Като гледам, не само аз го имам този проблем.
Явно трябва някой майстор да го погледне сериозно - а не само да отбива номера. Но засега, нямам време да се занимавам и да ходя по майстори , така че като имам повече инфо ще пиша.
проблем с турбо на B5 1.9 TDI AFN 1998 г.
Rabbit_TDI написа:Ми няма нужда да ти е чипосана колата да ти прави такива неща.Може от това ,че си с дебитомер за 130 магарета да ти подава лажлив сигнал кам компа.
P.S.За турбината някой беше писал че е рециклирал и след 500 км. е станала на сол.Изобщо не знам за какъв дявол си подлагате нови турбини на сглобявания и разглобявания/тва се прави в краен случеи/.Специално за твоита кола турбината има един проблем с замърсяването на механизма на променливата геометря,но той се оправя с почистване или раздвижване.
Напълно съм съгласен с теб.Моя мотор е помпа-дюза и аз имах същите ядове с моята турбина и в Супердизел ми казаха че тр да я рециклират, но не дават гаранция колко ще изкара. Та един мои познат маистор я отвори, почисти я и я раздвижи и сега колата е пушка. Това замърсяване става най-вече ако колата се кара в града.Еле пък в наща прашна столица, където въздуха е ужасен, направо и се ебава маиката на турбината.
Пичове незнам какво става с тия тди на пасатите. Това с грешката и загубата на мощност явно им е доста болно място. Имам приятели с аудита със същите мотори и не съм ги чул да се оплкват а колите са им все от 150 хол.км. нагоре.Моята е на 123хил. в момента и ми ги прави тези номера.Явно нещо не е доизпипана системата.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И аз да попитам: имам такъв мотор , не съм правил замервания! колата си върви нормално .Поне според мен ! Но не мога да твърдя че всичко и е наред просто защото не съм имал възможност да карам друга такава.
Въпроса ми е следния :ако автомобила си развива максималната скорост може ли да се счита че по турбината (и около нея) всичко е наред. или поне в границите на нормалното износване.по километраж минава 150 000 вече а в действителност само тя си знае на колко км. е ???
Въпроса ми е следния :ако автомобила си развива максималната скорост може ли да се счита че по турбината (и около нея) всичко е наред. или поне в границите на нормалното износване.по километраж минава 150 000 вече а в действителност само тя си знае на колко км. е ???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Това че развиваш максималната сколост по книжката на колата не значи ,че колата всичко и е 100% наред-естествона означава че е минимум читава.Причините са че километража стандартно показва повече,+отклонение с годините което е в +,+разработването на мотора с времето което зава +3-10 км./ч. отгоре.Аз съм такъв пример колата ми прави 180 на равно със стандартния размер гуми,а съм сигурен ,че дебитомера дава сигнал с 20-25% грешка-което е 20% по-малка мощност.Единствения начин да разбереш как ти е колата е да се качиш на проверена и да сравниш или да идиш на диагностика на която ти гледат параметрите,а не чистят грешки.Турбината мнооого рядко се скапва самата тя и тогава колата найстина не върви.За сметка на това новите мотори имат купчина датчици и клапани за управление които съвсем нормално с годините почват да дват отклонения-прословути в това отношение са дебитомер,управлението на променливата геометрия на турбината и уейст гейта-тези неща не са особен проблем,но могат да ти изкарат ангелите ,или ако послушаш някой майстор да си смениш турбината без да има защо 

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=17814
.. това го писах когато имах този проблем и аз ..
.. това го писах когато имах този проблем и аз ..
Re: проблем с турбо на B5 1.9 TDI AFN 1998 г.
ico6304 написа:Eдин ден колата изгуби мощност и взе здраво да пуши. Отидох в
Юнитрейд и се оказа че се е счупила скоба на маркуч към турбото.
Това се оправи но след диагностика ми казаха следното.
Турбото вдига свръхналягане и трябва да се прегледа и евентуално почисти или ремонтира. (Колата в момента си върви , проблем е ако на висока скорост компютъра вземе да изключи турбината - а това мога да го пробвам само извън града)
Дотук добре, само че турбината я сменях преди 4 месеца с рециклирана от RealTurbo и даже още е в гаранция. Въпросите ми са няколко :
1. Възможно ли е да се замърси турбината толкова бързо (минал съм около 5000 км от смяната) и ако да - от какво може да се получи това ?
2. Тази повреда може ли да мине за гаранционна ?
Забележка :
Четох тук - коментара на "20vTurbo" за подобен проблем , при който проблема може да идва от дебитомера. При мен дебитомера не е оригиналния , а за следващия мотор(130 коня ) - възможно ли е да е от това.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта