Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот slavi13 » Съб 04 юни 2011 2:37


ivo1_r написа:
Zinoto написа:...разпределителният ти вал ако е на закъснение знае6 ли 4е клапаните ще станат на салата...


До 2 зъба закъснение няма как да станат на салата, обаче ефекта е по-лош от помпа на закъснение. Мойта кола като я купих помпата беше на доста голямо предварение, а разпределителния вал бягаше със зъб и половина на закъснение. Така, че да си оправи цялата центровка му казахме колко човека ама какво е направил :roll:
до колко зъба не е проблем щом 2 не са бе колега на разпределителниат вал


ако трябва да бъдем точни 2 зъба са му вече множко и ще удари клапан, и за да не бъда голословен ще ви кажа как да го проверите. коляновият вал в ГМТ, откачате ремъка и въртите разпределителният вал на ляво и на дясно, докато опре в клапаните. средата се пада точно на зъб и половина, почти колкото се компенсира от въртенето на помпата.


половина. точно и толкова компенсира помпата като е въртите.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Zinoto » Нед 05 юни 2011 17:41


Точно така е :да: лошото е, че дори с един зъб разлика влияе на момента на затваряне на клапаните и разваля газоразпределението, затова при смяна на ремъка трябва да се проверява!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 35 госта