Здравейте колеги ..Изчетох всичко което сте писали по проблема .Сега да почна и аз

колянов вал от 1Z става !! Ще трябва обаче и зъбчатката на ангр.ремък и тя да е от 1Z ! Задължително вала се "челосва" на струг ,нова зъбчатка ,НОВ БОЛТ !!! Вала се монтира и колата тръгва

За белезите....доколкото зная и самият аз съм отварял дизеларки :белеза на коляновия вал (в скор.кут.)беше ЕДИН -черта ! Ако е имало други...търсих-не видях!Съмнява ме че ако на някои колеги са "повече", или не ги "различават" или съединителя не е от дизел ами от бензинов модел (колеги с бензинки да кажат дали е така) не съм сигурен

Има бензинки със "същата" система съединител (прът и "обратен" притискател )За "бензинките"трябват два ,че някой път и три белега :дали е така

.За колегата дето пише че му "играе" шайбата-лошо..отива на

Колата се спира ,има един специален "инструмент" (аз го нямам за съжаление

) с него вала се "челосва" нова зъбчатка,НОВ БОЛТ ,стяга се по предписание и колата тръгва без да "тресе" шайба..Другия вариант :вади се мотора ,изважда се вала (не е необходимо да се демонтира главата ) челосва се на струг и т.н. но е по-скъпо и времеотнемащо,всеки сам да си реши

А за да "губи" центровка дизела...причините....поне аз докато не погледна

не мога да кажа ! Нещо може да не е наред с шайбата на кол.вал .Може просто да не е добре "центрована " помпата (и да създава тая илюзия) .Може проблема да е в самото ГНП ( авансатора ,центробежните тежести в помпата и др) Ако има проблем с дюзи -също работи мн. кофти и неравномерно ...във всеки случай е за човек който е наясно какво прави
