Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот PagocmuH » Вто 26 юли 2011 14:15


Разлики има ... примерно в шлиците на карето.

Аз като купувах ми излезна,че карето м ие като на 2.5TDI.(150коня)
А тези от AFN които излизаха бяха други.
Има няколко медела така че ... :beer



Аа... колега,май съм познал за лявото каре :beer




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 14:32


Добре де, колко шлици са на AFN и колко са на ARL или на 2.5TDI?

За swap на 5 степенна към 6 степенна на голф знам, че трябват полуоските от донора заедно с каретата. Така че външното каре би трябвало да е еднакво от към главината. Виж, към полуоската може и да е друго ... Интересно ми е някой дали реално знае каква е разликата и дали реално я има, защото се случва да имат 2 взаимозаменяеми компоненти с различни номера и като нищо може и този случай да се окаже такъв.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот PagocmuH » Вто 26 юли 2011 14:35


НЕ съм сигурен на 100% кое какво,в магазина ги броихме шлиците,иначе щяха да ми дадат някакво друго.

То аман от продавачи де... с тяхното преравняване на номера,от една марка на друга става мазало.

Последна промяна от PagocmuH на Пон 21 яну 2013 22:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Valerio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот Valerio » Пет 12 авг 2011 23:08


Доколкото съм запознат, AVF моторите ги слагат на пасатите 4motion. Каретата за полуоските са по-големи от тези за пасатите само с предно предаване. Купувал съм такова външно предно каре от Косер - "Holzer", комплект с грес, гайка за главината и маншон, цената беше около 70 - 80 лв. Засега няма проблеми след смяната...


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот brum » Нед 14 авг 2011 17:49


AVF моторите ги има както на 4х4, така и само на предно. Т'ва е 100% сигурно :) .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот niks76 » Нед 14 авг 2011 20:03


разликата е във външния диаметър на карето :idea:
отделно болта на големите карета е за шестограмен ключ 17мм ,а на по малките 14мм


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот ti6ogb » Вто 27 ное 2012 22:44


Здравейте.използвам темата за да питам за цена на маншон за външно каре за Пасат В 5.5 AVF,че днес забелчзаш че се е цепнало наполовина по вътрешния ръб.Скъпо и сложна ли е смяната му?А също да питам ,дали се е прецакало карето,ако съм карал така повече от седмица ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот morfei1 » Сря 28 ное 2012 2:02


Маншоните трябва да са пластмасови, а не гумени. В не редки случай скобите на карето (особено от към по-тясната страна) не си вършат работата както трябва и изпущат грес, точно заради това се използва свинската опашка, която си върши работата перфектно.

Хубави марки карета са също Любро и Спидън.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот dlug » Сря 28 ное 2012 13:53


morfei1 написа:Маншоните трябва да са пластмасови, а не гумени....

За това не съм съвсем сигурен. Принципно пластмасовите са по-качествени. Ако говорим конкретно за пасат В5.5 обаче съм на мнение че по-добрият вариант са гумените, защото колелото се върти по-различно спрямо шенкела (заради окачването) и пластмасовият се чупи по-бързо (лично наблюдение и мнение).


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот lubo_bubaka » Чет 29 ное 2012 20:50


ti6ogb написа:Здравейте.използвам темата за да питам за цена на маншон за външно каре за Пасат В 5.5 AVF,че днес забелчзаш че се е цепнало наполовина по вътрешния ръб.Скъпо и сложна ли е смяната му?А също да питам ,дали се е прецакало карето,ако съм карал така повече от седмица ?


колега преди няколко дни с един приятел обикаляхме за маншон за неговия пасат и тои си взе комплект на Любро за 17лв.Според мен не е задължително да се сменя карето просто преди да монтираш новия маншон почисти хубаво карето.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот ti6ogb » Съб 01 дек 2012 18:44


Вчера го смениха маншона в сервиз(мой приятел)излезе ми за 47 лв.за 2 часа.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот kossis » Сря 09 яну 2013 11:06


morfei1 написа:Маншоните трябва да са пластмасови, а не гумени. В не редки случай скобите на карето (особено от към по-тясната страна) не си вършат работата както трябва и изпущат грес, точно заради това се използва свинската опашка, която си върши работата перфектно.

Хубави марки карета са също Любро и Спидън.


:да:

Колега напълно си прав и моя майстор само свински пере на маншоните и Любро е много добра за маншони. Виж за каре не съм вземал, но сигурно е ок. Обаче за Пасат В3 и Ауди В4 маншоните си бяха гумени на Любро де!



Я кажете и аз имам едно притропване от дясно, но не при пълен десен, а при полу-десен. И е интересно че не чатка метално силно, а като че накладки да тропкат в диска. Абе не е като каре, поне аз което съм чувал от стария ми пасат - некъв особен звук- троп-троп ама по към пластмаса, а не отчетлив метален звук и то на полу-завой и винаги на едни и същи завой и преки (квартални преки около 90 градуса) :?: :roll: Абе има си Характер !
Не знам колко градуса е пълен завой на тия Пасати ?


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Мнениеот SoManyRetards » Сря 09 яну 2013 14:16


Здравейте колеги!

Аз пък искам да използвам темата и да попитам признаците за разбити вътрешни карета.
Питам, защото при мен е следното:
- когато трябва примерно да се включиш в движението, на ляво или на дясно, при потегляне (независимо дали плавно или бързо) почва да се чува едно "так, так, так", изправя ли волана, всичко утихва.
Сменял съм външно каре и знам, че за да позная дали е "пътник" - отивам на полигон, където примерно мога да направя пълен, въртя в двете посоки на първа, без газ с отворени прозорци, в зависимост на коя страна ми трака, е разбита противоположната.
Затова си мисля, че по-скоро са вътрешните, защото се чуват по-средата някъде и само като потеглям, когато въртя пълен на място не се чува, нито от колата, нито отвън.
Също искам да знам и цена на евентуална смяна на тези карета, от колеги, които са ги сменяли, примерно.

Ще Ви бъда благодарен за някакви насоки. :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Мнениеот kossis » Сря 09 яну 2013 14:29


Е значи и при мене ще да е вътрешно тогава, като чета на по горния колега писаното :?:


dekotd
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Мнениеот dekotd » Вто 04 юни 2013 22:10


Здравейте,да използвам и аз темата ,че да не отварям друга.Запознат ли е някой колко се стяга болта който държи външното каре.поздрави!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта