Защо пък точно голф 2 дизел....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Чет 02 фев 2012 21:18


Хубавите голфчета са на хубави цени. Отвори едно мобиле. Аз най-евтината кола от тия години, която харесам е около 1000 ойро и пак не е перфектна. Наистина запазените екземпляри са по 1500+ ойро. Книгата лесно можеш да я намериш по магазините. Имам я ще ти кажа издателството.




golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Чет 02 фев 2012 23:00


Колега кажи и на мен къде мога да я намеря тази книга ?


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот tdi_20yare » Пет 03 фев 2012 12:52


Имам познати майстори който мразят дизелови мотори и винаги споря с тях на тази тема,но служебната им кола е точно голф 2 1.6тд,е толкова години и просто само масло се сменя,тук таме нещо по ходовата,ама дреболиика-никви пари..От пролетта му слагат 50:50 нафта-олио еми колата няма грижи..Моя съвет е приятелче взимай,няма да сбъркаш,на тези коли някой детайли издържат по 20 години,за мен кола за народа,особеено за нашите пътища и заплати...За какво ти е нова кола,да плащаш всичко в пъти повече и накрая да я лангъркаш по дупките,е мен не ме кефи тая схема,дори да имам пари за по нова кола....И колегите стига с тези вмъквания на коли(пасати),това че вие имате,не значи че човека иска такъв,той добре е обяснил какво му се иска....Подкрепям с две ръце за голф 2 тд....


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот bobi_diesel » Пет 03 фев 2012 19:26


Моята (виж в гаража) я продадох за 1200 с лети джанти и метални и музика,нов акумулатор.По купето нямаше никъде изгнило.Без удари и тем подобни.Моторчето 1.6д JP гореше 4,5 извънселско.Пипаше и масълце,но това си беше от моята тиква и слагах приста.С лики моли за 13к километра издумка 1,5масло.Имаше и леки забележки,но това е нормално за кола на 21години.Продадох я защото нямам работа и не мога да и осигуря това което заслужава.Моята я карах с чаркуляци за г3.Единствените части трудни за намиране са ламарините и пластмасите по купето.Така, че ако искаш г2 дизел все ще изпадне нещо читаво за малко пари.стига да имаш късмет.


Fili
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот Fili » Съб 04 фев 2012 7:07


Да не отварям нова тема да спамя излишно, викам тук да ви питам за една главоблъсканица.

Гледам я ей тази обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
И си викам егати голфа 75кс, и проверявам аджеба какъв двигател е това... и не намирам да има такъв ето тук:
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk2

Ама то от уикипедията ако гледам то и другата обява се инвалидира, защото не виждам и 65 коня да има от ето тази обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Излиза, че има само 1.6L 54 PS (40 kW; 53 hp) I4 diesel
1.6L 60 PS (44 kW; 59 hp) I4 turbo diesel (eco diesel)
1.6L 70 PS (51 kW; 69 hp) I4 turbo diesel
1.6L 80 PS (59 kW; 79 hp) I4 turbo-intercooler diesel

Ха сега ми обяснете как се слагат тия цифри по тия обяви. Уикипедията ли бърка или що?
Изобщо ако някой може да даде линк или да пейстне малко по-добра техническа информация за буквите на двигателя и какъв е въпросният двигател спрямо буквите ще е много полезно за всички си мисля.

Благодаря.

Оп да допълня, че още един лист с двигатели намерих и в него няма такива http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_No ... en_engines

Тук намрих лист от двигатели с номера, но никакви други данни освен кубатура година и модел

http://www.autoshoppingcenter.com/Volks ... scode.html


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Съб 04 фев 2012 8:21


55квТ мотор дизелов просто няма. Продавачът е дал малко от себе си. Бих я прескочил - като видя кола с малък прозорец и широки брони... Търси нещо, в което няма такива намеси :wink:


kikomoto
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоев град

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот kikomoto » Съб 04 фев 2012 17:44


stefan4o написа:55квТ мотор дизелов просто няма. Продавачът е дал малко от себе си. Бих я прескочил - като видя кола с малък прозорец и широки брони... Търси нещо, в което няма такива намеси :wink:

55 КВ е 1,9 ТД.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот bobi_diesel » Нед 05 фев 2012 2:46


Май не четеш!Става дума за голф 2.75 коня се слага на голф3.


Потребителски аватар
vidinskia
Мнения: 75
Регистриран на: Съб 14 ное 2009 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот vidinskia » Нед 05 фев 2012 3:55


Колега здравей прочетох цялата тема и според мен си малко в грешна посока,мисля че тази кола (Голф 2 1.6 дизел) ще е грешка,наистина уникален автомобил няма спор но колега разбери колко и да е здрав си е стара кола,вземи си (така си мисля аз колега) един Голф 3 1.9 тди,и забрави да си купуваш каквато и да е друга кола,вярно проблем с купетата че някой са ръждиви,еми ще си намериш читаво и няма да имаш проблеми :),казвам ти тези неща защото си мисля че си се запътил в неправилна посока,голф 3-ка 1.9 тди е уникален автомобил (ако го вземеш с всички екстри още по добре) над 100 км/ч не усещаш нищо друго освен скоростта а и спокойно можеш да си дигнеш над 180 км/ч и още нагоре (личен опит),моят Голф 3 1.9 тди 90 кс. 1з мотор,е много здрав колега,аз какво му правя на този двигател ти ще се хванеш за главата,няма такъв и толкова здрав дизелов двигател,това е според мен най сполучливия дизелов двигател на VW GOLF,разхода е следния,извънградско е около 5/100 км. а градско 7/100 км. зимата малко повече,помисли колега какво ти написах и се разрови,нали знаеш всеки сега ще пюва на този коментар,дано да съм помогнал :) И само да допълня онзи ден сутринта в 7.00 часа при - 28 градуса колата ми запали с няколко подгрявания,сам си направи сметката :)


Fili
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот Fili » Нед 05 фев 2012 6:35


Благодаря ти видински, че си се престрашил да пуснеш такъв коментар въпреки, че си мислиш, че ще те плюят. Мен не ми се вярва де, хората дето са коментирали темата до тук са доста разбрани и интелигентни.

Мислих си за голф 3, обаче предпочитам двойката защото:

харчи по-малко - това е много важно за мен,
голф 3 тди е дизел с директна инжекция, а аз предпочитам с индиректна,
голф 2 е по-прост за отремонтиране, а аз искам да се науча да си оправям колата сам,
аз съм много спокоен шофьор и никога не карам са повече от 120, а и толкова вдигам рядко, скоростта и мощността не ме блазнят.
голф 2 няма борд компютър.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 9:06


харчи по-малко - това е много важно за мен

Разликата е пренебрежимо малка, според мен
голф 2 е по-прост за отремонтиране, а аз искам да се науча да си оправям колата сам

Тук си в малка грешка. В коя точно част на автомобила мислиш, че е по-лесен за ремонт? :wink:
голф 2 няма борд компютър.

То и Голф 3 1З повечето нямат (даже не знам дали се преглага за този двигател).
Ако говориш за ЕКУ-то - понякога е предимство да го има, тъй като някои неща се диагностират по-лесно - нужен е само компютър с кабел. За мен да има управляваща електроника, която подлежи на диагностика е предимство, а не недостатък :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот emiltd » Нед 05 фев 2012 9:37


Така,всеки казва по някоя дума за голф2 тд,кое вярно,кое не толкова,но само едно не ми е ясно...този автомобил да се свързва с ръжда :shock ...нали точно невероятно устойчивото на корозия купе направи тази кола почти безсмъртна :idea: и в някаква степен издръжливото окачване.Говоря и от достатъчно опит...имам два такива хубавеца в двора и още няколко са минали през ръцете ми през годините.Мойте голфета от долу са почти като от завода,с изключение на малко мърсотии,но няма и намек за ръжда.Е има и ръждиви купета,но в повечето случаи това са бити и не добре закърпени коли,на които веднъж е нарушена галванизацията/цинковото покритие(в зависимост от годината),на този момент трябва да се наблегне обстойно при евентуална покупка.По мотор трябва да се гледа за силно омасляване,основно по семерингите на колянов и разпределителен вал и др.,мотора трябва да пали леко без претрисания,пречуквания и т.н.,да работи равномерно на празен ход и най-важното-да се покара колата поне 15-тина минути интензивно...при това положение,ако има проблем(надуване),то той ще проличи обезателно!Скоростите трябва да влизат леко и безпроблемно.Това е в общи линии.
Аз лично препоръчвам 1В мотора,като най-икономичен и най-тих за времето си,който започва да се вгражда в края на 89г. и е най-новото поколение при мк2.Въртящия момент е разположен в по-ниски обороти спрямо останалите дизелови агрегати на мк2,което го прави учудващо пъргав за смешните си коне,освен това е с обикновена помпа без бууст обогатител,демек работи на бедни смеси...ранен торк+бедна смес=икономия
Разхода е 4-4.2л/100км-извънградско до 90-100км/ч и 5.5-6 градско при нормално каране,който разход е непосилен за тди до 2000г.
Този голф няма никва електроника,освен кабела за подгряване на свещите и този за клапана на помпата :Mr Green Fun ,докато едно отживяло тди 1З например с електронен километраж,електронна газ,ЕКУ,дебитомер,клапан Н75 и кво ли още не,би създавало доста повече финансови грижи на собственика...като включим и двойно по-скъпата турбина,която е консуматив,скъпата помпа,патеща с авансатори,заедно с разтягащите се жила на скоростите и епидемичната ръжда...мк2 е по-практичното решение :да:
Голф 2 като цяло има един голям минус и това е твърдата возия :?
Нямам нищо против мк3...да няма обидени,но да не забравяме,че самия производител в средата на 90-те години сам провъзгласи Голф 3 за черната овца на стадото(концерна)... facepalm

Само едно не много приятно допълнение за колегата,решил да дири големио голф...читави екземпляри,както каза Стефан,се намират трудно и са скъпички,точно заради този фактор,много младоци скачат на следващата серия...


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот 110afn » Нед 05 фев 2012 10:19


emiltd , мнението ти е абсолютно фанатично. Голф2-безсмъртен. Непосилен разход било за ТДИ до 2000г. За ръждата си прав. За ходовата част мисля, че са еднакво доволно здрави с Г3
Нищо лично към никой, но заприличваме на ретрофорум. Г2 е спрян преди 20 лета, много е остарял морално
Преди малко закусих, сит съм, не ме хранете :deal


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот emiltd » Нед 05 фев 2012 10:39


110afn написа:emiltd , мнението ти е абсолютно фанатично. Голф2-безсмъртен. Непосилен разход било за ТДИ до 2000г. За ръждата си прав. За ходовата част мисля, че са еднакво доволно здрави с Г3
Нищо лично към никой, но заприличваме на ретрофорум. Г2 е спрян преди 20 лета, много е остарял морално
Преди малко закусих, сит съм, не ме хранете :deal


Мда,фанатик съм няма спор...пак повтарям голф 2-безсмъртен,разхода на 1В е непосилен за тди до 2000г минимум.
Относно ретрофорум и морално остарял,много хора ще ти се изсмеят в този ретрофорум...да не говорим за олдскуул мафията :063: как само определи колите на морални и аморални хахахахаа гъзарчета :bishop


golf_td
Мнения: 716
Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pomorie

Re: Защо пък точно голф 2 дизел....

Мнениеот golf_td » Нед 05 фев 2012 10:42


Колега за какъв ретро форум говориш, това , че е спрян от движение преди 20 години - изобщо не го прави ретро автомобил, да не забравяме че голф 1 - се произвежда до 2009-та година , който е още по-остарял като концепция. Това винаги съм го твърдял и пак ще го кажа - няма значение толкова годината на производство - има добър и не чак толкова добър автомобил , а голф 2 е от добрите! Това е същото като с гсм-ите, ми почти всеки месец излизат нови и нови модели, е трябва ли да си сменяме постоянно телефоните по тази логика или компютрите или каквото и да е.Освен това да не забравяме, че новите производства са много по-ненадеждни , изпълнени с много електроника (в някои сервизи дори може да не ви помогнат) и всичко е направено така,че да се разваля много по-бързо с една единствена цел - да плащаш по-скъпи ремонти и части и съответно като ти писне - след 5,6 години да си вземеш нова кола... голф 2 било ретро... че то още москвичи и жигули карат хората , които не живеят в София ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 41 госта