
голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 24 апр 2014 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
Здравейте и от мен колеги от скоро имам Голф 4 1.9 тди 90 коня AGR но не закъсняха и проблемите при опит за палене на загрял двигател започна едно кюфкане и подмятане на двигателя ,нещо подобно на гасненето на скорост това ми се случва за 2 или 3 път .Има моменти когато си пали без проблем но мисля че усетих и едно придърпване онзи ден пак за 5 6 секунди по време на движение. Блгодаря предварително !
- borkata31
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
nikolov_ms написа:Сутринта направих опит да запаля с изключен температурен датчик и запали от четвърт, пушек почти нямаше(но пък беше само -2градуса)Някой да знае какви стойности се подават към дюзите и свещите от ЕКУ-то при изключена букса на датчика.Предполагам времетраенето на подгрева и порцията гориво при първоначално стартиране на мотора зависят от температурите или съм в грешка.Лошото е,че на Ваг не показа грешка този датчик.
Ps:Колега toho,при теб какво стана с замерването на компресията?
Колега здравей. Ще съм ти благодарен ако направиш някоя снимка на този датчик къде се намира.
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
Като застанеш пред колата, в дясно над скоростната кутия, точно зад тандем помпата. Да нне съм офф топик - имах същият проблем от О-пръстени на дюзите :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта