Колеги не се излагайте как така ще е нормално да изтива по надолнище. Трябва стрелката да стои на 90 пък и ако ще -30 да е навън. Помислете, максималната температура на горене в цилиндъра е 2200 градуса за бензинов двигател, пък и триене бол, как няма да може да загрее антифриза до 90
Пример: ходил съм на планина зимата, оставям си колата някъде, на другия ден я паля студена и тръгвам да се прибирам, т.е движа се по надолнище и колата пак загрява. Друг е въпроса че отнема 2-3 пъти повече време от обикновеното. Тъй че дори в сибир да си караме колите, ако трябва антифриза само в малкия кръг ще се върти но пак ще поддържа една температура



Температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс-сменен термостат стр.4
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
genov1 написа:Колеги не се излагайте как така ще е нормално да изтива по надолнище. Трябва стрелката да стои на 90 пък и ако ще -30 да е навън. Помислете, максималната температура на горене в цилиндъра е 2200 градуса за бензинов двигател, пък и триене бол, как няма да може да загрее антифриза до 90
Пример: ходил съм на планина зимата, оставям си колата някъде, на другия ден я паля студена и тръгвам да се прибирам, т.е движа се по надолнище и колата пак загрява. Друг е въпроса че отнема 2-3 пъти повече време от обикновеното. Тъй че дори в сибир да си караме колите, ако трябва антифриза само в малкия кръг ще се върти но пак ще поддържа една температура
Колега, ти за ППХ чувал ли си?
При ППХ няма ГОРЕНЕ в цилиндъра-дъвкано е много

При ПРОДЪЛЖИТЕЛНО спускане,5-10км и повече, на ППХ (напр.Петрохан)ТДИ изстива и при +15гр., а пък при пуснато парно още повече
Последна промяна от gancho на Сря 21 дек 2011 17:04, променено общо 1 път.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
gancho написа:Колега, ти за ППХ чувал ли си?
При ППХ няма ГОРЕНЕ в цилиндъра-дъвкано е много![]()
И аз говорих за същото на предната страница, въпреки това много хора не са чували, но и не искат да прочетат:
Ljubon написа:nikolov_ms написа:Ами ти,ако пускаш колата си по наклон при изключен двигател,ние не го правим,как не консумира гориво при принудително празен ход не ми е много ясно(сигурно буталата се движат с въздух).
Всичко е казано и обяснявано, само да има кой да чете:
viewtopic.php?f=1&t=7100&hilit=%D0%BF%D0%BF%D1%85&start=15
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Е колко трябва да я спукаш на "ППX", че да изстине бе хора, ай стига. Ще ме накарате от шипка да се пусна събота да пробвам
На мен ми е интерсно свещите за подгрева на антифирза само под определена температура ли се пускат както тези за подгрева на мотора или има нещо друго.

На мен ми е интерсно свещите за подгрева на антифирза само под определена температура ли се пускат както тези за подгрева на мотора или има нещо друго.
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
и на мен не ми се вярва при нормално каране да ти изстине цялата система от продължително ППХ . Трябва да е някакво мега спускане в мегастуд при това без изобщо да натискаш газта, т.е. да няма завои. Защото на завоите (обикновено) се намаля и после най- логичното нещо е да натиснеш газта, а не да чакаш гравитацията да те засили 
Утре ми предстои пътуване към Добрич и ще пробвам да пусна по Витиня без да натискам газта, да видя дали ще почне да духа студено

Утре ми предстои пътуване към Добрич и ще пробвам да пусна по Витиня без да натискам газта, да видя дали ще почне да духа студено

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Чак студено няма да започне да духа,а стрелката ще мръдне надолу от 90гр.примерно до 60-70 гр.На Витиня на магистралата не знам дали ще стане,защото наклона не е достатъчно голям за да поддържа скорост за магистрала-90-100км/ч. поне 4-5км.При мен за порви път стрелката мръдна надолу от 90гр.при спускане на Петрохан посока монтана,лятото,бях с 5 човека и след завой повечето пъти без газ си ускоряваше,но там наклоните не са като на магистрала.Тогава се учудих,но термостата е в ред и прочетох тук за този "феномен"
на ТДИ.



Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Euler написа:ще пробвам да пусна по Витиня без да натискам газта, да видя дали ще почне да духа студено
Ще почне, ще почне...

Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Ще изстине на върба в петък... освен ако я пусне с въже от някой мост.
Свещите на антрифиза май не оказват влияние, понеже са преди входа на радиаторчето за парното т.е. целта им е да топлят купето, а не двигателя. Спусках се от Бузлуджа 17км са. Преди с неизправен термостат колата изстиваше, сега с нов стрелката е винаги вертикална.
Свещите на антрифиза май не оказват влияние, понеже са преди входа на радиаторчето за парното т.е. целта им е да топлят купето, а не двигателя. Спусках се от Бузлуджа 17км са. Преди с неизправен термостат колата изстиваше, сега с нов стрелката е винаги вертикална.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Подгрева на антифриза мисля че се пуска при първоначално палене и при 43 градуса се изключват.Не съм сигурен но след това и да падне температурата под този праг няма да се включат.Скоро имаше пак тестване на термостати,просто ТДИ-то не грее.Аз като ходя за риба и спя в колата работи цяла вечер на място,при пуснато парно на макс повече от 70-75(разиви отвън колко е) не може да вдигне.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
didopoli написа:Подгрева на антифриза мисля че се пуска при първоначално палене и при 43 градуса се изключват.Не съм сигурен но след това и да падне температурата под този праг няма да се включат.
...Грешиш...включват се.
- Euler
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 23:45
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2l TDI 4motion DSG 130kW
- Местоположение: София
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
по Витиня надолу не става без да се дава газ (особено когато има трафик). Не е достатъчно стръмно и разбира се стрелката за температурата НЕ мредъна
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Euler написа:по Витиня надолу не става без да се дава газ (особено когато има трафик). Не е достатъчно стръмно и разбира се стрелката за температурата НЕ мредъна
А температурата на маслото как беше?

Аз като пускам Витиня зимата температурата на маслото пада с 12-14 градуса, а стрелката за температурата за антифриза не мърда, но все пак това не значи, че мотора на изстива.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Euler написа:по Витиня надолу не става без да се дава газ (особено когато има трафик). Не е достатъчно стръмно и разбира се стрелката за температурата НЕ мредъна
На Витиня на магистралата не знам дали ще стане,защото наклона не е достатъчно голям за да поддържа скорост за магистрала-90-100км/ч. поне 4-5км.

- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Колеги,днес смених термостата,снимки не съм правил,защото се хванахме късно с един приятел и нямахме време да се мотаем,а и нямаше кой да снима с тези мръсни ръце
Но пък ще се опитам да дам подробно обяснение как се прави манипулацията.
Първо се източва антифриза-отпред,в дясната част зад решетката се намира пробката на водния радиатор,оттам източих една част,защото нямах намерение да се къпя в антифриз
Особеността на кранчето е,че като се развива трябва да се дърпа и назад,за да потече(поне при мен така стана).Пригодих една фуния,за да стигна до пробката,защото пластмасата отдолу на бронята пречеше да сложа директно шишето.
След това вече махаме пластмасата над термостата,намира се отдолу(от шофиорската страна) и е леко под ъгъл.Държи се на 2 болчета,развиват се със шестограм 6-7 мм(мисля,че толкова бяха)(бъдете готови с леген,защото ще изтече количеството антифриз в маркуча).Като се свали пластмасата вече се вижда самият термостат,вероятно е запекъл,затова го хващате с клещи и го размърдвате наляво-надясно,за да излезе(тук отново някой трябва да държи тубата/лигена,защото пак изтича охладителна течност).
После по обратния ред-се сглобява системата с новият термостат.Не забравяйте да смените и гумения опръстен(обикновенно си върви комплект с термостата)
Наливаме обратно антивриза,беше чист при мен,но пак го прецедих.Системата на Пасат Б5 се обезвъздушава сама,така че не е необходимо допълнителна гимнастика за обезвъздушаване.При наливането само се пристискват маркучите,за да се "изгони" въздуха,който е останал.Следва палене на колата,изкачах да загрее до 90 гр и да видя как е парното!Ако имате добро парно значи всичко е ОК
Накрая проверка на нивото антифриз и евентуални течове.
Резултата е отличен,колата щом загрее си поддържа работна температура 87-90 гр.,а парно-до сега не съм имал толкова добро
Направо си става баня
Весели празници

Първо се източва антифриза-отпред,в дясната част зад решетката се намира пробката на водния радиатор,оттам източих една част,защото нямах намерение да се къпя в антифриз

След това вече махаме пластмасата над термостата,намира се отдолу(от шофиорската страна) и е леко под ъгъл.Държи се на 2 болчета,развиват се със шестограм 6-7 мм(мисля,че толкова бяха)(бъдете готови с леген,защото ще изтече количеството антифриз в маркуча).Като се свали пластмасата вече се вижда самият термостат,вероятно е запекъл,затова го хващате с клещи и го размърдвате наляво-надясно,за да излезе(тук отново някой трябва да държи тубата/лигена,защото пак изтича охладителна течност).
После по обратния ред-се сглобява системата с новият термостат.Не забравяйте да смените и гумения опръстен(обикновенно си върви комплект с термостата)

Наливаме обратно антивриза,беше чист при мен,но пак го прецедих.Системата на Пасат Б5 се обезвъздушава сама,така че не е необходимо допълнителна гимнастика за обезвъздушаване.При наливането само се пристискват маркучите,за да се "изгони" въздуха,който е останал.Следва палене на колата,изкачах да загрее до 90 гр и да видя как е парното!Ако имате добро парно значи всичко е ОК

Накрая проверка на нивото антифриз и евентуални течове.
Резултата е отличен,колата щом загрее си поддържа работна температура 87-90 гр.,а парно-до сега не съм имал толкова добро


Весели празници

- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Проблем с температурата Пасат 1,9 ТДИ 110 кс
Супер, само кажи и какъв термостат сложи и какъв беше стария. Сподели и за гумения пръстен, дали се слага преди термостата или след него (тоест над него). 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта