Бял дим сутрин от ауспуха (сурова нафта)....?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 18 дек 2007 21:35


някой колеги от ауди форума, изказах същото мнение - за конденза. Но ми се струва, че не е много обосновано. Тъй като тогава би трябвало да се проявява този пушек при всички дизелови коли, а не е така. Карал съм и други дизели, но не съм наблюдавал такъв бял пушек отзад в началото. Интересното, че при мен се появява този пушек след като изключат явно свещите, щото за около 5-10 сек. след старта димът е абсолютно чист. Иначе си пали перфектно, дори бих казал извънредно перфектно в тези студове.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 18 дек 2007 22:49


Това изпушване идва от обогатената нафта при запалването.
На старите дизели се казваше ОБОГАТИТЕЛ ( СМУКАЧ )


P.S. Все пак око искате да си базикате колите,аз нямам нищо против.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 18 дек 2007 22:56


При мен също го има рано сутрин, като е студено, или има мъгла и е много влажно - получаве се конденз според мен от топлите изгорели газове при преминаването им по студената изпускателна система. Като загрее всичко е ок.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 18 дек 2007 22:57


:stll think:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 дек 2007 22:58


Vasseto написа:Това изпушване идва от обогатената нафта при запалването.
На старите дизели се казваше ОБОГАТИТЕЛ ( СМУКАЧ )


P.S. Все пак око искате да си базикате колите,аз нямам нищо против.

Всъщност на дизелите е авансатор :!: Кво общо обаче има тва с бъзикането.Иначе верно дима се бори трудно и май е безмислено.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 дек 2007 23:00


Отделно съм забелязал ,че има различни оплаквания от бялр пушек.Едното е в студеното време малкото бял дим злизащ от аспуха и видим от колата зад тебе.Другото е "кюфкането" на облак при палене дето се вижда в огледалато и прави сичко в пушек.Третото е пушек докато загрее колата.Четвъртото е постоянно бял пушек да имаш.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 18 дек 2007 23:01


Ако толкова се чудите дали е конденз ... слагате длан до гърнето и тогава всичко ще се разбере :) Аз съм по Първи, Трети и понякога Четвърти вариант :) Но си мисля че е конденз или поне се надявам :) Къде мога да видя в какви норми аванса може да бяга ( до колко градуса )


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 19 дек 2007 0:16


[quote="longora"]Ако толкова се чудите дали е конденз ... слагате длан до гърнето и тогава всичко ще се разбере :)quote]
ще пробвам утре :)


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 19 дек 2007 21:12


със сигурност не е конденз, направо се чудя от какво ще е, при положение че центровката ми уж наред. Пали идеално сутрин, от четвърт оборот. единственото, което леко се потресва за секунди като запали и това е. помагайте..


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 19 дек 2007 21:16


Аз се чудя дали като е загрял двигателя може отзад да излиза пушек от кондез защото си пуши :)


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 19 дек 2007 21:19


няма логика, но кой знае. Аз пък за първи път чувам изобщо за конденз при дизеловите коли, карал съм не една, но такова за първи път ми се случва.


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Чет 20 дек 2007 20:18


Абе като чета-май всички като запалим сутрин пушим докато загреят колите.А дали зимата не е нормално?Щото лятото това сутрин го няма,ако го има е няколко секунди след запалването-поне при мен.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 21 дек 2007 11:21


остава ни да се доверим на мнението, че цялото това явление е наистина конденз. Защото като загрее изчезва. Проблемът е, ако остане и след това - тогава ядове...


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 16 яну 2008 13:22


здравейте отново, колеги. Малко възкресявам темата, но така и не съм успял да си обясня явлението. Ходих при газанализатор, те ми казаха, че не могат нищо да ми кажат, освен вредните емисии. Сега се позатопли леко, но отново си пуши и доста докато не вдигне поне 70 градуса. някой беше споменал за обогатителя в началото, дали обаче той ми прави проблема, като дава повечко нафта отколкото трябва? Щото гледам и разхода ми се е качил драстично, към 8-9 литра градско. Помагайте, моля, особено тези, които карат дизел.наблюдавам тъста си с същия двигател на пасата, и при него няма такъв проблем


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 яну 2008 14:03


При мене поизпушва чак под -5 /тогава и пали от няколко оборта - въпреки че като зареда акомулатора пали от половин/ и то не при самото палене а когато подам малко газ за да излезна от паркинга.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, icko_stanev, toci_81 и 35 госта