Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Marto_VN » Чет 19 май 2011 13:59


Видя ли охладителя за маслото..?
по принцип от там може да хвърля , поне при мен е така..
ще ти дам снимки и ти би трябвало да имаш такъв..

Отгоре има една гарнитура , която се прецаква , виж тая част при теб дали е омаслена отгоре, при мен беше доста и капеше.
незнам дали при теб е същата форма, но според мен би трябвало да имаш подобна част..

по принцип от там тече масло , когато е прецакано но не са фрапиращи количества. Лошото е ако избие , защото оставаш за нула време без масло..
Прикачени файлове
Изображение276.jpg




Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Чет 19 май 2011 14:40


Та къде точно се намира тоя охладител ?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Ludiq » Чет 19 май 2011 16:43


Marto_VN написа:То и моето турбо на място с компа си беше супер въпреки луфта, но когато го пробвахме в движение , пренадуваше страхотно много, така че съвета ми е проба по време на движение - има огромна разлика , щото когато колата се движи - натоварването е реално..

И ти си мислиш,че е пренадувало от луфта? :screwy


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Marto_VN » Чет 19 май 2011 18:43


damb написа:Та къде точно се намира тоя охладител ?


При мен се намира , като застанеш срещу колата , при отворен капак от дясно долу до двигателя, някъде под казанчето за антифриза. Вижда се лесно и се достига с ръка..
Давам ти снимка за ориентация горе-долу...
Прикачени файлове
Изображение277.jpg


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Marto_VN » Чет 19 май 2011 18:47


Ludiq написа:
Marto_VN написа:То и моето турбо на място с компа си беше супер въпреки луфта, но когато го пробвахме в движение , пренадуваше страхотно много, така че съвета ми е проба по време на движение - има огромна разлика , щото когато колата се движи - натоварването е реално..

И ти си мислиш,че е пренадувало от луфта? :screwy


Не само... щото като има луфт и мисля че зацикля турбината и може на моменти и да не върти....
Все пак оста се измества когато има луфт нали.. , а с изместена ос няма правилно въртене или по точно криво ... или изобщо може да спре да се върти ако зацикли...


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Ludiq » Чет 19 май 2011 18:56


Marto_VN написа:
Ludiq написа:
Marto_VN написа:То и моето турбо на място с компа си беше супер въпреки луфта, но когато го пробвахме в движение , пренадуваше страхотно много, така че съвета ми е проба по време на движение - има огромна разлика , щото когато колата се движи - натоварването е реално..

И ти си мислиш,че е пренадувало от луфта? :screwy


Не само... щото като има луфт и мисля че зацикля турбината и може на моменти и да не върти....
Все пак оста се измества когато има луфт нали.. , а с изместена ос няма правилно въртене или по точно криво ... или изобщо може да спре да се върти ако зацикли...

Това който ти го е казал е за :beat_butt2


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот emiltd » Чет 19 май 2011 20:05


Marto_VN написа:
Ludiq написа:
Marto_VN написа:То и моето турбо на място с компа си беше супер въпреки луфта, но когато го пробвахме в движение , пренадуваше страхотно много, така че съвета ми е проба по време на движение - има огромна разлика , щото когато колата се движи - натоварването е реално..

И ти си мислиш,че е пренадувало от луфта? :screwy


Не само... щото като има луфт и мисля че зацикля турбината и може на моменти и да не върти....
Все пак оста се измества когато има луфт нали.. , а с изместена ос няма правилно въртене или по точно криво ... или изобщо може да спре да се върти ако зацикли...


Зацикли ли турбината или измести положение на остта,то това е нейния окончателен край,защото оста се чупи абсолютно задължително при такова положение,а и лопатките приемат странна форма...представяш ли си от 80 000-100 000 оборота примерно да спре моментално scare ,чува се силно изтряскване и в следващия момент зад колата е димна завеса :Mr Green Fun


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Чет 19 май 2011 20:08


Marto_VN написа:
damb написа:Та къде точно се намира тоя охладител ?


