Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот ruslanmilev » Пет 09 ное 2012 14:01


Приятелю, моята кола я правиха точно във Фолксваген - Бургас .Ако те не знаят...А , иначе , тук не те разбрахме за кой капак става въпрос ,да не говорим ,че аз не разбирам какво точно искаш да направиш и защо - искаш по-евтино като си го направиш сам или пък дори в сервиза не могат да помогнат и ти пак сам се опитваш да намериш решение?




Потребителски аватар
Steels
Мнения: 419
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Steels » Пет 09 ное 2012 14:41


Отказах се да я правя във VW, защото там ми обявиха цена от 8000 лв за целият ремонт. И я закарах в сервиз на мой познат и колата в момента се сглобява. Но ме предупредиха, че маслената помпа се слага по точно определен начин и се зацепва по специален начин с коляновият вал. А за тоя капак и аз не го знам какъв е защото баща ми така ми ги обяснява нещата - за което се извинявам. Аз пиша от името на баща ми :lol:. Колата е при него в Бургас


ruslanmilev
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот ruslanmilev » Пет 09 ное 2012 15:05


А , ясно ,при теб развалата е стигнала и по-нагоре , аз се отървах само с помпата /засега ,де/ mhihi . За нашият модел и след него обаче няма много знаещи извън официалните сервизи.Имам 2 умрели мухи в десният фар и не мога да ги махна,че ме дразнят .Преди май по-лесно се бъркаше из дупките на колите :lol:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Ivo_ » Пет 23 ное 2012 9:37


Steels написа:Отказах се да я правя във VW, защото там ми обявиха цена от 8000 лв за целият ремонт. И я закарах в сервиз на мой познат и колата в момента се сглобява. Но ме предупредиха, че маслената помпа се слага по точно определен начин и се зацепва по специален начин с коляновият вал. А за тоя капак и аз не го знам какъв е защото баща ми така ми ги обяснява нещата - за което се извинявам. Аз пиша от името на баща ми :lol:. Колата е при него в Бургас


Оправихме ли колата? Моля дай повече подробности


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 419
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Steels » Пет 23 ное 2012 10:01


Ми колата вече се сглобява. Точно какво инфо ти трябва ?


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Ivo_ » Пет 23 ное 2012 10:33


Steels написа:Ми колата вече се сглобява. Точно какво инфо ти трябва ?


Ако се направил конверсия от задвижване чрез верига към задвижване със зъбни колела, ще е полезно за всички да споделиш какви части сте използвали. Дори и да не споделиш цената им, ако напишеш фабричните номера ще е достатъчно. Дали всичко е било plug-and-play или се е наложило някъде да модифицирате?


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот maimo » Пет 23 ное 2012 12:05


така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 419
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Steels » Пет 23 ное 2012 17:35


maimo написа:така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.

Ти си се разправял с баща ми :D :applause: :banana


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот blade84 » Съб 24 ное 2012 17:19


maimo написа:така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.

Искаш да кажеш че този шестограм като се смени няма да e има цялата разправия по смената на цялата помпа?


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 419
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот Steels » Съб 24 ное 2012 17:35


blade84 написа: Искаш да кажеш че този шестограм като се смени няма да e има цялата разправия по смената на цялата помпа?

Да scare


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот maimo » Съб 24 ное 2012 18:48


за тези които са с верига проблема си остава въпреки 4е и те имат същия шестограм,защото веригата с времето пак се разxлабва не знам там то4но кое се разваля,а за тези които маслената помпа е от новия модел целта е да не се даде възможност да превърти.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 24 ное 2012 20:38


Механизъм на 40000 км, вече има луфт в шестограма.
Вземате един 7мм шестограм сваляте го до около 6.15-6.20(при вас може да различно) да влезне плътно(благодарности отново niks76) и сте готови.
Но иначе има вариант за премахване на балансиращите валове и преминаване на вариант както е при 1.9(по нета има много теми- с необходимите части).
Тепърва този 2.0тди с балансиращи валове ще разплаква бъдещи собственици(затова трябва да си знаете).
При шкода или голф,туран 2.0 не е с такива валове мисля...


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот blade84 » Съб 24 ное 2012 21:00


WasteLand_TD написа:При шкода или голф,туран 2.0 не е с такива валове мисля...

Аууу че то това е много хубаво. Искаш да кажеш че при напречните мотори е друг механизма.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 24 ное 2012 23:28


Поне това покава етка, но това няма общо дали е надлъжен или напречен.
При Б6 Пасат си е напречен..


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!

Мнениеот airjohn » Нед 25 ное 2012 8:41


Извинявайте, че ползвам темата за въпрос. На всички ли 2.0 ТДИ го има проблема с маслената помпа и шестограна?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта