Ще имам ли проблем ако карам без N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот rocky » Пон 09 апр 2012 19:42


WD40 е за смазване, чудно как ще изчистиш масло с друго масло... може да пробваш с някой обезмаслител като меглио и или спрей за спирачки т.нар. Brake cleaner, но идея си нямам дали ще е от полза!




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 09 апр 2012 19:46


Лелее каква глупост съм написал :D Да, исках да кажа нещо като обезмаслител, например спрей за карбуратори или дебитомери, но и мен малко ме съмнява да стане.


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот rocky » Пон 09 апр 2012 19:54


Слагай нов и не се занимавай, моя Н75 също се прецака, смених го и вече три години няма проблеми с него!


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 09 апр 2012 19:57


Аз така или иначе ще сложа нов, но тоя ще пробвам да го изчистя да видим дали изобщо ще се получи нещо.


Потребителски аватар
vvgg
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот vvgg » Пет 04 май 2012 11:39


Колегата Golf diesel ,получи ли се нещо като изчисти клапана,ще споделиш ли. Аз го свалих и почистих хубаво,бяха се позапушили каналчетата с нагар,но ме притеснява че при сглобяването не можах да затегна хубаво металната скоба и затова реших малко лепило (капчица) да капна по външния ъгъл на пластмасата.Разлика във вървежа усещам доста в положителна посока,и ЕГР почистих.
Притесняваме обаче дали може да изпусне лепилото и N75 да се отвори леко и ако стане ще мога ли да разбера по вървежа на колата и как?

Има ли смисъл да се чисти турбина без променлива геометрия,мисла такава е на голф4 1з мотор


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот suggar » Пет 04 май 2012 13:05


Голг 4 и 1З мотор?!?! нещо не ми се връзва....да не е АГР


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 04 май 2012 14:53


vvgg написа:Колегата Golf diesel ,получи ли се нещо като изчисти клапана,ще споделиш ли. Аз го свалих и почистих хубаво,бяха се позапушили каналчетата с нагар,но ме притеснява че при сглобяването не можах да затегна хубаво металната скоба и затова реших малко лепило (капчица) да капна по външния ъгъл на пластмасата.Разлика във вървежа усещам доста в положителна посока,и ЕГР почистих.
Притесняваме обаче дали може да изпусне лепилото и N75 да се отвори леко и ако стане ще мога ли да разбера по вървежа на колата и как?


Не съм чистил нищо за сега, но като му дойде времето мисля с една спринцовка и малко бензин да пробвам.ТИ с какво го почиства :?:


Потребителски аватар
vvgg
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот vvgg » Пет 04 май 2012 17:49


със един препарат за кухни с активна сода Frosh ,но според мене важното е да се продуха малката тръбичка във клапана и дупките под мембраната,зашото ми направи впечатление 4е там се събира нагар,и по трудно минава въздуха,и дори да се бръкне с не6о меко на вътре за да обере нагара,после изплакване с вода изсушаване и сглобяване,мисля 4е няма нужда от смазване на оста,но да се надявам 4е няма проблеми някви да изникнат,Ше пиша след 10 дена дали има проблеми,пък ако има нов клапан и тва е.


Потребителски аватар
vvgg
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот vvgg » Вто 15 май 2012 12:04


12 дена карам вече,с почистения клапан ,всичко си е наред,ръчкам си голфо и съм много доволен,незнам от почистения клапан или егра е подобрението,но е пушка машината :banana


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот boss_901 » Пет 03 авг 2012 20:51


Колеги помагайте
Преди два дена сложих нова турбина(не беше омаслена и имаше много малко луфт) на голфа(1з двигател) и колата не може да върви както трябва. На място като дам газ се изфорсира добре и турбината се чува, обаче в движение като я налегна максимално се форсира до 2500 оброта и е много спъната колата :banghead: Това може ли да го прави от този клапан Н75 :?: :?:
Благодаря предварително :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 20 авг 2012 20:34


От 1 месец карам с механичен буст контролер 1Z който съм настроил да разтоварва на 0.9 бара.Когато започна да ми се скапва н75 имаше големи пикове (имам буст метър) докато не започна да прави 1.4бара пик и 1.2 бара основно налягане.
Сега нямам никакви пикове и колата си върви супер. Даже започвам да се чудя дали има смисъл да купувам нов н75.


maximus-bg
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 20 авг 2012 8:36
Автомобил: passat 2.3 V5
Двигател: AZX 2002
Местоположение: Amsterdam

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот maximus-bg » Сря 22 авг 2012 17:28


здр и от мен -нов съм имам следния проблем
преди време си купих голф 4 ТДИ 115к.с 6 степена.Колата заглъхва след 120 км/ч при което след като я изгася/изк от конт. се възтановява.При проверка комп. отчете проблем Н75/1570.Смених Тurbo druk sensor извинявам се не знам как се нарича на Бг. явно вид датчик/сензор близо до турбото но без резултат.Смених и далгия маркуч кам турбото пак без резултат.Ако може да ме упътите на добар маистор в обл Тарговищте или Попово.Ще съм ви благодарен.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот dlug » Чет 23 авг 2012 8:46




Потребителски аватар
pesa_mm
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 27 авг 2012 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montana

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот pesa_mm » Пон 27 авг 2012 20:37


Разрязваш леко металната шапка, отваряш почистваш (най-често се къса гумичката). После събираш всичко и слагаш една скоба с винт, която може да профилираш внимателно. :) Това съм го гледал и вече месеци наред (повече от 8) колата си работи нормално.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 30 авг 2012 0:25


Прословутото пренадуване ми се появи пак озни ден и вчера ходих пак при моя майстор за диагностика.Н75 го купувах април месец чисто нов и вече взе да не работи.Пробвах със размяна на сините и червените маркучи, но забиването си остана.Тоя път момето направи друго.Размени един син със червен маркуч, а другия син и червен не ги свърза, а ги остави свободни и колата се оправи, но се усеща че върви по-слабо.Днес ще снимам по някое време и ако може някой да ми обясни, че не ми станаха ясни някои работи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта