Двигател 1.9 тди - 131 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Вто 12 сеп 2006 11:24


TDI-RS написа:
My написа:И аз чакам да видя маторя иначе само лук за теб :D
Иначе едва ли ще ти се е откарал бензина :twisted:

ха ха, Галине, разкри ме, гадняр такъв!

колега прав си, засега не я напъвам никак. остава в мен усещането, че флат бууста може да е една идея по - висок, именно това е и целта ми! другото, което знам за чипосването при дизелите е, че понижава макар и с малко разхода.

пауер бокс - в никакъв случай!

все пак някой знае ли налягането на турбината при сток параметри какво е

п.с. снимки вече съм сложил в гаража

Eдно момче от ауди форума с ник Quattro направи чип тунинг на Шкода Фабия РС която също с 131к.с.,след чипа колата правеше на Божурище средни 15-ки.Така че можеш да се посъветваш от него.

Ето му и темата: http://audibg.com/NEW/index.php?showtop ... l=fabia+rs




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Сря 13 сеп 2006 19:42


пуснах му запитване, дано се окаче пичага и даде по - подробна информация за това което е правил по колата си.
аз си мисля, че основната идея си остава да се вдигне малко флат бууст-а и да се задържи малко по - дълго време затворен уест гет-а и тогава би имало добро влияние върху ускорение и коне.
въпроса е, че аз не търся в случая максималното, а сигурното решение, което да не ми повиши разхода!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 сеп 2006 19:45


Е ти в случея го имаш това решение вложено в заводския чип.Иначе другото което говориш да ти направят чипа по поръчка е доста скъпо удоволствие което не се знае дали правят в БГ.Разпитаи БРЕЗЕЛ той предлага чипове .В тунинг раздела виж статия CHIPTUNING.Преди да чипосваш мини обстоен преглед дали няма нещо да се поправя на колата.
P.S.подели как е зверчето


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Сря 13 сеп 2006 20:12


Човекът от ауди форума се оказа железен и ми отговори веднага!

честно казано аз не искам неговата рацингова версия със 164 коня, ами нещо по - културно - в рамките на 150 - те. дори той ме посъветва да не правя такива изтъпления с мотора, защото ще доведат до други отрицателни ефекти!

Вече писах и на колегата Брезел - да видим и той какво ще отговори.

За колата ли - ами вчера я натиснах малко за пробичка на магистралата и си направи 200 без да се замисля. по мое мнение може още...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 сеп 2006 20:23


Не имах предвид да си провериш компа,датчиците на гейта и т.н.Най-доброто е ако измериш компресия+налягане на турбото и дали преминава добре в различните режими.Твоята вероятно няма да има проблем но все пак.А иначе с тази кола мисля че максималната скорост би трябвало да бъде 220-230 по километраж.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 16 сеп 2006 0:55


Досега най - стабилен отговор получих от Проспийд. Освен това начина по който постигат повишаването на мощността е най - разумен и логичен - повишава се налягането на турбината да кажем с около 0.2 бара, освен това се удължада интервала за впръскване на горивото. Интересното е, че повечето "тунери" предлагат или единият или другият вариант, което е доста грешно. Повишаването само на налягането, подавано от турбината може да доведе до рязко обедняване на сместта. Ако пък само се удължава импулса за впръскване на гориво се достига до повишаване на температурата в двигателя, а от там ... не ми се мисли дори!

Проспийд също така предлагат замерване на колата на Дино - то преди и след интервенцията по нея, така че нагледно могат да се видят резултатите от тунинга!

Само жалко където са им толкова високи цените и никак не е лошо и те да си помислят по този въпрос по - трезво! Все пак живеем в България!

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 17 сеп 2006 19:44


Мерак се гаси с пари :lol:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 17 сеп 2006 22:25


TDI-RS написа:.

За колата ли - ами вчера я натиснах малко за пробичка на магистралата и си направи 200 без да се замисля. по мое мнение може още...
Естествено че може-щом 1V - 60 к.с при 150 макс.по книжка съм натискал до 170/повече ме достраша,но имаше още ход на педала/-няма да се плашиш- :drive :drive :drive :drive :drive : vw fen : само VW


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 25 сеп 2006 23:17


днес минах през един сервиз и страшно много е цената на горивния филтър - излезна около 80 лева :shock
Аз ли нещо не съм в час или какво.... ?
верно е, че тези фирмени сервизи режат главата от коленете - забележете: например смяна на въздушен филтър - 5 - 10 лева - направо щях да падна от смях! Ама тва за горивния филтър направо ме омая.
Скоро проверявах в Ауто плюс и ми излезна цена от около 28 лева / грубо де /, та затова се чудя ако някой скоро е сменял да каже какво - що!

