Голф 2 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 16 авг 2006 9:15


Няма да се плашите място има за всичко, ето малко вдъхновение:


http://www.autohifi-world.de/forum/kfzshow.aspx?id=37




Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 9:33


L&R написа:Няма да се плашите място има за всичко, ето малко вдъхновение:


http://www.autohifi-world.de/forum/kfzshow.aspx?id=37

О Сатана ти си нашия водач !!!:shock : vw fen
Точно за нещо такова си мислих когато казах в началото на темата че ми се ще да шибна един ТДИ мотор барабар с другите прилижащи карантии в моито голфче 2 защото съм почти сигурен че има място горе долу колкото една тройка!!! но за т'ва голфе ПД ((ех мечти мечти) тази вечер жената ще има конкоренция mhihi )


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 9:40


Rabbit_TDI написа:Кулера няма как да ти даде лаг-обратното като е по-голям по-бързо ще достига работна температура.Друг е вапроса дали турбото от Г2 може да се вазползва от голям кулер ,или единствената фаида ще ти е че заема повече място(което не е проблем за умиране).

За работната температура съм съгласен. А и да ти кажа майче кумпресорите са ни са едни и същи (не твърдя със сигурност) но като ги гледахме преди на външен вид са еднакви а и да тикажа и да има разлика надали ще е съществена в отношение на дебита така че у нас се въргаля един кулър от Ланд Ровер така че за първо време да му измисла една стоика и да го бутна над двигателя пък вече да се ослушвам за някоя поочукана Г3ТДИ :lupe


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 авг 2006 10:14


Ми те сички компресори си приличат.Даже и в размерите разликата е малка.Ама няма начен за 1.6 и 2.5 да е еднакав-разликата в дебита е огромна.Аз между на 2ката и ТДИ външна разлика не виждам-а то не само че има ами и на ТДИ е с променлива геометрия.То от Ровера стига да намериш място няма да навреди даже по-бързо ще достига работна температура ама само тва ша му е фаидата.
P.S.Г2ПД-това беше култово.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 10:26


Rabbit_TDI написа:То от Ровера стига да намериш място няма да навреди даже по-бързо ще достига работна температура ама само тва ша му е фаидата.

Ами аз не знам каква друга фаида може да има от едим кулър освен да охлажда :roll: :?: а колкото по голяма охладителна площ толкова по добре или поне така ни разправяха в МЕИ-то :lol:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 16 авг 2006 10:28


Така е, наистина. Например има голяма разлика във вървенето през зимата и лятото.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 10:37


В смисъл че зимата се набира повече :?:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 16 авг 2006 11:00


Да, зимата, и когато вали - също, т.е. когато е влажен въздуха. Разликата при мен е осезаема.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 11:30


ACCELERATOR Имам още едно питане случайно да си качвал тази машина на динамометър за да и замериш мощността?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 16 авг 2006 13:33


Не, не ми е и минавало през ума, а и за тия пари, за които ще ми измерят мощността, ще заредя нафта да отида 2 пъти до морето и обратно :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Сря 16 авг 2006 13:49


А със спирането как беше прави ли някакви модификации по спирачната система ? Защото аз смятам да сложа отзад дискови спирачки а отпред винтилирани дискове (и изобщо има ли някакъв ефект от тях или просто ти износват по бързо феродото :roll: )


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 авг 2006 14:27


Дали ша видиш фаида от смяна на спирачките с вентилирани зависи от стила ти на каране.Иначе по-добри спирачки са си по-добри спирачки винаги.Иначе на студено варви по-добре заради по-богатия на кислород въздух.Освен това ДВГ-го се изчислява обикновенно за работа при 15 градуса.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 16 авг 2006 14:50


Не може да не разгледате и това(описан е целия проект/процес, но на френски) :D
Помпата е сменена с механична:twisted:

Golf2 TDI


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 авг 2006 15:04


Къв е смисала на ТДИ да смениш помпата с механична?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 16 авг 2006 15:37


L&R ти разбираш ли френски? Ако да може ли да ми обясниш надбързо как е реализиран контрола на турбото с променлива геометрия с налягане а не вакуум : http://www.vwquebec.ca/forum/viewtopic. ... c&start=60

За механичната помпа: избягва се електрониката като цяло, вдига се мошността но и разхода.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта