radi_nrj написа:Малък луфт не е проблем ако е аксиален (по дължината на оста). Виж ако е радиален луфта става лошо - индикира по-сериозно износване на втулките и вероятност перката да тресне в корпуса.
Обърка малко луфтовете



radi_nrj написа:Малък луфт не е проблем ако е аксиален (по дължината на оста). Виж ако е радиален луфта става лошо - индикира по-сериозно износване на втулките и вероятност перката да тресне в корпуса.
Jivko7777 написа:radi_nrj написа:Малък луфт не е проблем ако е аксиален (по дължината на оста). Виж ако е радиален луфта става лошо - индикира по-сериозно износване на втулките и вероятност перката да тресне в корпуса.
Обърка малко луфтоветеАксиален не трябва да има по оста
Радиален е допостим
juve написа:като стана дума за маслото за тракториаз карах моя ААЗ през лятото с мотул 6100 15W50 ако не се лъжа . Кой каквото иска да казва, обаче когато навън стане 40 градуса, това масло караше моя AAZ да трака толкова мазно, че чак да ти стане кеф да го слушаш.... зимно време с 10w40 и така около 52000 км....човека дето го взе не знам с какво го кара, но не е казал нищо за проблеми с турбо и всякакви такива.... За това което пиша се подписвам, за друго не знам....
сори за оффтопика
kiko946 написа:Jivko7777 написа:radi_nrj написа:Малък луфт не е проблем ако е аксиален (по дължината на оста). Виж ако е радиален луфта става лошо - индикира по-сериозно износване на втулките и вероятност перката да тресне в корпуса.
Обърка малко луфтоветеАксиален не трябва да има по оста
Радиален е допостим
dобре е да няма луфт, но има малко ход нагоре / надолу според мен би трябвало да се каже - радиален
dobrin написа:Зависи с какво точно масло си. Ако не е особено качествено или с неподходящ вискозитет, може да се е "разтекло" от жегата и от там да е дошъл проблема - недобро мазане, евентуална не много осезаема загуба на мощност, по-шумен двигател, а може да доведе и до проблем с турбото.
wolff1 написа:какво е маслото?
kiko946 написа:wolff1 написа:какво е маслото?
кogato се свързах с фирмата/пловдив/ казах, че искам масло издържащо на високи температури. попитаха ме мотул или кастрол. аз пожелах второто и още се чудя как едно масло има значение за загряване на мотора
wolff1 написа:kiko946 написа:wolff1 написа:какво е маслото?
кogato се свързах с фирмата/пловдив/ казах, че искам масло издържащо на високи температури. попитаха ме мотул или кастрол. аз пожелах второто и още се чудя как едно масло има значение за загряване на мотора
важен е вискозитета и да е оригинално. иначе всички са еднакви, разлика само между пълна и полу синтетика. коя фирма ако не е тайна, иначе правилно са те насочили. кастрола е по добро масло от мотул, поне за мен
kiko946 написа: когато карам с 100 клм/час е 70 градуса и при скорост не повече от 130 - 140 км/час колкото и горещо да е вентилатора никога не се включва БлаГОДАРЯ na vsiqki за компетентните ммнения .
Stivi написа:А иначе на изправен дизел /и с изправни датчици/ температурата седи на 90 градуса а не при 100-70 при 130-90
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта