Passat 1.9TDI (74kW) v/s Passat 1.9TDI (96kW)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Сря 10 яну 2007 17:59


браво ! супер е пасатччето за тези парички! с джанти ли е ?
проверявай и ако е наред вземай!
окачването верно е скъпо но е сравнително здраво ако се пази естествено.на моя (99-та година) му врътнах 30к в Бг и не се е обадил още!!! всички ремъци + ролка + ролка климатик + труд тук във Варна при известен майстор занимаващ се само с ФВ и Ауди е 320 лв.
ремъците Бош ролки Ина.




Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Сря 10 яну 2007 19:40


И аз се извинявам,че се откланям малко от темата,но тука му е мястото да попитам има ли VW-мотор точно от тези 99-2000г с Комън-Рейл :? ? Аз знам,че няма,но един мой колега си купи такъв и упорито твърди,че бил с Комън-Рейл :twisted:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 10 яну 2007 19:43


itan75 написа:И аз се извинявам,че се откланям малко от темата,но тука му е мястото да попитам има ли VW-мотор точно от тези 99-2000г с Комън-Рейл :? ? Аз знам,че няма,но един мой колега си купи такъв и упорито твърди,че бил с Комън-Рейл :twisted:


Ами сега е момента да се хванеш с него на бас за по-големичка сума защото със сигурност ще го спечелиш :lol: Доколкото знам нашата марка все още е на помпа-дюза макар че не съм сигурен за последните творения-може вече да са минали на комъна??


Потребителски аватар
Popeto_89
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в колата

Мнениеот Popeto_89 » Сря 10 яну 2007 20:29


itan75 написа:И аз се извинявам,че се откланям малко от темата,но тука му е мястото да попитам има ли VW-мотор точно от тези 99-2000г с Комън-Рейл :? ? Аз знам,че няма,но един мой колега си купи такъв и упорито твърди,че бил с Комън-Рейл :twisted:


и аз мисля,че няма комън таз година!всички таз година са помпа-дюза! :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 10 яну 2007 20:33


Аз пък не знам въобще дали VAG имат Common-rail. Така че смело бас, и после може да почерпиш съфорумците :wink:


Потребителски аватар
Kartoff
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kartoff » Сря 10 яну 2007 21:27


Пуфф сетих се да питам за турбото...

На последък ми прави проблеми :( По едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя :( Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 21:50


gr_kanev написа:Аз пък не знам въобще дали VAG имат Common-rail. Така че смело бас, и после може да почерпиш съфорумците :wink:

Поне досега нямат.Очаква се тази година или догодина да направят мотор с комън-рейл.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Сря 10 яну 2007 22:55


май помпа дюзата беше технологично по-добре от комън рейл имам спомен че някъде съм чел нещо от рода!


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Сря 10 яну 2007 22:58


Kartoff написа:Пуфф сетих се да питам за турбото...

На последък ми прави проблеми :( По едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя :( Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...

тоя проблем го имаха доста колеги от форума!има писано по въпроса.по спомен скороста при която се проявява беше доста по висока от колкото е при теб! дано не е нещо по сложно! пиши после какво е решението !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 23:01


kristian112 написа:
Kartoff написа:Пуфф сетих се да питам за турбото...

На последък ми прави проблеми :( По едно време не искаше да вдигне повече от 85 Км/ч и аз ходих в Супер Дизел и там я пооправиха и казаха че е имало разменени вакуумчета и сега си върви както трябва, обаче понякога прави проблем и се спъва и след като загасисх двигателя и пак запалиш се оправя :( Не знам дали е точно от турбото ? Колата е А4 1,9 ТДИ 110 коня...

тоя проблем го имаха доста колеги от форума!има писано по въпроса.по спомен скороста при която се проявява беше доста по висока от колкото е при теб! дано не е нещо по сложно! пиши после какво е решението !

Това за което се сещаш е заял клапан за управление на турбото ама той се проявява при 130-140.Вероятно колегата има замърсен мехънизъм за променливата геометрия и компа отчита високо налягане,ама днякой да се пройзнесе някой по специалист.
Иначе ПД е по-съвършен от комън-рейл,но на него му предстой вече трето поколение/всички други производители са на него и вливат пари в разработки/и нещата се изравняват.ПД е по-пъргав и икономичен,но е по дрезгав и май-по мръсен.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 11 яну 2007 1:40


kristian112 написа:май помпа дюзата беше технологично по-добре от комън рейл имам спомен че някъде съм чел нещо от рода!

Аз пък което съм чел е обратното /за съжаление не мога да си спомня къде беше/. И има логика - кой се занимава с помпа-дюза ? Само VAG. А с Common-rail ? Обединили са усилия повечко фирми. Не е ли ясно кое ще е по-добре ? Нямах представа че и VAG планират производство на такъв двигател - ама този факт май само потвърждава предишните ми думи.
Нека не бъда обвиняван в еретизъм, черногледство, и т.н., ами да погледнем реално на нещата. И още нещо - не искам да се заяждам. :beer


Потребителски аватар
Kartoff
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kartoff » Чет 11 яну 2007 1:59


Значи както казах колата вече вдига до 120 - 130 и тогава се спъва... И аз го усетих, че проблема идва някъде откъм турбото... Но пък това нещо сега го прави когато си иска за разлика от предишното полежение. Да се надявам, че с новата кола няма да имам тези проблеми...


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 яну 2007 9:36


gr_kanev написа:Аз пък не знам въобще дали VAG имат Common-rail. Така че смело бас, и после може да почерпиш съфорумците :wink:


Естествено че имат, само че на по-големите двигатели. От тази година спират производството на помпа дюза и разпределина помпа и минават само на комън рейл. Причината са изискванията за Е5 което се въвежда май от 2009.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 11 яну 2007 9:50


gr_kanev написа:
kristian112 написа:май помпа дюзата беше технологично по-добре от комън рейл имам спомен че някъде съм чел нещо от рода!

Аз пък което съм чел е обратното /за съжаление не мога да си спомня къде беше/. И има логика - кой се занимава с помпа-дюза ? Само VAG. А с Common-rail ? Обединили са усилия повечко фирми. Не е ли ясно кое ще е по-добре ? Нямах представа че и VAG планират производство на такъв двигател - ама този факт май само потвърждава предишните ми думи.
Нека не бъда обвиняван в еретизъм, черногледство, и т.н., ами да погледнем реално на нещата. И още нещо - не искам да се заяждам. :beer

В грешка си ПД е доста по-добра от първите поколения комън -рейл.Бачка на 2100 бара а комъна на 1500-1600.Единствения недостатък е "по-твърдата" работа-ама мен лично на ПД звука страшно ме кефи.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Чет 11 яну 2007 10:07


Наистина съм се хванал на бас и смятам да го спечеля,просто исках да попитам и вас за да съм 100% сигурен,а относно коя система е по-добра ей тука вhttp://forum.abv.bg/index.php?s=866333e492f1426fc1ce1a8d6d88bb97&showtopic=24721 ABV форума разисквахме и вижте някои какво казват:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, nogopechen, radotom и 50 госта