Спада температурата при спускане на скорост!?!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот ivo_555 » Пон 20 дек 2010 14:16


При спускане на ППХ май е доста спорно това за работната температура, понеже той на практика не работи. При дълго спускане дори и през лятото температурата спада, при положение че в двг не влиза гориво, то откъде да дойдат тези 90 гр., само с триене май няма да стане!




Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот nikson85 » Пон 20 дек 2010 14:28


mirkata 4020 написа:
nikson85 написа:слагаш един картон пред радятора и ще имате 90 градуса. mhihi :beer

Така така,то фабрично Голфи си излиза от завода окмплектован с едно парче картон,щот като стане студено да си го завираш пред радиатора.
Тук никои ли не проумява,че ако всичко ти е наред по охладителна система и термостат,трябва да имаш работна темпераура 90градуса :banghead:

Това с картона като дигне градус 90 и примерно сме на 5та скорост с 2500 оборота , не е ли убиство за мотора при положение че вентилатора в същото време работи а ние му подаваме газ. Би трябвало когато вентилатора работи да е на празен ход. :screwy


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот ktamen » Пон 20 дек 2010 15:13


При спускане на скорост двигателя работи като компресор и пак има някакво загряване, ама в тоя студ и при работещо парно е съвсем нормално да изстине двигателя.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот Stivi » Пон 20 дек 2010 16:51


На Корола 1.4 D-4D на 70 000км на място /или спускане с ППХ/ с парно в студа пада температурата пък вие пак ми говорете за "нови" ,"читави" и вълшебни термостати дето освен да направляват водния поток като втора функция имат и подгряване на водата че да не истине от въздуха -10 градуса дето влиза отвън :screwy И има голямо значение дали идваш от дълъг път и спираш някъде да почакаш при 0 градуса да речем или стрелката тъкмо е стигнала 90 градуса и спираш на място при -10,при първия случай може и да не усетиш че температурата пада преди да тръгнеш докато при втория почти веднага тръгва надолу понеже топлото което идва от парното е мноооого различно веднага след стигане на 90градуса и 20км по-късно въпреки че стрелката си е на едно място по простата причина че в тия "точни" 90 градуса може да има от 80 до 100 реални :idea: Как пък на всички колеги с печки винаги в най-големите студове им се "повреждат" термостатите mhihi


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот tarikat89 » Пон 20 дек 2010 16:55


по принцип не на всяка кола е така да пада температурата.. на тойота карина 2.0дизел 95год на 3тия километър в минусувите температури колата е на 90градуса и да се пускаш и да стои на едно място с парно на макс няма мърдане на температурата..


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот drago_tr » Пон 20 дек 2010 18:32


Ето и моите наблюдения какви са по въпроса......Мръзна като куче!!! На стария ми пасат б3 бензинка, перката на радиатора беше електрическа и колата си загряваше прилично (т.е включваше когато загрее 87 гадуса) даже и в голям студ...но тук при б5 с тая перка ...ами тя си върти постоянно(говоря за изправна перка) и колкото и да не, тя си охлажда радиатора,,,най-малкото духа върху блока студ...дори и да си на място...Така че тъпо е измислено.Аз съм за картон поне да се сложи на половината радиатор...на целия би било опасно. Смених термостата ....но пак си е същата работа.На място ми загрява само когато са включени подгряващите свещи за антифриза...иначе нещеееее.Но тия свещи някак си не мога да им разбера принципа на действие...имам чувството че имат собствено поведение.
Първия път при температура -1 градус се включиха,първо едната ,после двете...и после трите.Без да гася колата след първото запалване ,свещите изключиха при температура 70 градуса.ОК.
Втори път....Паля...карам известно време и пак... включиха,първо едната ,после двете...и после трите...стрелаката на уреда показва 50 градуса.Гася. Пак паля...да обаче свещите не тръгваааааат :banghead: ..А би трябвало да гаснат на 70 градуса както в първия път.
Трети път....ама въобще пък нямаше нищо общо с предните два...
И така няколко дена я карам и все различно .Температурата сутрин, когато ги правя тия опити. е горе-долу една и съща ...-2-3 градуса.
А иначе и моя пасат...по нанадолнище изстива и не е от термостата...и преди и след смяната му, на един и същи маршрут, все същото отчита....
В заключение бих казал че съм с пъти по доволен в това отношение относно загряването от Б3-ката отколкото от Б5.....някои ще каже...даааа...ама това е дизел...а аз ще му отговоря...така е но Пасата Б5 е с 8 години по нов и би трябвало немските конструктори да са решили тоя проблем.
...А да не би случаино да са предвидили и глобалното затопляне...и просто са сметнали че няма да има такива студове? :roll:


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот lub0o » Пон 20 дек 2010 18:58


б3 1.8 ABS-мотор има и газ
и аз смених термостата тия дни
вдига си 90гр,но когато се спускам някаде на празен ход-стрелката пада до 80,после като спра на 1,2 светофара пак си дига 90
но при спускане винаги пада до 80,никога неми е държала температурата на 90,карам го вече 4 години пасата винаги е падала температурата при спускане
на брат ми голф4-ката винаги държи 90,но там е друга бира


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот pe6kata » Пон 20 дек 2010 19:01


и какво и е по-различно на 4-ката?


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот lub0o » Пон 20 дек 2010 19:06


незнам
и аз немога даси го обесня как спада температурата при пасатите,а на голф4 не
можеби защото има 8 години разлика между 2-та мотора :lol:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот pe6kata » Пон 20 дек 2010 19:11


за 8 години двигателите са претърпели революция- няма го вече от Б3-ката обикновения колянов вал и бутала примерно, даже термостатите са високотехнологични...


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот gancho » Пон 20 дек 2010 19:28


lub0o написа:незнам
и аз немога даси го обесня как спада температурата при пасатите,а на голф4 не
можеби защото има 8 години разлика между 2-та мотора :lol:

много просто обяснение-на пасат Б5(лично проверено) сигурно и на голф 4 стрелката цели точно 90гр,при поголям диапазон (80-95гр поне)от реалната температура.


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот mtm_golf » Пон 20 дек 2010 19:53


При мен пък винаги си стои твърдо заковано на 90 градуса, пасат б5 1,9TDI. Така ми играеше температурата на голфа, който имах преди това, но след смяна на термостат всичко се оправи и пак ковеше на 90.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот drago_tr » Пон 20 дек 2010 19:56


gancho написа:много просто обяснение-на пасат Б5(лично проверено) сигурно и на голф 4 стрелката цели точно 90гр,при поголям диапазон (80-95гр поне)от реалната температура.


...не ми се вярва да е така..... :roll: показва си точно колкото си е...няма диапазони...иначе на уреда щеше да има само 90 и нищо друго....

искам да ви кажа че съм го закачал с вагкома и колкото показва той...толкова показва и на уреда :012:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот Andonov » Пон 20 дек 2010 20:15


drago_tr написа:
gancho написа:много просто обяснение-на пасат Б5(лично проверено) сигурно и на голф 4 стрелката цели точно 90гр,при поголям диапазон (80-95гр поне)от реалната температура.


...не ми се вярва да е така..... :roll: показва си точно колкото си е...няма диапазони...иначе на уреда щеше да има само 90 и нищо друго....

искам да ви кажа че съм го закачал с вагкома и колкото показва той...толкова показва и на уреда :012:


Oт 96г нагоре всички от ВАГ така показват.
Даже ще коригирам колегата от 75 до 100 градуса стрелката винаги е на 90 градуса. Закачал съм чисто нови коли и пак е така


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Спада температурата при спускане на скорост!?!

Мнениеот bnick » Пон 20 дек 2010 20:18


Andonov написа:Oт 96г нагоре всички от ВАГ така показват.
Даже ще коригирам колегата от 75 до 100 градуса стрелката винаги е на 90 градуса. Закачал съм чисто нови коли и пак е така


Мда, дали е 80,90 или 100 винаги показва 90С. Нарича се комфорт на водача. Ако почне да прегрява тогава се отклонява нагоре за да го забележиш :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev и 26 госта