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 сеп 2006 23:23


Фирмените сервизи режат глави.Това че си в форума ти дава предимство че можеш да питаш за консумативи от каде и какви и да си поне 90 процента сигурен че няма да има издънки.Разтърси се с търсачката за спецификациите на маслото,но мисля че в твоя случеи е 5W40.Аз ползвам ТОТОЛ ,а и баща ми слага същото на 2.5 ТДИ V6 щото е за ТД мотори.Много-добри мнения чувам за ЛИКИ МОЛИ иначе не знам коя марка е официално препоръчвана от ФВ.Споменатите маслас са в порядака на 70-80 лв. за 5 литра.Вземи си и въздушен филтар от другаде и го смени сам,но конкретна марка не мога да ти препоръчам аз ползвам ФИЛТРОН мисля че са чешки или полски.Добре е да питаш някои с подобен мотор примерно Версаче.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 25 сеп 2006 23:40


Значи аз от консумативи няма да пестя. Затова и маслото ще е или Мотул, Мобил, Кастрол или фирменото на фау ве - говорим само за пълна синтетика.
То е ясно, че всичко сам ще си сменям в сервизчето на един френд, но ми е чудно как може да взимат 5 - 10 лева за смяна на въздушен филтър!
Бензиновата ми бегачка я карах малко с Тотал и го изхвърлих след 2 - 3000 км. Много зле! Като пипнеш маслото от щеката то трябва да маже, а това - нищо подобно! Тази марка за мен вече не съществува, оказа се и не само за мен!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 сеп 2006 23:56


Добре си се насочил да не пестиш от консумативи.На фау ве не съм чувал за фирмено.Маслата които ти изброих са си в горния ценови клас и ако погледнеш в мненията най-добри отзиви има за лики-моли което впрочем е германско.Иначе незнам защо си останал с такова лошо впечатление от Тотал вероятно както винаги в БГ като нищо си случил на менте.Щото в къщи ,а и няколко приятели сме потрошили доста тубички и сме супер доволни.Единственото е че го рекламилат за Ситроен и Пежо ама за сметка на това КВАРЦ 7000/9000 е за турбодизели.А иначе от споменатите марки доста опарени сам чел от Кастрол по простата причина че е много разпродстранено и съответно най-много ментета има.Иначе един савет при маслата които вероятно знаеш но все пак като копуваш проверяваи дали са запечатани с фолио под капачката.
P.S.Ценовите политики на ЮНИТРЕЙД мисля че няма смисал от коментар, а то маи и на 90 процента от цените в БГ.В случея мисля че това е едно от ценните неща на форума-подготвен си от каде могат да те и......


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 сеп 2006 23:59


И още нещо какво чакаш от седмица и нещо вече та не си сменил тез неща.Ремак смени ли?


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 26 сеп 2006 0:12


Голяма е вероятността да прибегна или до Мотул / Проспийд /, защото те имат серии, насочени към отделните марки, или към Мобил - просто имам човек дистрибутор там! Освен това вече е изпитано като качество!

Въобще не искам да си мисля, че колата ще се кара с друго моторно масло освен с пълна синтетика според спецификацията в книжката за експлоатация!

За Тотала - моя човек със сервиза, който предимно се занимава с Опел и Фау ве, си сложи на Голфчето - 1.6 ТД Тотал. Смени го много бързо. Сега и двамата караме с Мобил - разликата човече е огромна!!! Взимам го от вносителя директно този френски шит! И пак си е шит! Пробвай с друго и ще видиш!

Не съм сменил никакви консумативи досега - затова и сега усилено си ги набавям.

Ауто плюс май ще рулира играта!

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Вто 26 сеп 2006 1:56


Казвай от къде е Мобила, че да не зимам твойто :wink: ! Аз карах първо с Кютен Кюлер, но го смотаха. Минах на Мегуйн и с него така. Не мога да ги докарам и до 4 к км.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта