Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 17 окт 2006 17:24


°niksi° написа:
My написа:..... има една черна кутийка.

Това е едното реле. Другото е на бушониерата и подава ток на това при мотора.


Момчета проблема е отстранен, оказа се изгорял един 50А бушон над релетата! Но за съжаление остана другия - трябва да въртя по 2 пъти сутрин на студено за да даде хубав подгрев - имам съмнения в температурния датчик? Вие какво ще кажете?

Друго за релетата. Поне при мен няма реле при двигателя. Имам две релета за подгрева - над бушоните. Едното е двойно и е много скъпо, то управлява това за подгрева, а то е едно малко (с размери на реле за чистачки,мигачи и т.н) с малка бобина. За справка - каталога Autodata, там я има схемата!




Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Чет 19 окт 2006 20:16


Това за което говорех въобще не е реле, а само кутийка за предпазителя. Самия той е само една ламаринка с уши стегнати с две болчета към кабелите.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 19 окт 2006 22:55


My написа:Това за което говорех въобще не е реле, а само кутийка за предпазителя. Самия той е само една ламаринка с уши стегнати с две болчета към кабелите.

Заповядай баце да ти покажа на мойта печка че е цял модул с реле, ама съм 1.6, така че може на по-новите мотори да е вкарано вътре при бушоните и другите релета.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта