Аз като купувах ми излезна,че карето м ие като на 2.5TDI.(150коня)
А тези от AFN които излизаха бяха други.
Има няколко медела така че ...

Аа... колега,май съм познал за лявото каре

morfei1 написа:Маншоните трябва да са пластмасови, а не гумени....
ti6ogb написа:Здравейте.използвам темата за да питам за цена на маншон за външно каре за Пасат В 5.5 AVF,че днес забелчзаш че се е цепнало наполовина по вътрешния ръб.Скъпо и сложна ли е смяната му?А също да питам ,дали се е прецакало карето,ако съм карал така повече от седмица ?
morfei1 написа:Маншоните трябва да са пластмасови, а не гумени. В не редки случай скобите на карето (особено от към по-тясната страна) не си вършат работата както трябва и изпущат грес, точно заради това се използва свинската опашка, която си върши работата перфектно.
Хубави марки карета са също Любро и Спидън.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта