голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Мнениеот red.devilll » Пон 04 мар 2013 1:12


:icon_lol




zlatevvictor
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 апр 2014 20:17
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Мнениеот zlatevvictor » Чет 24 апр 2014 21:28


Здравейте и от мен колеги от скоро имам Голф 4 1.9 тди 90 коня AGR но не закъсняха и проблемите при опит за палене на загрял двигател започна едно кюфкане и подмятане на двигателя ,нещо подобно на гасненето на скорост това ми се случва за 2 или 3 път .Има моменти когато си пали без проблем но мисля че усетих и едно придърпване онзи ден пак за 5 6 секунди по време на движение. Блгодаря предварително !


Потребителски аватар
borkata31
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sevlievo

Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл

Мнениеот borkata31 » Чет 15 дек 2016 12:11


nikolov_ms написа:Сутринта направих опит да запаля с изключен температурен датчик и запали от четвърт, пушек почти нямаше(но пък беше само -2градуса)Някой да знае какви стойности се подават към дюзите и свещите от ЕКУ-то при изключена букса на датчика.Предполагам времетраенето на подгрева и порцията гориво при първоначално стартиране на мотора зависят от температурите или съм в грешка.Лошото е,че на Ваг не показа грешка този датчик.


Ps:Колега toho,при теб какво стана с замерването на компресията?

Колега здравей. Ще съм ти благодарен ако направиш някоя снимка на този датчик къде се намира.


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamen_kolev_94 » Съб 17 дек 2016 20:21


Като застанеш пред колата, в дясно над скоростната кутия, точно зад тандем помпата. Да нне съм офф топик - имах същият проблем от О-пръстени на дюзите :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта