1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Съб 12 мар 2011 15:00


ventotdi написа:Е явно не съм те разбрал ...тука си прав но аз не целях нищо особено с правата генерация просто бяха ми се разбили и средно и крайно гърне и вместо да давам пари за нови гърнета и да ми правят кърпежи аз си направих цяла нова права генерация ,която излезе съвсем малко по скъпо и както горе казах останах очарован от резултата ... със сигурност колата ми сега не е 192 коня mhihi ама усетих отпушване на високите след като съм с 1 бар да подчертая на турбото и ръмжене не виждам такова каквото си го представят някой хора ( "Трактор " )


ПС : Ето и клипа .До няколко часа щял да бъде одобрен ми излезе съобщение от VBOX7
http://vbox7.com/play:4fa75e49


и все пак бях прав в ниските ръмжи тракторската :D :P




Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Velko » Съб 12 мар 2011 15:03


tarikat89 написа:
ventotdi написа:Е явно не съм те разбрал ...тука си прав но аз не целях нищо особено с правата генерация просто бяха ми се разбили и средно и крайно гърне и вместо да давам пари за нови гърнета и да ми правят кърпежи аз си направих цяла нова права генерация ,която излезе съвсем малко по скъпо и както горе казах останах очарован от резултата ... със сигурност колата ми сега не е 192 коня mhihi ама усетих отпушване на високите след като съм с 1 бар да подчертая на турбото и ръмжене не виждам такова каквото си го представят някой хора ( "Трактор " )


ПС : Ето и клипа .До няколко часа щял да бъде одобрен ми излезе съобщение от VBOX7
http://vbox7.com/play:4fa75e49


и все пак бях прав в ниските ръмжи тракторската :D :P

Пак е по-добре от например някой опели.Вчера ме изпревари една корса GSI и звука беше ужасен, онзи като я форсира се чуваше едно дрънчене на метал... абе смотана работа.А и дизела не е толкова шумен, звука е доста плътен и така


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 15:26


Като казваш "тракторската" надявам се да сравняваш с New Holland mhihi . Така ми работеше мотора и с гърнета ... сега като застанах от зад да погледам и приятел натисна видях разлика ,че на 5000 оборота се чува дебита на излизащия въздух ... иначе по време на каране грам разлика ...,а и на място не усещам такава :) ... Щом казваш ,че си трака като трактор ти видя клипа с права генерация ... чуй сега на тоя клип без никаква генерация как е ... открии разликата mhihi mhihi
http://vbox7.com/play:35dc9d4d


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Съб 12 мар 2011 15:38


като звук е добре,но определено има разлика от кола с гърнета,тряа снимам моята да се чуе разликата..
и има странно звучене в ниските поне за мен :D


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 15:43


Карай я малко без гърнета и ако не те накефи как зяпа ... махни и въздушния филтър и направи едно малко кръгче ... само кажи кога ще го правиш ,че да се заслушам може да се чуеш и до Русе ;)
Според мен да си слагате спорти гърнета само ще изкривите шума и по - шумна ще стане колата от правата генерация ... За колегата ,който пусна темата ... Ако имаш проблем с гърнетата ... махай ги и слагай права генерация иначе ... карай си с тях ;)


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Съб 12 мар 2011 15:49


карал съм и знам кво е без гърнетата..ставаше въпрос да снимам моята както е вмомента с гърнетата да се чуе разликата на един и същ мотор с гърнета и без гърнета с права генерация..

а я кажи ти как го направи ,отряжа гърнетата и на тяхно място сложи тръби или просто отпред от търбото до края наново прави траби?


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ludiq1918 » Съб 12 мар 2011 15:59


Благодаря на колегата който е качил видеото :drunk , на мен ми харесва много звука като е с права тръба. Все едно някой мощен камион се форсира :twisted: , ама аз съм си дизелджия по душа :да: .


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 16:00


от пред от турбото до края с нови тръби е :) Аз съм за ... да снимаш 1 клип с правата си генерация ,1 ако имаш с гърнетата и един клип без никаква генерация да чуя как е при теб но не вярвам да имаш разлика от мен освен ако нямаш проблем с мека връзка или нещо по мотора да се разминаваме ... центровка на помпа или нещо по не обслужени консумативи


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Съб 12 мар 2011 16:12


всичко по колата е редовно и се сменя навреме даже и предварително в някои случаи...помпата е центрована идеално и е след ремонт..
въпроса е че при мен може би и гърнетата са други защото все пак съм със сеат..ще го видим mhihi

а колко ти излезна цялата смяна от краи до краи ? колко за части и колко е труда?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 12 мар 2011 18:08


А ето на мен как ми беше Голф 2ката 1.6 чист дизел само със спортно гърне от пожарогасител :D
http://www.vbox7.com/play:82afdeec
Няма турбина и още повече бучи.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 18:17


180 лева всички тръби с огъването им и мека връзка без работата ... не знам колко ще струва работата!
Колега ,тоя Голф 2 1.6 дизел ...като го караш на високи обороти вътре как се трае ?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 12 мар 2011 18:26


Не се трае :D Ама това беше минало, вече няма Голф 2, а и аз го карах това гърне 3 месеца, после го махнах.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот don hose » Съб 12 мар 2011 20:16


Колега да снимка да ти видя даунпайпа ако имаш.Инак 180 лв само за тръби и връзка ми се вижда много пари.
Това нали не е нераждавейка.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот passat_rs » Съб 12 мар 2011 20:25


Аз от извесно време съм без гърнета. Права тръба на 60 мм от моргата, свалени от няккав бус

Последна промяна от passat_rs на Съб 16 апр 2011 15:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 20:51


Приятеля ми който работи в сервиза каза,че няма да има проблеми с ръждясвания ... не ръждавейка са . Downpipe казваш на тръбата от изхода на турбото до меката връзка нали така ... всички нови тръби са мерени и правени по форма на старите и са припасвани само където изхода на турбото ,ако не се лъжа беше 55 мм ,а той успя да започне от там на 60 мм с малко затруднения и така до края . 180 лева ама само меката връзка беше 40 лева ...,а и мн тръба отиде , мн гънене падна докато улучи градусите и накрая тръбата където се показва човката я полира .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта