Ще имам ли проблем ако карам без N75
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
WD40 е за смазване, чудно как ще изчистиш масло с друго масло... може да пробваш с някой обезмаслител като меглио и или спрей за спирачки т.нар. Brake cleaner, но идея си нямам дали ще е от полза!
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Лелее каква глупост съм написал
Да, исках да кажа нещо като обезмаслител, например спрей за карбуратори или дебитомери, но и мен малко ме съмнява да стане.
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Слагай нов и не се занимавай, моя Н75 също се прецака, смених го и вече три години няма проблеми с него!
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Аз така или иначе ще сложа нов, но тоя ще пробвам да го изчистя да видим дали изобщо ще се получи нещо.
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Колегата Golf diesel ,получи ли се нещо като изчисти клапана,ще споделиш ли. Аз го свалих и почистих хубаво,бяха се позапушили каналчетата с нагар,но ме притеснява че при сглобяването не можах да затегна хубаво металната скоба и затова реших малко лепило (капчица) да капна по външния ъгъл на пластмасата.Разлика във вървежа усещам доста в положителна посока,и ЕГР почистих.
Притесняваме обаче дали може да изпусне лепилото и N75 да се отвори леко и ако стане ще мога ли да разбера по вървежа на колата и как?
Има ли смисъл да се чисти турбина без променлива геометрия,мисла такава е на голф4 1з мотор
Притесняваме обаче дали може да изпусне лепилото и N75 да се отвори леко и ако стане ще мога ли да разбера по вървежа на колата и как?
Има ли смисъл да се чисти турбина без променлива геометрия,мисла такава е на голф4 1з мотор
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Голг 4 и 1З мотор?!?! нещо не ми се връзва....да не е АГР
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
vvgg написа:Колегата Golf diesel ,получи ли се нещо като изчисти клапана,ще споделиш ли. Аз го свалих и почистих хубаво,бяха се позапушили каналчетата с нагар,но ме притеснява че при сглобяването не можах да затегна хубаво металната скоба и затова реших малко лепило (капчица) да капна по външния ъгъл на пластмасата.Разлика във вървежа усещам доста в положителна посока,и ЕГР почистих.
Притесняваме обаче дали може да изпусне лепилото и N75 да се отвори леко и ако стане ще мога ли да разбера по вървежа на колата и как?
Не съм чистил нищо за сега, но като му дойде времето мисля с една спринцовка и малко бензин да пробвам.ТИ с какво го почиства
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
със един препарат за кухни с активна сода Frosh ,но според мене важното е да се продуха малката тръбичка във клапана и дупките под мембраната,зашото ми направи впечатление 4е там се събира нагар,и по трудно минава въздуха,и дори да се бръкне с не6о меко на вътре за да обере нагара,после изплакване с вода изсушаване и сглобяване,мисля 4е няма нужда от смазване на оста,но да се надявам 4е няма проблеми някви да изникнат,Ше пиша след 10 дена дали има проблеми,пък ако има нов клапан и тва е.
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
12 дена карам вече,с почистения клапан ,всичко си е наред,ръчкам си голфо и съм много доволен,незнам от почистения клапан или егра е подобрението,но е пушка машината 

- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Колеги помагайте
Преди два дена сложих нова турбина(не беше омаслена и имаше много малко луфт) на голфа(1з двигател) и колата не може да върви както трябва. На място като дам газ се изфорсира добре и турбината се чува, обаче в движение като я налегна максимално се форсира до 2500 оброта и е много спъната колата
Това може ли да го прави от този клапан Н75
Благодаря предварително
Преди два дена сложих нова турбина(не беше омаслена и имаше много малко луфт) на голфа(1з двигател) и колата не може да върви както трябва. На място като дам газ се изфорсира добре и турбината се чува, обаче в движение като я налегна максимално се форсира до 2500 оброта и е много спъната колата
Това може ли да го прави от този клапан Н75 Благодаря предварително

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
От 1 месец карам с механичен буст контролер 1Z който съм настроил да разтоварва на 0.9 бара.Когато започна да ми се скапва н75 имаше големи пикове (имам буст метър) докато не започна да прави 1.4бара пик и 1.2 бара основно налягане.
Сега нямам никакви пикове и колата си върви супер. Даже започвам да се чудя дали има смисъл да купувам нов н75.
Сега нямам никакви пикове и колата си върви супер. Даже започвам да се чудя дали има смисъл да купувам нов н75.
-
maximus-bg
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 20 авг 2012 8:36
- Автомобил: passat 2.3 V5
- Двигател: AZX 2002
- Местоположение: Amsterdam
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
здр и от мен -нов съм имам следния проблем
преди време си купих голф 4 ТДИ 115к.с 6 степена.Колата заглъхва след 120 км/ч при което след като я изгася/изк от конт. се възтановява.При проверка комп. отчете проблем Н75/1570.Смених Тurbo druk sensor извинявам се не знам как се нарича на Бг. явно вид датчик/сензор близо до турбото но без резултат.Смених и далгия маркуч кам турбото пак без резултат.Ако може да ме упътите на добар маистор в обл Тарговищте или Попово.Ще съм ви благодарен.
преди време си купих голф 4 ТДИ 115к.с 6 степена.Колата заглъхва след 120 км/ч при което след като я изгася/изк от конт. се възтановява.При проверка комп. отчете проблем Н75/1570.Смених Тurbo druk sensor извинявам се не знам как се нарича на Бг. явно вид датчик/сензор близо до турбото но без резултат.Смених и далгия маркуч кам турбото пак без резултат.Ако може да ме упътите на добар маистор в обл Тарговищте или Попово.Ще съм ви благодарен.
- pesa_mm
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 27 авг 2012 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Разрязваш леко металната шапка, отваряш почистваш (най-често се къса гумичката). После събираш всичко и слагаш една скоба с винт, която може да профилираш внимателно.
Това съм го гледал и вече месеци наред (повече от
колата си работи нормално.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Прословутото пренадуване ми се появи пак озни ден и вчера ходих пак при моя майстор за диагностика.Н75 го купувах април месец чисто нов и вече взе да не работи.Пробвах със размяна на сините и червените маркучи, но забиването си остана.Тоя път момето направи друго.Размени един син със червен маркуч, а другия син и червен не ги свърза, а ги остави свободни и колата се оправи, но се усеща че върви по-слабо.Днес ще снимам по някое време и ако може някой да ми обясни, че не ми станаха ясни някои работи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта