010 20:16


mshbul написа:Компютърът дава предварение при палене и си има количество нафта за студен мотор, което е доста повече.


А защо така като е студен двигатела компютъра вкарва повече гориво.Чувал съм че на много бензинови коли слагали някакви съпротивления по компютрите да го лъжат винаги че двигатела е студен и да пуска пвече манджа. :D


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 07 дек 2010 20:18


Еми точно заради този ефект на студения въздух.За да можеш да запалиш,за да може двигателя да работи равномерно до като загрее.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Сря 08 дек 2010 18:18


Много точно и кратко обяснено. :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Сря 08 дек 2010 22:27


Andonov написа:Много точно и кратко обяснено. :bowdown :bowdown


Добре , ами по-просторното обяснение ?
:oops:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Сря 08 дек 2010 23:07


Кое точно не разбра? Щото хората много точно се изказаха не виждаш ли че се кланят тука един на друг


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: TDI в студа

Мнениеот bai_ILIA » Сря 08 дек 2010 23:11


milmar написа:
Andonov написа:Много точно и кратко обяснено. :bowdown :bowdown


Добре , ами по-просторното обяснение ?
:oops:


:063:


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: TDI в студа

Мнениеот the_red_camel » Сря 08 дек 2010 23:34


:D :D ами аз какво да кажа паля колата карам я 1-2 км градско до 2000 оборота после сам извънградско и стрелката едвам 70, аз тая кола не помня да е стигала до 90 градуса :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Чет 09 дек 2010 0:02


bai_ILIA написа:
milmar написа:
Andonov написа:Много точно и кратко обяснено. :bowdown :bowdown


Добре , ами по-просторното обяснение ?
:oops:


:063:


Някои ценят веселата страна , ай наздраве :beer бате (не се знае кой е бай , ама хайде)

rabotnika написа:Кое точно не разбра? Щото хората много точно се изказаха не виждаш ли че се кланят тука един на друг
.

Не мисля , че се познаваме от скоро с теб , макар и задочно .
Да ти приличам на някой който се влияе от капацитети ?
Признавам знанията и хората които ме убедят , че ги имат :wink: .
Тъпата усмивка ми е много позната и прозира неграмотност.

А ако е защото си пази хляба , това го разбирам , но в подобни случаи , и когато ми е в ресора , аз просто мълча .
Но случая , убеден съм не е такъв mhihi .

ПП визирам предимно байото :да: .


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: TDI в студа

Мнениеот bai_ILIA » Чет 09 дек 2010 0:08


аз визирах изказването на аНтонов, който едва ли ще ти даде обосновано подробно мнение по въпроса :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта