Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 юли 2011 11:01


Vanich написа:
pavlikianov написа:
KirilGeorgiev написа:Дюзите гледани ли са?



Дюзите са със сменени О-пръстени и регулирани и работят в граници +/- 0,10 , единственното което не е нормално в работата на двигателя е порцията на горивото , около 7,5-9,5 някъде и може би малко по висок разход на гориво но не вярвам тресенето ми да идва от това.

Синхронизацията на валовете нормална ли е? Колебаят ли се оборотите на празен ход / ли на ваг ком се вижда/? Държи ли 903 оборота? Като натиснеш съединителя порцията променя ли се?



Синхронизацията на валовете е 0,5 градуса , не се колебаят оборотите , точно 903 са , ще проверя дали се променя порцията при натиснат съединител.




Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 юли 2011 11:02


batteto.1984 написа:Вътрешните карета в какво състояние са?Такива вибрации се получават и от тях!



За каретата и аз съм го мислел че е възможен проблем , но не знам как да го констатирам ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот morfei1 » Чет 14 юли 2011 12:03


ако е от карета трябва да тресе докато ускорява, примерно с пълна газ. Аз разбити вътрешни карета съм нямал, но усещането е можеби нещо като криви гуми-джанти или не добре балансирани. в момента който освободиш от скорост вибрацията трябва да изчезва. Другото което е маховика си показва рогата и в ниските обороти около 1800 - 2200, вибрация и т.н.т, дори и да не ускоряваш с пълна газ, шум на празен ход, притракване при гасене на мотора и т.н.т


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 юли 2011 15:38


morfei1 написа:ако е от карета трябва да тресе докато ускорява, примерно с пълна газ. Аз разбити вътрешни карета съм нямал, но усещането е можеби нещо като криви гуми-джанти или не добре балансирани. в момента който освободиш от скорост вибрацията трябва да изчезва. Другото което е маховика си показва рогата и в ниските обороти около 1800 - 2200, вибрация и т.н.т, дори и да не ускоряваш с пълна газ, шум на празен ход, притракване при гасене на мотора и т.н.т


Ами няма ги тези последните неща , по скоро е както казваш като крива гума , когато ускорявам и като пусна газта спира да тресе дори да не съм освободил от скорост , тресе само докато ускорявам.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот Stivi » Чет 14 юли 2011 15:47


Я все пак иди някъде на гумаджия /ама някой дето ти е препоръчан като истински такъв е на първата лъскава гумаджийница/ да ти проверят всчки гуми и тогава мисли за сложните варианти. Че аз последно слагах гумите при едни такива уж много добри и до днес се съмнявах че вътрешното каре ми е заминало /беше със скъсан маншон не знам от кога/ и така при натоварено ускорение имаше вибрации в кормилото а днес след като минах при друг гумаджия /който работи с мерак а не само да отхвърли клиента/ всички тресения изчезнаха изведнъж !


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот batteto.1984 » Чет 14 юли 2011 18:55


pavlikianov написа:
batteto.1984 написа:Вътрешните карета в какво състояние са?Такива вибрации се получават и от тях!



За каретата и аз съм го мислел че е възможен проблем , но не знам как да го констатирам ?

Вкарваш колата на канал(за да са в работно положение)дърпаш ръчната спирачка и изключваш от скорст за да не стоят под напрежение полуопски и карета!влизаш в канала хващаш полуоската и почваш да клатиш нагоре-надолу не трябва да има луфт нагоре надолу,наляво и надясно е нормално да шава полуоската но нагоре и надолу не трябва да има луфт!Ако е вътрешно каре на ниска предавка ще тресе много по малко отколкото на висока защото момента в който се получава дисбаланс между полуоската и карето преминава много по бързо отколкото на висока предавка.И съответно когато опиташ да ускоряваш на 6-та от 80 км когато двете попаднат в дисбаланс момента преминава много по бавно и тресенето трае много повече!Ако бяха маховици,синхронизации мотора щеше да има проблем с работата!При мен имаше подобно тресене в един момент само че аз съм с Г4 и бях убеден че е каре но реших да мина през много доверен гумаджия направихме качествен баланс и тресенето се изгуби!Чак не повярвах и аз но факт!Успех! :twisted:


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 юли 2011 22:37


Stivi написа:Я все пак иди някъде на гумаджия /ама някой дето ти е препоръчан като истински такъв е на първата лъскава гумаджийница/ да ти проверят всчки гуми и тогава мисли за сложните варианти. Че аз последно слагах гумите при едни такива уж много добри и до днес се съмнявах че вътрешното каре ми е заминало /беше със скъсан маншон не знам от кога/ и така при натоварено ускорение имаше вибрации в кормилото а днес след като минах при друг гумаджия /който работи с мерак а не само да отхвърли клиента/ всички тресения изчезнаха изведнъж !



Колега, варианта с гумите отпада, с два комплекта джанти и три комплекта гуми след няколко баланса и ходения на стенд съм пробвал а и колата до към 210 няма никакви вибраций по инерция или при поддържане на скороста , нямам и никакви вибраций в волана както и не се усещат отзад при задните гуми , тресенето е около кутията , може да е от каре и то вътрешно но не и от гумите.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 юли 2011 22:40


batteto.1984 написа:
pavlikianov написа:
batteto.1984 написа:Вътрешните карета в какво състояние са?Такива вибрации се получават и от тях!



Ще проверя каретата , почвам да мисля че може да е от тях и ще пиша!


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Пон 10 окт 2011 9:17


След повреда в 3 от ПД елементите и подмяна с други , тресенето изчезна , проблема не е бил във съединителя или в каретата а двигателят е тресял от дюзите.


iliq
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
Автомобил: vw passat b5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: parvomai

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот iliq » Пон 10 окт 2011 22:08


Колега колко ти струваха дюзите?


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Вто 11 окт 2011 21:31


iliq написа:Колега колко ти струваха дюзите?


Дюзите ми струваха 650 лева за 4 броя!


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот vankata_passat » Пет 07 юли 2017 21:56


Колеги един приятел иска да си сложи 6степенна кутия на неговия пасат б5.5 1.9тди 101к.с AVB.Освен демпфера 240мм какво друго трябва ли датчик някакъв.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта