



Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
К'во му обясняваш, той колегата е от най-разбиращите
. Едно си знае и си държи на него. И 10 човека да му кажат, че не е прав - той пак ще настоява на своето.

- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Според мен също е нормално да пада.След като смених термостата преди една седмица колата започна да загрява по бързо.Стрелката не я бях виждал да показва 90 градуса дори и при по топло.Само лятото и то при продължително каране.Термостата който свалих беше затворен.....Майстора чийто канал ползвах каза че е омекнал и е започнал да отваря по рано.Сложих Валер с отстъпка за 12 кинта.
Малко се отплеснах
.При мен също спада ако пусна парното да духа на 3 степен.
Малко се отплеснах

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
IRRITATING написа:Не е нормално да пада след като колата е загряла На термостата точно това му е работата
Я се замисли какво пишеш първо и после упреквай! Я си запали печката на място да работи и виж за колко време ще достигне 90 градуса и после се замисли какво прави вентилатора на парното на радиаторчето което се обдухва постоянно от студен въздух и после пиши пак ако не те е срам в темата че е нормално. Остава да ми кажеш че твоята печка достига 90 градуса на място за 5 минути и ще те призная, че имаш единствената дизелова кола на света.
Как искаш да не пада температурата, като горкия дизел не може да отдаде толкова топлина за да си загрее нормално (до работна) температура охладителната течност на място и за 1 ч. дори.
Първо се мисли, после се пише, а най-накрая се упреква някой - който разбира малко или много повече от теб, защото като гледам какво пишеш май не разбираш много, да не кажа и изобщо - дори и от обща култура за дизеловите двигатели. В друга насока може да си доста умен и много да разбираш, но като гледам точно тук си доста бос със материала.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Интересното е че когато се отвори дори и малко термостата - той започва да пропуска топлия антифриз и в крайна сметка дори и по бавно потока през големия кръг се затваря и течността се охлажда.
Така че дали е отворен малко или много, термостата в крайна сметка ефекта е един.
С това искам да кажа че в топло-техниката има значение не толкова сечението на регулиращият елемент а това кога е отворен/затворен.
сечението има значение при управление на налягане и вакуум.
Ако се вгледате в парнаджииските термоглави- дето са пълни с парафин ( а и термостата е на подобен принцип) та те също за да поддържат някаква температура и да правят икономия са или отворени или затворени. а докато затварят флуида свисти, но радиатора пече ! Иначе нямаше нужда от тия термо глави- слагаш обикновен шибър и си регулираш температурата, да ама не става така.
Така че дали е отворен малко или много, термостата в крайна сметка ефекта е един.
С това искам да кажа че в топло-техниката има значение не толкова сечението на регулиращият елемент а това кога е отворен/затворен.
сечението има значение при управление на налягане и вакуум.
Ако се вгледате в парнаджииските термоглави- дето са пълни с парафин ( а и термостата е на подобен принцип) та те също за да поддържат някаква температура и да правят икономия са или отворени или затворени. а докато затварят флуида свисти, но радиатора пече ! Иначе нямаше нужда от тия термо глави- слагаш обикновен шибър и си регулираш температурата, да ама не става така.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Колега red devilll ти не знаеш парното как да си пуснеш На мен ми се струва логично като е студено да се пусне да циркулира само въздуха в купето който не -15гр Не упреквам никого в нищо
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Но трябва да няма човек в колата, защото при затворена клапа на рециркулацията се запотяват прозорците
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Предавам се
Моля някой ако се е почувствал засегнат да ме извини

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Да тоя ефект го скивам еври морнинг !
Затварям клапата и вътре започва да става топло, ОБАЧЕ стъклата се запотяват и се чуда как да не дишам и отварям клапата.
Ех ако климата работеше на - температури !!!
Затварям клапата и вътре започва да става топло, ОБАЧЕ стъклата се запотяват и се чуда как да не дишам и отварям клапата.
Ех ако климата работеше на - температури !!!
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Писах по горе за разнообразието на термостати и техните характеристики при каква температура започват и колко отварят и съответното затваряне.Колегите от по студените страни са тествали много на брой и различни екземпляри/ откровенни ментета и не чак такива/.Май от техните проверки най - хард се държи "оргиналния" докато устиска де.Колегите споменават и за склонноста на някои от прехвалените марки да работят 1 година.Други уж оргинални да заспят в затворено положение.Темата за термостатите е необятна - Германски , "германски" чешки, полски и т.н..Бях отворил отделна.А и даже да е във вид на анкета.
Относно проверката - според мен е погрешно да се гаси двигателя.Проверява се в работно положение.
Относно проверката - според мен е погрешно да се гаси двигателя.Проверява се в работно положение.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Колега сподели коя е марката на тоя дето е най удачен за нашите ширини. Къде се произвежда и тнт.
И аз вземах двустепенен термошалтер Берт за Ауди В4 и той все държеше мотора над 90-100 градуса. И яко надуваше. Сега му шибнахме Топ-рън и температурате е около и под 90 и всичко е ок.
Почвам да мисля че така наречените "оригинални" части за второ вграждан са отпадналите от производствената линия- некачествените или брак да го кажем !
И аз вземах двустепенен термошалтер Берт за Ауди В4 и той все държеше мотора над 90-100 градуса. И яко надуваше. Сега му шибнахме Топ-рън и температурате е около и под 90 и всичко е ок.
Почвам да мисля че така наречените "оригинални" части за второ вграждан са отпадналите от производствената линия- некачествените или брак да го кажем !
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Хоп...с търсачката излезна абсолютно същата тема по абсолютно същия въпрос
viewtopic.php?f=24&t=299422

..И да добавя само....оригиналния термостат който се вгражда е с температурен диапазон 87-102 градуса С

viewtopic.php?f=24&t=299422

..И да добавя само....оригиналния термостат който се вгражда е с температурен диапазон 87-102 градуса С
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
И аз да попитам - маркуча ,който е долу на радиатора ли трябва да се провери дали е студен/топъл ? Колата е Пасат АВФ 130 к.с. и също не вдига повече от 60/70 гр.за около 6/7 км.
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Да но това не е гаранция.При мен също беше студен но колата не загряваше.Смених го и се оправи.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
ti6ogb написа:И аз да попитам - маркуча ,който е долу на радиатора ли трябва да се провери дали е студен/топъл ? Колата е Пасат АВФ 130 к.с. и също не вдига повече от 60/70 гр.за около 6/7 км.
Колега ако смениш термостата, пиши дали се е подобрило загряването за 6 км каране.
Щото и моя долен воден е студен, но пък радиатора е леко топъл и е възможно ако леко се отваря термостата да се затваря някаква циркулация. Но пък долния би следвало да се позагрява малко а не да е леден.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Моя Голф 4 AHF при температура под -5 градуса слизам 15 мин преди работа паля го пускам климатроника на 2-ра степен на ECON и си го правя от сякаде да духа преден прозорец на краката насрешта доизпивам си кафето и се качам след 15 мин и колата е загряла на 70 градуса и до 2-рия светофар е вече на 90 градуса и значително ми падна разхода на гориво от 8/100 градско на 7/100 а маршрутите са ми едни и същи така ,че не е нормално при загрят двигател да пада температурата на водата залепи ли на 90 от там не мърда поне моята е така и надоло по баири и на горе както и да я карам и зиме и лете дигне ли 90 не мърда
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта