


Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 23:11
- Автомобил: passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: DOBRI4
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Здрасти колега , оставиги тия глупости . Аз имах същия проблем след сваляне на помпата.Миналата година цяла зима мъчих колата по същия начин върти 4,5 пъти и то от гараж, връщам ключа и после от четвърт оборот.Сменях всички маркучи за нафтата , този прословут клапан на горивния филтър и нищо. Един ден бях при мой познат за смяна на маншон и каза , че колата работи много тихо за дизел .Бутна малко центровката и колата заспа.Оказа се в закъснение , вече 1 година близо пали от четвърт оборот и нямам проблеми с паленето.Дано да е от това не ти пречи да мръднете малко помпата . Успех!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
ivo1_r написа:защо нея тестваш тази кола и да видите центровката а се пускаш в някви филми на загрял мотор се проверява центровката трябва да е минимум 3 градуса на 80 градуса на мотора и ще трябва да почне да пали според мен има закъснение
Интересно защо ЕКУ - то иска 1.3 градуса, с тия 3 градуса освен да работи като трактор друго едва ли ще постигне, а идва и зима при температури около и под 0 градуса нещата стават доста по-различни.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Ivelinch0 написа:Здравейте колеги проблема е следния, ако може да се нарече проблем. колата е ауди а3 1.9 тди AHF мотор 110 коня .
Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. .....
Пробвай профилактично да смениш маркучетата за обратната нафта - не е кой знае каква инвестиция...
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Zinoto написа:ivo1_r написа:защо нея тестваш тази кола и да видите центровката а се пускаш в някви филми на загрял мотор се проверява центровката трябва да е минимум 3 градуса на 80 градуса на мотора и ще трябва да почне да пали според мен има закъснение
Интересно защо ЕКУ - то иска 1.3 градуса, с тия 3 градуса освен да работи като трактор друго едва ли ще постигне, а идва и зима при температури около и под 0 градуса нещата стават доста по-различни.
e незнам колега освен в ези-то да лъжат но аз винаги на толкова ги правя и неработят като трактори там го дават от 2,8радуса до 6 градуса и си работят съвсем нормално ние центровките ги правим с ктс на бош не с вагкомчета
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
E така кажи че ги правите на КТС,че тези градуси нещо не се вързват.
А я кажи по Ваг Ком на ТДИ таиминга как е графиката примерно като е центроваш на 2,8градуса.
А я кажи по Ваг Ком на ТДИ таиминга как е графиката примерно като е центроваш на 2,8градуса.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
На ваг-ком отговорят на реалните градуси - един зъб на колелото отговаря на около 15.5 градуса
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
okti_1 написа:E така кажи че ги правите на КТС,че тези градуси нещо не се вързват.
А я кажи по Ваг Ком на ТДИ таиминга как е графиката примерно като е центроваш на 2,8градуса.
имаме само ктс за вагком мога да ти кажа само че имало графика и трябва да е в зеленият сектор все пак ктс струва 5000лева на бош и е малко по добро от вагком
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Ок.Съгласен съм с теб за КТС,но единствения му недостатък е че не може да види в реално време как се държи двигателя на пътя,а само гадаеш по КТС за грешките по двигателя и ги триеш.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
ivo1_r написа:a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса
Болтчетата са 13 мм, помпата е фиксирана да, фиксира се след настройката и тогава се пали, после ако има нужда пак се повтаря процедурата, а иначе КТС може да е 5000 лева, но за тези коли ВАГ-КОМ е по-добро и от "адаптация" могат да се правят някой важни неща точно при такива проблеми със студен старт.
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
Zinoto написа:ivo1_r написа:a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса
Болтчетата са 13 мм, помпата е фиксирана да, фиксира се след настройката и тогава се пали, после ако има нужда пак се повтаря процедурата, а иначе КТС може да е 5000 лева, но за тези коли ВАГ-КОМ е по-добро и от "адаптация" могат да се правят някой важни неща точно при такива проблеми със студен старт.
болчетата са 8мм с глава за ключ 13 не е 13мм резбата и с ктс може по време на движение да си гледаш колко гориво пуска колко надува турбото колко мм отчита дебитомера колко градуса е горивото на водата само центовката дето неможеш да следиш по време на движение можеш да си тестваш клапаните на егр на турбото на гасенето ако ви се струват малко тия работи има и оше не само да триеш грешки и все пак си е на бош едвали ние сме по умни от тия който са го измислили и клапана на аванса можеш да си проверяваш дали работи
Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня
колеги така и не го оправих тоя проблем и я продадох колата. беше ми писнало да се занимавам. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта