Няма да се плашите място има за всичко, ето малко вдъхновение:
http://www.autohifi-world.de/forum/kfzshow.aspx?id=37
Голф 2 TDI
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
L&R написа:Няма да се плашите място има за всичко, ето малко вдъхновение:
http://www.autohifi-world.de/forum/kfzshow.aspx?id=37
О Сатана ти си нашия водач !!!:shock

Точно за нещо такова си мислих когато казах в началото на темата че ми се ще да шибна един ТДИ мотор барабар с другите прилижащи карантии в моито голфче 2 защото съм почти сигурен че има място горе долу колкото една тройка!!! но за т'ва голфе ПД ((ех мечти мечти) тази вечер жената ще има конкоренция

- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Rabbit_TDI написа:Кулера няма как да ти даде лаг-обратното като е по-голям по-бързо ще достига работна температура.Друг е вапроса дали турбото от Г2 може да се вазползва от голям кулер ,или единствената фаида ще ти е че заема повече място(което не е проблем за умиране).
За работната температура съм съгласен. А и да ти кажа майче кумпресорите са ни са едни и същи (не твърдя със сигурност) но като ги гледахме преди на външен вид са еднакви а и да тикажа и да има разлика надали ще е съществена в отношение на дебита така че у нас се въргаля един кулър от Ланд Ровер така че за първо време да му измисла една стоика и да го бутна над двигателя пък вече да се ослушвам за някоя поочукана Г3ТДИ

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми те сички компресори си приличат.Даже и в размерите разликата е малка.Ама няма начен за 1.6 и 2.5 да е еднакав-разликата в дебита е огромна.Аз между на 2ката и ТДИ външна разлика не виждам-а то не само че има ами и на ТДИ е с променлива геометрия.То от Ровера стига да намериш място няма да навреди даже по-бързо ще достига работна температура ама само тва ша му е фаидата.
P.S.Г2ПД-това беше култово.
P.S.Г2ПД-това беше култово.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Rabbit_TDI написа:То от Ровера стига да намериш място няма да навреди даже по-бързо ще достига работна температура ама само тва ша му е фаидата.
Ами аз не знам каква друга фаида може да има от едим кулър освен да охлажда



- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Не може да не разгледате и това(описан е целия проект/процес, но на френски)
Помпата е сменена с механична:twisted:
Golf2 TDI

Помпата е сменена с механична:twisted:
Golf2 TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
L&R ти разбираш ли френски? Ако да може ли да ми обясниш надбързо как е реализиран контрола на турбото с променлива геометрия с налягане а не вакуум : http://www.vwquebec.ca/forum/viewtopic. ... c&start=60
За механичната помпа: избягва се електрониката като цяло, вдига се мошността но и разхода.
За механичната помпа: избягва се електрониката като цяло, вдига се мошността но и разхода.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта