Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
май съм закъснял с помоща, но колегата е прав, че на тези мотори слабото място са дюзите, и като се развали едната спира мотора, не е като при 1.9, Обикновено дюзите са континентал и неподлежат на ремонт,и няко питаше как се разбира коя е, мери се съпротивлението тази която е избила ще ти даде и на късо на корпуса, и задължително се сменят кабелите които ги свързват (аз поне така правя)
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
gancho написа:passat123 написа:И аз не знам всичко е чист късмет .
Обаче да сме реалисти всички коли имат детски болести ,
на паста 6 са дюзите и електронната ръчнапоне за сега
това се пише като основен проблем и двете са скъпи за оправяне !
Сори за спама,но някой да преброи грешките
Оправени са !
Кабела какво значение има !
И да се смени и той ли изгаря !
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
И сега като те остави по пътя може ли да си отвориш капака на клапаните ,да откачиш проблемната дюза и да продължиш. 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
rostislav1998 написа:И сега като те остави по пътя може ли да си отвориш капака на клапаните ,да откачиш проблемната дюза и да продължиш.
Е как да стане



-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
Най-лошото от всичко:Нова дюза има гаранция 2 години от сервиза-нооооо,по нищо не се отличава като технология от старата--т.е.-не си решаваш генерално потенциалният проблем дори и да решиш да смениш изпреварващо останалите след първите 1-2 изгорели както пишеше някой в подобна тема -купете си полици за пътна помощ, че каското го покрива само при ПТП .
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
passat 123 имаше ли някакви признаци преди да се скапе дюзата?
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
ruslanmilev написа:Най-лошото от всичко:Нова дюза има гаранция 2 години от сервиза-нооооо,по нищо не се отличава като технология от старата--т.е.-не си решаваш генерално потенциалният проблем дори и да решиш да смениш изпреварващо останалите след първите 1-2 изгорели както пишеше някой в подобна тема -купете си полици за пътна помощ, че каското го покрива само при ПТП .
Това въбще не е така в два сервиза на VW( Сливен и София) съм питал и на двата пъти ми потвърдиха, че новите дюзи са друга технология и са на BOSCH и който до сега е сменил дюза не се е върнал за същата

Последна промяна от Steels на Вто 24 май 2011 0:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
Аз не знам защо пък точно B6 страдат от дюзи, за разлика от B5 и B5.5(или поне до мен не е стигала информация за проблеми при тях). Нали се подразбира, че самата технология не е в т.нар. "детски стадий" на развитие. Или ще да дойде от това, че променят работният обем на двигателя от 1.9 на 2.0 иии затова стават проблемите. Това горните са си мои размисли върху темата.
Един съсед с Голф V 2008 произведен на няма и 40х км, по същият начин му се наложи да "смени" дюза. Не е имало никакви предхождащи симптоми. Просто колата му угаснала и край.
А и друго, VW явно се усетиха и доколкото знам, вече от 2008 насам не предлагат дизелови двигатели тип "Помпа-Дюза". Нека някой ме поправи, ако греша. Даже си мисля, че и новите 1.6 са Common Rail.
Един съсед с Голф V 2008 произведен на няма и 40х км, по същият начин му се наложи да "смени" дюза. Не е имало никакви предхождащи симптоми. Просто колата му угаснала и край.
А и друго, VW явно се усетиха и доколкото знам, вече от 2008 насам не предлагат дизелови двигатели тип "Помпа-Дюза". Нека някой ме поправи, ако греша. Даже си мисля, че и новите 1.6 са Common Rail.
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
Aimbotfan написа:Аз не знам защо пък точно B6 страдат от дюзи, за разлика от B5 и B5.5(или поне до мен не е стигала информация за проблеми при тях). Нали се подразбира, че самата технология не е в т.нар. "детски стадий" на развитие. Или ще да дойде от това, че променят работният обем на двигателя от 1.9 на 2.0 иии затова стават проблемите. Това горните са си мои размисли върху темата.
Един съсед с Голф V 2008 произведен на няма и 40х км, по същият начин му се наложи да "смени" дюза. Не е имало никакви предхождащи симптоми. Просто колата му угаснала и край.
А и друго, VW явно се усетиха и доколкото знам, вече от 2008 насам не предлагат дизелови двигатели тип "Помпа-Дюза". Нека някой ме поправи, ако греша. Даже си мисля, че и новите 1.6 са Common Rail.
дюзите на 1.9 и 2.0 са различни по форма и закрепване, при 1.9 може да караш на 3 цилиндъра, при 2.0 ако едната се прецака, ЕКМ,а блокира останалите, и новите мотори 1.2 1.6 и 2.0 везе с един разпределителен вал са коммон реил, по тихи са, и дузите им са делфи, правени в унгария, но мисля, че е немска фирма, а и смяната на кабелите при старите мотори е просто препоръчителна. а за новите мотори вече им започнаха и на тях проблемите, но времето ще покаже, а и с тези допълнителни системи "екомотив"...... незнам, нещо не ми харесват, ама пусти емисии......
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
joro09 написа:passat 123 имаше ли някакви признаци преди да се скапе дюзата?
Не никакви признаци ама никакви !
Както си работи перфектно и спира нито да ти светне индикация на таблото ти
нито да парпори нито да се мъчи или да дава нещо като показания като да прекъсва или форсира на място !
Както си върви и огасва !
rostislav1998 написа:И сега като те остави по пътя може ли да си отвориш капака на клапаните ,да откачиш проблемната дюза и да продължиш.
На този въпрос да може да работи във сервиза така направиха
изключиха въпросната дюза и всичко е ок работи на 3 цилиндара което реално е смешно но факт !
А за новата дюза не съм сигурен дали е на бош или дали и тя не е проблемнна защото
накараха ни да върна стара и ми смъкнаха към 300 и кусур лева от цента на новата дюза като замисъл ме води ,че ги рецеклират което е вие преценете !
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
passat123 написа:А за новата дюза не съм сигурен дали е на бош или дали и тя не е проблемнна защото
накараха ни да върна стара и ми смъкнаха към 300 и кусур лева от цента на новата дюза като замисъл ме води ,че ги рецеклират което е вие преценете !
Да,така е,почти всичко рециклирт-водни и хидравлични помпи,глави,стартери,динама...
- ФСБ
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
joro09 написа:passat123 написа:А за новата дюза не съм сигурен дали е на бош или дали и тя не е проблемнна защото
накараха ни да върна стара и ми смъкнаха към 300 и кусур лева от цента на новата дюза като замисъл ме води ,че ги рецеклират което е вие преценете !
Да,така е,почти всичко рециклирт-водни и хидравлични помпи,глави,стартери,динама...
те хубаво рециклират, ама да не са ти сложили и на теб рециклирана? Видя ли дали е нова?
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
Е уж е нова дават ти е в кутия книжки найлони ала бала !
Но това не е критери ,че не е рецеклирана !
Аз съм купувал помпа за кола на мерцедес ЦДИ нова а дефакто разбрах
,че е рецеклирана от Бош от самия производител което ме кара да се смея
но немога да кажа нищо ! Защото деиствително помпата струва колкото нова
и изглевда като нова пласмасовите детайли явно ги сменят от вън и все
едно е нова , все едно не е ползвана ама дефакто е .
За мене тези дюзи са по-същата технология !
Но това не е критери ,че не е рецеклирана !
Аз съм купувал помпа за кола на мерцедес ЦДИ нова а дефакто разбрах
,че е рецеклирана от Бош от самия производител което ме кара да се смея
но немога да кажа нищо ! Защото деиствително помпата струва колкото нова
и изглевда като нова пласмасовите детайли явно ги сменят от вън и все
едно е нова , все едно не е ползвана ама дефакто е .
За мене тези дюзи са по-същата технология !
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat В6 2006-7 изгасна не пали (Проблема оправен) И още
Механично дюзата би трябвало да е напълно идентична. Това че е изгоряла не означава, че е имала механичен проблем. Дори си мисля, че са перфектни. Проблема е в пиезо елемента в нея, който е дело на Сименс. Твърдят че новите които предлагат са различни, но доколко не е ясно. Възможно е да слагат по-издържлив елемент.