При мен се намира , като застанеш срещу колата , при отворен капак от дясно долу до двигателя, някъде под казанчето за антифриза. Вижда се лесно и се достига с ръка..
Давам ти снимка за ориентация горе-долу...


при мен основния разлив е отляво, но и казанчето за антифриза е там, За това сам дал и снимките в предния пост, Нека някой който разбира да ни осветли това по снимките какво е и може ли нещо да е от там ? Ще проверя и този вариант, но събирам и други идеи - ако има давайте .


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Съб 21 май 2011 22:55


Днеска поръзхвърлях малко двигателя да огледам как стоят нещата. Според мен нещата стоят така - поради завишеното количество на маслото ( да му се ненучудиш как е станала тая работа, но явно като съм си го сменял съм долял повече, а уж го гледах много внимателно, нищо друг път ще наливам до минимума първоначално , а после ще доливам) то е трябвало да прелее от някъде. Излезнало е от отдушника , от там явно с въздуха в цилиндрите - и от там неконтролируемо форсиране докато изгори вкараното. Имаше излезнало масло и през пробката за маслото, както и около тръбата на интеркулера към EGR , но то е от завихрянето по въздушния път на прелялото масло. Поне това е моятз теория засега. Не вярвам да влиза нафта в маслото на двигателя, все си мисля че ако е така за 500-те километра след белята с изхвърлянето на масло , щях да съм свидетел и на повече беля,
Какво ще кажете , възможно ли е това горесподеленото да е положението и описанието в правом на моя случай,

П.П. Освен това поне си изчистих EGR - имаше си нагаряне, бмакар и не супер много. и другото която открих е тръбичката от отдушника до вуздушната тръба бе малко резната, ама я закърпихме с лента.


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот palauzov » Нед 22 май 2011 16:07


Според това което си описал моето мнение е че не си сложил повече масло а ти влиза нафта в маслото от пръстените на дюзите вдига ти се нивото и от там идва проблема с форсирането,смени маслото като за начало засечи го точно и покараи малко ако пак се покачи нивота мисля че знаеш процедурата


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Вто 24 май 2011 8:43


palauzov написа:Според това което си описал моето мнение е че не си сложил повече масло а ти влиза нафта в маслото от пръстените на дюзите вдига ти се нивото и от там идва проблема с форсирането,смени маслото като за начало засечи го точно и покараи малко ако пак се покачи нивота мисля че знаеш процедурата



Какви са тия пръстени на дюзата на помпа-дюза. Някакви О-прустени ли, гумички ли , какво по-точно представляват. Ако са те трудно ли се сменяват и колко ще е процедурата. Възможно ли е да се случи поради лошо гориво някак си. Обесни малко по-подробно моля, благодаря предварително !


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот palauzov » Вто 24 май 2011 22:26


Да гумени о прастени са продават се комплект ,колкото до смяната щом не си сменял по добре не се захващай . Това колко ще ти струва зависи какви комплекти ще си купиш оригиналните от vw са по 60лв на дюза а на бош по около 20лв на дюза а за смяната на всякаде е различно някаде от порядака на 50-60лв мисля че е нормално


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Сря 25 май 2011 20:20


Това с влизането на нафтата през О-пръстените ми свучи по достоверно, но ако е така, явно се случва много бавно ли? - та запърви път се случи на 3000 километра след смяната на маслото. А след номерата с форсирането и уравновесяването на маслото в нормално ниво - всичко сякаш си ок - изшофирани пак около 700-800 км ???


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот ifidik » Съб 28 май 2011 18:08


я откачи долния маркуч на интеркулера и виж колко масло ще изтече от там.


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Пон 30 май 2011 14:00


ifidik написа:я откачи долния маркуч на интеркулера и виж колко масло ще изтече от там.


Откачван е вече за да се погледне турбината - РЕЗУЛТАТ : Нормално замърсен, не Омаслен ( а течове чак няма ), Турбината без луфтове !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта