Стига с тия ограничители. Всичко е направено умишлено на тия коли за да е така. Нещо като ограничител има, но не е от естеството което има предвид SK. Значи тия дизелчета при 210 тъкмо влизат в червеното на оборотомера. В заивисмост с коя сокоростна кутия си ще си между 4300 и 4500 оборота. В софтуера така е проектирано горивоподаването че с повишение на оборотите да намалява количеството гориво (тоест въртящия момент) Като минеш 4400 оборота се подава гориво колкото колата да бръмчи но в никакъв случай няма да има сила да ускорява. Един вид при 210 км горивото ти е толкова малко че няма как да ускоряваш.
С вагком е невъзможно да промениш това нещо.
моят съвет е да не пипаш тоя измислен ограничител. Ако пуснеш това ТДИ да върти над 4500 оборота с много гориво , ще върви , но ще грее и пуши като локомотив. Ще съсипеш колата доста бързо. Можеш да си направиш колата и 200 коня да е но пак не трябва да минаваш много оборотите тоест може да си караш 200 коня тди и да вдигаш само 210-220

Аз лично това ти препоръчвам.
много ме кефи израза "по колата е пипано"
