3-то турбо за 47000км.проблем?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?

Мнениеот RadoShopa » Нед 13 май 2012 15:20


Първата грешка:не можах точно и конкретно да намеря инфо,но става въпрос за налягането-или клапана за управление,или дебитомера,или нещо изспускане от системата :roll: ще трябва разбиращ човек да каже :deal

Втората грешка се отнася за това, че ЕКУ-то блокира паленето поради повреда в самото него,грешен ключ и подобни и препращат да се гледа за грешки в измобилайзера, а от там за втората илиза това:

Възможни причини:

повреда в окабеляване на имобилайзера и/ или конектор от /към четеца на имобилайзера

повреда в транспондера на имобилайзера в ключа или грешен транспондер в ключа

свършила батерия на дистанционното на ключа

повреда в дистанционното или използване на грешен ключ


Възможни решения

Проверка на окабеляването на илобилайзера /или конекторите от / към четеца

Проверка на транспондера на ключа (трябва да се погледнат стойностите с ВАГ- Ком)

Проверка / подмяна на ключа

Проверка / подмяна на батериите на дистанционното или подмяна на дистанционното

П.С.Принципно грешки могат да се появят инцидентно,но реално проблем да няма.....но след изтриване ако се появят веднага-значи имаме проблем :wink:




element77
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?

Мнениеот element77 » Пон 14 май 2012 16:53


някои нещо за лог файловете ще каже ли дали турбото дава добри стойности? :banghead:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?

Мнениеот dmode101 » Вто 15 май 2012 9:22


element77 написа:някои нещо за лог файловете ще каже ли дали турбото дава добри стойности? :banghead:
Всичко е нормално по логовете.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?

Мнениеот Brezel » Вто 15 май 2012 9:53


Абе тия коли по принцип си правят малки пикове на тубото ако всичко е заводско. Би ли могъл да направиш лог на 1ви и 8ми канал. Също така горещо препоръчвам монтиране на буустметър.

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=2649

Срещал съм неграмотно чипвани коли с изкривена линеаризация на МАП сензора при което на VAGCOM показва че всичко е перфектно , а като закачиш буусметъра и ти настръхва косата.

дай да видим 10ти канал и 11ти канал но този път на място на свободен ход.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], tyhrh и 31 госта