Криза ,не криза ще отделя там колкото трябва.
Някой ако може да даде съвет ,на драго сърце ще го приема.
spawn написа:Някой може ли да каже еднозначно кой е белега за зацепване на ангренаж намиращ се на маховика на двигател AAZ.
Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".
.За колегата дето пише че му "играе" шайбата-лошо..отива на
Колата се спира ,има един специален "инструмент" (аз го нямам за съжаление
не мога да кажа ! Нещо може да не е наред с шайбата на кол.вал .Може просто да не е добре "центрована " помпата (и да създава тая илюзия) .Може проблема да е в самото ГНП ( авансатора ,центробежните тежести в помпата и др) Ако има проблем с дюзи -също работи мн. кофти и неравномерно ...във всеки случай е за човек който е наясно какво прави 
bochogo написа:Аз успях да запаля...Белезите трябва до мм да съвпаднат..въпроса е сега как ще се реши проблема с тази шпонка на вала..с лепило ме съмнява а и ми се струва че шайбата на коляновия вал играе леко

рано или късно 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 85 госта