


Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Приятелю, моята кола я правиха точно във Фолксваген - Бургас .Ако те не знаят...А , иначе , тук не те разбрахме за кой капак става въпрос ,да не говорим ,че аз не разбирам какво точно искаш да направиш и защо - искаш по-евтино като си го направиш сам или пък дори в сервиза не могат да помогнат и ти пак сам се опитваш да намериш решение?
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Отказах се да я правя във VW, защото там ми обявиха цена от 8000 лв за целият ремонт. И я закарах в сервиз на мой познат и колата в момента се сглобява. Но ме предупредиха, че маслената помпа се слага по точно определен начин и се зацепва по специален начин с коляновият вал. А за тоя капак и аз не го знам какъв е защото баща ми така ми ги обяснява нещата - за което се извинявам. Аз пиша от името на баща ми
. Колата е при него в Бургас

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
А , ясно ,при теб развалата е стигнала и по-нагоре , аз се отървах само с помпата /засега ,де/
. За нашият модел и след него обаче няма много знаещи извън официалните сервизи.Имам 2 умрели мухи в десният фар и не мога да ги махна,че ме дразнят .Преди май по-лесно се бъркаше из дупките на колите 


-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Steels написа:Отказах се да я правя във VW, защото там ми обявиха цена от 8000 лв за целият ремонт. И я закарах в сервиз на мой познат и колата в момента се сглобява. Но ме предупредиха, че маслената помпа се слага по точно определен начин и се зацепва по специален начин с коляновият вал. А за тоя капак и аз не го знам какъв е защото баща ми така ми ги обяснява нещата - за което се извинявам. Аз пиша от името на баща ми. Колата е при него в Бургас
Оправихме ли колата? Моля дай повече подробности
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Ми колата вече се сглобява. Точно какво инфо ти трябва ?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Steels написа:Ми колата вече се сглобява. Точно какво инфо ти трябва ?
Ако се направил конверсия от задвижване чрез верига към задвижване със зъбни колела, ще е полезно за всички да споделиш какви части сте използвали. Дори и да не споделиш цената им, ако напишеш фабричните номера ще е достатъчно. Дали всичко е било plug-and-play или се е наложило някъде да модифицирате?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
maimo написа:така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.
Ти си се разправял с баща ми



- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
maimo написа:така ще обесня как долу горе как седят нещата,защото аз дадоx целия модул на колегата да си го преправи,този които дадоx бе 03G103537B ,но с разбито легло на шестограма на единия балансиращ вал,след като 2-пъти превъртя,но моя беше оригинално задвижването със зъбните колела,а на колегата беше със верига,при което освен този модул трябва да се смени и зъбното колело на коляновия вал с такова с което подxожда за задвижване със зъбни колела, освен това колегата смени единия балансиращ вал тоест разбития моя с неговия на моя модул сложи си нов шестограм и така си реши проблема,аз си сложиx нов модул от наи новото ФВ СИРОКО 2011 година модел 03G103295AK аз го намериx от една автоморга колата беше на 20000км цената му беше 500лв за разлика от нов мин 1500лв,които ве4е е с новия шестограм 100мм, а не 77мм въпреки 4е колата е коман реал си пасват иделано само завиваш болтовете от новия модул.Съвет към вси4ки които имат,от тези модели и над 150000км да си сменаят шестограма профилакти4но които струва 10лв.
Искаш да кажеш че този шестограм като се смени няма да e има цялата разправия по смената на цялата помпа?
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
blade84 написа: Искаш да кажеш че този шестограм като се смени няма да e има цялата разправия по смената на цялата помпа?
Да

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
за тези които са с верига проблема си остава въпреки 4е и те имат същия шестограм,защото веригата с времето пак се разxлабва не знам там то4но кое се разваля,а за тези които маслената помпа е от новия модел целта е да не се даде възможност да превърти.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Механизъм на 40000 км, вече има луфт в шестограма.
Вземате един 7мм шестограм сваляте го до около 6.15-6.20(при вас може да различно) да влезне плътно(благодарности отново niks76) и сте готови.
Но иначе има вариант за премахване на балансиращите валове и преминаване на вариант както е при 1.9(по нета има много теми- с необходимите части).
Тепърва този 2.0тди с балансиращи валове ще разплаква бъдещи собственици(затова трябва да си знаете).
При шкода или голф,туран 2.0 не е с такива валове мисля...
Вземате един 7мм шестограм сваляте го до около 6.15-6.20(при вас може да различно) да влезне плътно(благодарности отново niks76) и сте готови.
Но иначе има вариант за премахване на балансиращите валове и преминаване на вариант както е при 1.9(по нета има много теми- с необходимите части).
Тепърва този 2.0тди с балансиращи валове ще разплаква бъдещи собственици(затова трябва да си знаете).
При шкода или голф,туран 2.0 не е с такива валове мисля...
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
WasteLand_TD написа:При шкода или голф,туран 2.0 не е с такива валове мисля...
Аууу че то това е много хубаво. Искаш да кажеш че при напречните мотори е друг механизма.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Поне това покава етка, но това няма общо дали е надлъжен или напречен.
При Б6 Пасат си е напречен..
При Б6 Пасат си е напречен..
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!
Извинявайте, че ползвам темата за въпрос. На всички ли 2.0 ТДИ го има проблема с маслената помпа и шестограна?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта