1,9 TDI 105к.с. код BKC
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
bnick, само с последното не съм съгласен. Ти поне караш нова кола ТДИ. Бензиновите вече се стремят да вървят като ТДИ
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
110afn написа:bnick, само с последното не съм съгласен. Ти поне караш нова кола ТДИ. Бензиновите вече се стремят да вървят като ТДИ
Имах предвид друго. Ускорението е плавно и го няма така изразения кик на турбото, затова пък продължава до по-високи обороти
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Stivi написа:DoH_KuXoT написа:днес реших да разтъпча в града, засилих се вдигна обороти, до 3- танастъпих и върнах газта, по едно време гледам двигателя загаснал... направи го два пъти след форсиране и освобождаване от скорост. После ми направи впечатление , че на място има едно леко притрисане на двигателя, и топла пали по-трудно някой път. Някой някакви идеи ?
Приготвяй едни 200-300лв и отивай да се чипосваш та да изчезнат тия оплаквания-това е най-евтиния,полезен и резултатен вариант за точно тези проблеми !
и аз четох някъде , че с чипване изчезвал проблема с топлото-трудно палене, но за сега не ми се иска да пробвам, поне искам да видя всичко как е по колата и тогава да правя каквото и да е , за да мога евентуално да усетя ако се появи нов проблем след чипването, защото за 4-5 дни каране определено не усещам колата на 100% кви ги върши и малките промени ми убягват.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
bnick написа:DoH_KuXoT написа:На 3000 съм точно на 140км/ч докато на пасата беше 4000/140км/ч което ми изненада още по приятно.
С шест скорости ли е? Аз при 150 км/ч съм на около 3500 на 5-та.DoH_KuXoT написа:Като максимална скорост на равно достигнахме 200км/ч като предполагам можеше и още но не беше това целта. При цялото настъпване и никакви икономии даде разход среден 7.8л/100 за около 110км което мисля е нормално.
Това беше нещото което най ме впечатли в мотора и дизела ме спечели. При 4-ма по 100-тина кила, багаж изкачвах преди тунела на Ихтиман идвайки от Пловдив със 160 км/ч. Подавам газ и колата ускорява. Там бензин 105кс с обща маса около 2000 кг е мъртвец
П.С. Чипосвай и гледай как върви тогава Турбото не се усеща и върви като бензин
с 5 скорости е. Ще видим по натам за чипа.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
вчера отидох на диагностика...
EGR - в норми, Turbo-в норми, дюзи в норми с една забележка, първа дюза даваше по различни показания от останалите на място. Около 3 пъти повече, но все пак в показаните норми. Човека каза , че се съмнява в горивото, сипахме някаква добавка , която сипват в новите коли по време на гаранционните обслужвания. Допълних 32 литра на еко на България, покарах 40км и тресенето на място изчезна, обаче както е топла ако я загасиш и поседи 5-10мин на място и после пали след 1,2-3 секунди въртене, може и да не запали от първия път. Тази сутрин студена запали от половин оборот, топла я гасих по светофарите и си палеше веднага. Но пък пак мисля , че има едно леко притрисане.
Ако съм нацелил кофти нафта дали не съсипах тая първа дюза ?
Сега като се замисля показанията на моментния разход не идват ли пак от въпросната дюза ? Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
EGR - в норми, Turbo-в норми, дюзи в норми с една забележка, първа дюза даваше по различни показания от останалите на място. Около 3 пъти повече, но все пак в показаните норми. Човека каза , че се съмнява в горивото, сипахме някаква добавка , която сипват в новите коли по време на гаранционните обслужвания. Допълних 32 литра на еко на България, покарах 40км и тресенето на място изчезна, обаче както е топла ако я загасиш и поседи 5-10мин на място и после пали след 1,2-3 секунди въртене, може и да не запали от първия път. Тази сутрин студена запали от половин оборот, топла я гасих по светофарите и си палеше веднага. Но пък пак мисля , че има едно леко притрисане.
Ако съм нацелил кофти нафта дали не съсипах тая първа дюза ?
Сега като се замисля показанията на моментния разход не идват ли пак от въпросната дюза ? Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Колега и моята има леко претрисане понякога,но вече 2год. така си я карам и не се е влошило нищо.Мисля че си е шумен този мотор и това е сварзано с метода на работа-помпа-дюза.
Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
DoH_KuXoT написа: Затова ли на място ми показва колкото е било последното показание по борд комп и на място като форсирам или пускам много консуматори не се променя докато не потегля ? Изобщо този мотор има ли променлив разход (часов разход) на място, защото служебния голф показва на място 0,6л/h ако дадеш газ става 1-1,5-2л/h ако пусна клима отива на 0,9л/h обаче е 1,4 бензин
Променя се естествено. На място показва при включени светлини и радио 0,5-0,7 л/ч. При мен варира, не съм открил каква и причината. При студено време по спомен е около 0,9. При пуснат климатроник отива на 1,1-1,3 лятно време и 0,7-0,9 зимно
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
jimmy freiburg написа:Колега и моята има леко претрисане понякога,но вече 2год. така си я карам и не се е влошило нищо.Мисля че си е шумен този мотор и това е сварзано с метода на работа-помпа-дюза.
Това че ти е угаснала два пъти в движение,не е добре.Този проблем го виж,но не барай дюзите.В София поне имате добри сервизи.
А относно топлото палене има много теми.Провери си стартер,динамо,акумулатор-аз там ремонтирах малко.
Честито за добрия избор.Двигателът не е от най-пъргавите,но за България е достатъчен.Карай за сега така,а чип винаги можеш да сложиш по-натам.
Ако има нещо,питай.
100%
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
направих първото по-дълго пътуване до Велико Търново на отиване 4,5л/100 на връщане 4,4л/100 4 човека с багаж, спокойно каране до 120км/ч. Много съм доволен, върви повече от 2000сс бензин 115к.с. на баир разликата е осезаема, изправарванията са супер приятни и динамични, изобщо мога да кажа че тези 105 к.с. са ми предостатъчни.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
DoH_KuXoT написа:направих първото по-дълго пътуване до Велико Търново на отиване 4,5л/100 на връщане 4,4л/100 4 човека с багаж, спокойно каране до 120км/ч. Много съм доволен, върви повече от 2000сс бензин 115к.с. на баир разликата е осезаема, изправарванията са супер приятни и динамични, изобщо мога да кажа че тези 105 к.с. са ми предостатъчни.
Те са достатъчни, но след време се свиква. Тогава или сменяваш колата или правиш тунинга
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
хора дайте да мислим Boost Meter. Някой слагал ли е? По - напред питах отговор не получих Имам предложение да си направя дистанционен фланец със щуцер под датчика. Някакви други идеи ?
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
колеги купих си един спрей за чистене на турбо пътища, егр-и и т.н. Пръска се в смукателния колектор преди EGR-а двигателя работи на 2000об/мин пръска се на порции защото или дави двигателя или вдига много оборотите, спрея е 400мл след 10-тина пръскания отзад стана нещо страшно, задимих целия квартал със всяко впръскване ставаше черен облак. След няколко минути пръскане спря да пуши, двигателя започна да работи осезаемо по-спокойно.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Нещо като Това ли
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта