Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
diko_1980
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 23:11
Автомобил: passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: DOBRI4

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот diko_1980 » Вто 16 окт 2012 22:43


Здрасти колега , оставиги тия глупости . Аз имах същия проблем след сваляне на помпата.Миналата година цяла зима мъчих колата по същия начин върти 4,5 пъти и то от гараж, връщам ключа и после от четвърт оборот.Сменях всички маркучи за нафтата , този прословут клапан на горивния филтър и нищо. Един ден бях при мой познат за смяна на маншон и каза , че колата работи много тихо за дизел .Бутна малко центровката и колата заспа.Оказа се в закъснение , вече 1 година близо пали от четвърт оборот и нямам проблеми с паленето.Дано да е от това не ти пречи да мръднете малко помпата . Успех!




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Zinoto » Вто 16 окт 2012 22:58


ivo1_r написа:защо нея тестваш тази кола и да видите центровката а се пускаш в някви филми на загрял мотор се проверява центровката трябва да е минимум 3 градуса на 80 градуса на мотора и ще трябва да почне да пали според мен има закъснение

Интересно защо ЕКУ - то иска 1.3 градуса, с тия 3 градуса освен да работи като трактор друго едва ли ще постигне, а идва и зима при температури около и под 0 градуса нещата стават доста по-различни.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот SCALE » Сря 17 окт 2012 7:18


Ivelinch0 написа:Здравейте колеги проблема е следния, ако може да се нарече проблем. колата е ауди а3 1.9 тди AHF мотор 110 коня .
Сутрин когато тръгна да паля колата трябва да въртя поне 4-5 секунди за да запали мотора. .....


Пробвай профилактично да смениш маркучетата за обратната нафта - не е кой знае каква инвестиция...


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот ivo1_r » Сря 17 окт 2012 19:05


Zinoto написа:
ivo1_r написа:защо нея тестваш тази кола и да видите центровката а се пускаш в някви филми на загрял мотор се проверява центровката трябва да е минимум 3 градуса на 80 градуса на мотора и ще трябва да почне да пали според мен има закъснение

Интересно защо ЕКУ - то иска 1.3 градуса, с тия 3 градуса освен да работи като трактор друго едва ли ще постигне, а идва и зима при температури около и под 0 градуса нещата стават доста по-различни.

e незнам колега освен в ези-то да лъжат но аз винаги на толкова ги правя и неработят като трактори там го дават от 2,8радуса до 6 градуса и си работят съвсем нормално ние центровките ги правим с ктс на бош не с вагкомчета


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот okti_1 » Сря 17 окт 2012 22:30


E така кажи че ги правите на КТС,че тези градуси нещо не се вързват.
А я кажи по Ваг Ком на ТДИ таиминга как е графиката примерно като е центроваш на 2,8градуса.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Zinoto » Сря 17 окт 2012 22:35


На ваг-ком отговорят на реалните градуси - един зъб на колелото отговаря на около 15.5 градуса


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот ivo1_r » Сря 17 окт 2012 22:41


a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот ivo1_r » Сря 17 окт 2012 22:45


okti_1 написа:E така кажи че ги правите на КТС,че тези градуси нещо не се вързват.
А я кажи по Ваг Ком на ТДИ таиминга как е графиката примерно като е центроваш на 2,8градуса.

имаме само ктс за вагком мога да ти кажа само че имало графика и трябва да е в зеленият сектор все пак ктс струва 5000лева на бош и е малко по добро от вагком


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот okti_1 » Сря 17 окт 2012 22:58


Ок.Съгласен съм с теб за КТС,но единствения му недостатък е че не може да види в реално време как се държи двигателя на пътя,а само гадаеш по КТС за грешките по двигателя и ги триеш.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Zinoto » Сря 17 окт 2012 23:49


ivo1_r написа:a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса

Болтчетата са 13 мм, помпата е фиксирана да, фиксира се след настройката и тогава се пали, после ако има нужда пак се повтаря процедурата, а иначе КТС може да е 5000 лева, но за тези коли ВАГ-КОМ е по-добро и от "адаптация" могат да се правят някой важни неща точно при такива проблеми със студен старт.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот ivo1_r » Чет 18 окт 2012 18:43


Zinoto написа:
ivo1_r написа:a на този мотор предварение се дава от колелото на помпата има 3 болчета 8мм се разхлабват и от там се бута предварение или закъснение защото колелото е на фланец като на форд 1,8тд или 2,5д на транзит не буташ нито зъби нито наклон на корпуса

Болтчетата са 13 мм, помпата е фиксирана да, фиксира се след настройката и тогава се пали, после ако има нужда пак се повтаря процедурата, а иначе КТС може да е 5000 лева, но за тези коли ВАГ-КОМ е по-добро и от "адаптация" могат да се правят някой важни неща точно при такива проблеми със студен старт.

болчетата са 8мм с глава за ключ 13 не е 13мм резбата и с ктс може по време на движение да си гледаш колко гориво пуска колко надува турбото колко мм отчита дебитомера колко градуса е горивото на водата само центовката дето неможеш да следиш по време на движение можеш да си тестваш клапаните на егр на турбото на гасенето ако ви се струват малко тия работи има и оше не само да триеш грешки и все пак си е на бош едвали ние сме по умни от тия който са го измислили и клапана на аванса можеш да си проверяваш дали работи


Потребителски аватар
Ivelinch0
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 16 сеп 2010 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с паленето сутрин ауди а3 1.9 тди AHF 110 коня

Мнениеот Ivelinch0 » Пон 05 ное 2012 16:45


колеги така и не го оправих тоя проблем и я продадох колата. беше ми писнало да се занимавам. maikomila



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта