Няколко въпроса покрай дизеловите агрегати 1Y AAZ AFN 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот kompresor » Пон 12 дек 2011 0:54


Разбирам. От последното малко обръщам мнението си, тъй като съм тотален враг на електрониката може да жертвам малко коне в името и, като се спра на Фолксваген Венто 75коня ААZ
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
...нали като груби примери




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот feikot » Пон 12 дек 2011 2:06


Не се прехласвай чак толкова,че има електроника.Тя тая електроника само ти управлява дюзите като взима инфо от 5-6 датчика.Не е електрониката,която си представяш,да речем от едно ауди А8 2011 година.Не се гламосвай,заради някакви градски легенди (електроника=проблем) да вземеш някой тотално,морално остарял коптор.Щеш не щеш и да не е сега,след 5 години ще си вземеш кола с т.нар. електроника,на която ти си такъв враг,което значи,че е неизбежно,което пък по своя страна значи,че не трябва да се вътриш сега с пари и после пак да дойдеш на "електрониката".

Та,ако ме разбираш,вземай 90 или 110 коня,ако намериш синхро-още по-добре и не се задълбочавай толкова много.

Гледаш задължително ! - купе (от Австрия,наистина са много зле),турбина!,съединител.

Съединителя ти е 300на лева,рециклиране на турбо 200-300,ама можеш и др оферти да намериш.

Мой съвет-намираш кола,която да отговаря на тия критерии (90 или 110 коня,да няма ръжда,съединител и турбо в добро състояние) и идваш да черпиш.Все пак не даваш 50-60 хиляди лева,а имам чувството,че тая кола,която търсиш,я е имало само в шоурума,когато Виденов беше на власт.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот kompresor » Пон 12 дек 2011 2:13


Разбирам, но борбата с датчиците е ясна на всички.
Благодаря за съветите, научих това от което имах нужда, разбрах каквото търсех. Сега остава да избера екземпляр.Благодаря


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот feikot » Пон 12 дек 2011 2:21


То в тоя голф има един дебитомер и един Н75 и ако имаш климатроник,още няколко датчика за температурата,ти да не мислиш,че прелива от електроника.

Повярвай,не е проблемна :) Защото решението ти е жигули или лада 7ца в най-светлия вариант.

Успех,дръж ни в течение с избора ти.Повече от 3000 лв. не давай,освен ако не е 110 коньово синхро с климатроник.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 12 дек 2011 11:39


kompresor написа: тъй като съм тотален враг на електрониката може да жертвам малко коне в името и, като се спра на Фолксваген Венто 75коня ААZ


Колега 1Y и AAZ са дизелови двигатели с предкамерно запалване.Ако си купиш кола с такъв двигател в последствие ще разбереш колко си се прецакал,че не си купил ТДИ.

Съветвам те да прочетеш каква е разликата и сам ще се откажеш от AAZ. mhihi


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот tdi_20yare » Пон 12 дек 2011 12:50


kompresor написа:Разбирам. От последното малко обръщам мнението си, тъй като съм тотален враг на електрониката може да жертвам малко коне в името и, като се спра на Фолксваген Венто 75коня ААZ
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
...нали като груби примери

То приятел се едно ще си караш аудито на газ,ако си купиш такова Венто,карал съм като твойто ауди,наистина се усешта че е доста тежичко и мудно на старт,но такова Венто-което също е доста тежичко за мен,също няма да е чудо на чудесата..Не съм голям фен на скоростите,имам голф 3 афн-110кс,да ти кажа след 2 годинки каране,ми идва леко слаб(можеби плача за чип),но това Венто не е решение...Пробвай с някое голфче 90кс-ГТ изпълнение,не са лоши колички,и както каза един колега е с една идея по малко проблеми от АФН..За електроника не се притеснявай,това не са новите електронни коли...На тези коли им трябват един хубав стартер,един нов акумулатор,едни всещи и нафта..проблемите по тези коли не струват нищо..Разхода ще те впечатли особено...Такова Венто 75кс е голяма крачка назад..http://www.cars.bg/u519173 или http://www.cars.bg/u505581 Пробвай с нещо такова,ел стъкла,клима,абс,нормални екстри,перфектни гуми,таван-все неща с който ще се париш рано или късно като вземеш нов-вноса..Тези Вентота за 1000лв по евтини не мислиш ли че са 2 класи под тия 2 голфа,те са голи като пушка нямат елементарни екстри,за вървене няма да говоря...Най добре си намери някой читаво голфче дето някой кат мен болен мозък,е сменил с 2 думи всико и след 2,3 години ми е писнал и искам нещо по ново и го продавам,вместо да даваш пари за регистрации,гуми,джанти,музика,каско,няма да говоря за техническите проблеми,който след хубавите ни пътища ще те навестят рано или късно..В Италия може да не са гнилочи,ама не знаят къде е щеката за маслото,там такива ремонти като при нас няма да видиш,там ще хвърлят колата на моргата и идва БГ търговеца и я отнася и тука кат я купиш от него даже съм чувал за случай да не могат да се приберат до тях уж с новата придобивка...В германия и авсрия хвърлят много силни препарати за снега,затова колегите те съветваха да не взимаш от там,ама колите там минават истински прегледи,не като в Бг минаваш с 5лв рушвет и не влизаш в халето за технически преглед...В Италия може да не са гнили,ама и там повечето коли са нечовешки изтезавани от макароните...Абе няма такава кола дет ще спечелиш от нея пари,само ще даваш.... :beer


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4714
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот tdi fen » Пон 12 дек 2011 15:36


колегите са прави ще се съжаляваш ако не си вземеш тди 1Y и AAZ горят също колкото 1Z пък и електрониката се диагностицира сравнително лесно с ваг-ком докато механичните изискват доста повече време и по-специални уреди за диагностика


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот vaiper 1 » Пон 12 дек 2011 16:28


чист дизел малка мощност малак разход по малко износване на мотора
турбо дизел по паргав по еластичен малко по висок разход за сметка на паргавина и малко повече износване на мотора по усложнен
тди паргав еластичен почти като бензинов при галене на педала нисак разход минуси колкото повече неща има има вероятност да се строши нещо
всеки сам си решажа какво да прави :beer
Силата на дизела е в километрите колкото са повече като пробег е по ефективен това е лично мое мнение и неискам да задалжавам никои с него колеги :beer


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот PabloEscobar » Пон 12 дек 2011 18:03


vaiper 1 написа:чист дизел малка мощност малак разход ...


Разхода не се различава много много от този на АФН, но виж вървежа... Казвам го, защото вкъщи имаме Vento 1Y и знам за какво става въпрос. Разликата ще е 200-300 грама на 100 в полза на чистия дизел, но няма да се кръстиш преди да изпревариш някой камион mhihi (Това в кръга на шегата, не е толкова зле... :Mr Green Fun )
Момчетата те насочиха, всичко останало зависи от теб ;)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 12 дек 2011 21:21


Мисля че никой не спомена на човека, че ако си вземе 110 коня и трябва да сменя съединител ще се наложи да си отдели около 1000 лв, докато при 90 коня е 300 лв.Другото е че ако колата ще се кара масово градско е пак по-добре 90те коня.
Нищо лошо към 110 АФН-а просто мисля че 90 коня ще е по-добър избор за колегата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот samo_pechka » Пон 12 дек 2011 22:14


Golf_Diesel_ написа:Мисля че никой не спомена на човека, че ако си вземе 110 коня и трябва да сменя съединител ще се наложи да си отдели около 1000 лв, докато при 90 коня е 300 лв.Другото е че ако колата ще се кара масово градско е пак по-добре 90те коня.
Нищо лошо към 110 АФН-а просто мисля че 90 коня ще е по-добър избор за колегата.

Абсолютно вярно (между другото и аз натам съм се насочил ,само дето се колебая дали оттук или от Германия-майната му ,че ще се ръсна с 1000 лева горница-тя да е хубава колата пък...парите те се печелят :Mr Green Fun )


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот stefan4o » Пон 12 дек 2011 22:17


От немско ако идеш вероятно ще се наложи да избираш на вкус и цвет, докато тук можеш да ползваш услуги на сервиз, да направиш лог-файлове, които можеш да пратиш на човек, който е час. Така имаш по-реален шанс да вземеш прилична кола, все пак ще знаеш какво купуваш :wink:


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот slavi13 » Пон 12 дек 2011 22:41


samo ra4na na zavoite написа:
kompresor написа: тъй като съм тотален враг на електрониката може да жертвам малко коне в името и, като се спра на Фолксваген Венто 75коня ААZ


Колега 1Y и AAZ са дизелови двигатели с предкамерно запалване.Ако си купиш кола с такъв двигател в последствие ще разбереш колко си се прецакал,че не си купил ТДИ.

Съветвам те да прочетеш каква е разликата и сам ще се откажеш от AAZ. mhihi


колега какво против имаш 1Y. карах такава 10 години, подарих е на сина преди 2, на 18 години за парви път смени накрайници и шарнири, на 235000км е, с оригинален съединител, нищо по двигателя не е сменено (само консумативи, ремъци )не гори и капка масло, без проблем вдигам 180км, гори 6,2 при смесено нормално каране. важно е как е гледана една кола, защото съм виждал по на 5 години коли който вече за нищо нестават, да си отваря очите като копува и да отиде с някой който ги усеща, иначе ще го подведат. Иначе дизелите на фолксваден всичките са добри.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 12 дек 2011 22:57


slavi13 написа:
samo ra4na na zavoite написа:
kompresor написа: тъй като съм тотален враг на електрониката може да жертвам малко коне в името и, като се спра на Фолксваген Венто 75коня ААZ


Колега 1Y и AAZ са дизелови двигатели с предкамерно запалване.Ако си купиш кола с такъв двигател в последствие ще разбереш колко си се прецакал,че не си купил ТДИ.

Съветвам те да прочетеш каква е разликата и сам ще се откажеш от AAZ. mhihi


колега какво против имаш 1Y. карах такава 10 години, подарих е на сина преди 2, на 18 години за парви път смени накрайници и шарнири, на 235000км е, с оригинален съединител, нищо по двигателя не е сменено (само консумативи, ремъци )не гори и капка масло, без проблем вдигам 180км, гори 6,2 при смесено нормално каране. важно е как е гледана една кола, защото съм виждал по на 5 години коли който вече за нищо нестават, да си отваря очите като копува и да отиде с някой който ги усеща, иначе ще го подведат. Иначе дизелите на фолксваден всичките са добри.


Нищо против нямам, 1Y е супер прост и надежден двигател,но при положение ,че колегата е приготвил 3000лв. за кола винаги бих му препоръчал да си вземе 1Z.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3

Мнениеот kompresor » Вто 13 дек 2011 8:21


Нали все пак аз няма да тръгна от утре да търся и да купувам, просто исках насоки към какво да се насоча като имам цялата сума от пари. Щом казвате че електрониката на 1z не е кой знай каква философия може да взема такъв.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта