браво ! супер е пасатччето за тези парички! с джанти ли е ?
проверявай и ако е наред вземай!
окачването верно е скъпо но е сравнително здраво ако се пази естествено.на моя (99-та година) му врътнах 30к в Бг и не се е обадил още!!! всички ремъци + ролка + ролка климатик + труд тук във Варна при известен майстор занимаващ се само с ФВ и Ауди е 320 лв.
ремъците Бош ролки Ина.
Passat 1.9TDI (74kW) v/s Passat 1.9TDI (96kW)
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
itan75 написа:И аз се извинявам,че се откланям малко от темата,но тука му е мястото да попитам има ли VW-мотор точно от тези 99-2000г с Комън-Рейл? Аз знам,че няма,но един мой колега си купи такъв и упорито твърди,че бил с Комън-Рейл
Ами сега е момента да се хванеш с него на бас за по-големичка сума защото със сигурност ще го спечелиш

- Popeto_89
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в колата
itan75 написа:И аз се извинявам,че се откланям малко от темата,но тука му е мястото да попитам има ли VW-мотор точно от тези 99-2000г с Комън-Рейл? Аз знам,че няма,но един мой колега си купи такъв и упорито твърди,че бил с Комън-Рейл
и аз мисля,че няма комън таз година!всички таз година са помпа-дюза!

- Kartoff
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пуфф сетих се да питам за турбото...
На последък ми прави проблеми
По едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя
Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...
На последък ми прави проблеми


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Kartoff написа:Пуфф сетих се да питам за турбото...
На последък ми прави проблемиПо едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя
Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...
тоя проблем го имаха доста колеги от форума!има писано по въпроса.по спомен скороста при която се проявява беше доста по висока от колкото е при теб! дано не е нещо по сложно! пиши после какво е решението !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kristian112 написа:Kartoff написа:Пуфф сетих се да питам за турбото...
На последък ми прави проблемиПо едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя
Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...
тоя проблем го имаха доста колеги от форума!има писано по въпроса.по спомен скороста при която се проявява беше доста по висока от колкото е при теб! дано не е нещо по сложно! пиши после какво е решението !
Това за което се сещаш е заял клапан за управление на турбото ама той се проявява при 130-140.Вероятно колегата има замърсен мехънизъм за променливата геометрия и компа отчита високо налягане,ама днякой да се пройзнесе някой по специалист.
Иначе ПД е по-съвършен от комън-рейл,но на него му предстой вече трето поколение/всички други производители са на него и вливат пари в разработки/и нещата се изравняват.ПД е по-пъргав и икономичен,но е по дрезгав и май-по мръсен.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
kristian112 написа:май помпа дюзата беше технологично по-добре от комън рейл имам спомен че някъде съм чел нещо от рода!
Аз пък което съм чел е обратното /за съжаление не мога да си спомня къде беше/. И има логика - кой се занимава с помпа-дюза ? Само VAG. А с Common-rail ? Обединили са усилия повечко фирми. Не е ли ясно кое ще е по-добре ? Нямах представа че и VAG планират производство на такъв двигател - ама този факт май само потвърждава предишните ми думи.
Нека не бъда обвиняван в еретизъм, черногледство, и т.н., ами да погледнем реално на нещата. И още нещо - не искам да се заяждам.

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
gr_kanev написа:Аз пък не знам въобще дали VAG имат Common-rail. Така че смело бас, и после може да почерпиш съфорумците
Естествено че имат, само че на по-големите двигатели. От тази година спират производството на помпа дюза и разпределина помпа и минават само на комън рейл. Причината са изискванията за Е5 което се въвежда май от 2009.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
gr_kanev написа:kristian112 написа:май помпа дюзата беше технологично по-добре от комън рейл имам спомен че някъде съм чел нещо от рода!
Аз пък което съм чел е обратното /за съжаление не мога да си спомня къде беше/. И има логика - кой се занимава с помпа-дюза ? Само VAG. А с Common-rail ? Обединили са усилия повечко фирми. Не е ли ясно кое ще е по-добре ? Нямах представа че и VAG планират производство на такъв двигател - ама този факт май само потвърждава предишните ми думи.
Нека не бъда обвиняван в еретизъм, черногледство, и т.н., ами да погледнем реално на нещата. И още нещо - не искам да се заяждам.
В грешка си ПД е доста по-добра от първите поколения комън -рейл.Бачка на 2100 бара а комъна на 1500-1600.Единствения недостатък е "по-твърдата" работа-ама мен лично на ПД звука страшно ме кефи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, nogopechen, radotom и 50 госта