AGR трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 28 яну 2014 17:21


колега така както описваш би трябвало твоя датчик да работи !по мое мнение този датчик определя и колко да греят подгревните свещи,но за авансатора незнам!забелязал съм следната аномалия - много студено 0-1 градус колата вече поизтинала но антифриза стои на 10 градуса,а нафтата е студена и свещите греят 2-3 секунди и колата пали трудно!
иначе колегата дето върти яко сутрин - пробвай вместо това да врътнеш второ или трето палене ,поне при мен когато не иска първия път,връщам ключа и второто палене е като по часовник!! луда работа :gruebel




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 28 яну 2014 18:04


110afn написа:Не знам вече решил ли съм някакъв проблем или не съм. Дани като оправи порцията за палене почна да пали добре. Според него датчика в помпата показва по-ниска температура от реалната. Минаха няколко дни и започна старата песен. Сега падна сняг и сутринта при минус 10гр запали от раз. Незнам какво се ебава вече. Взел съм го датчика , но ще го сменявам края на седмицата, че ще разбъзикам и милиграмите като отворя помпата.....та 2в1 ще е

А... за температурния датчик на антифриза да питам. При загряла кола си показва 90гр и на таблото и на Вагкома, има ли вариант да е скапан когато е студена колата да показва, че е 20-30гр примерно и да не "бута" авансатора
По-нагоре бях питал кой датчик бута авансатора, но все едно попитах нещо за совалка

За смяна на датчика в помпата се отваря само горния капак и НЕ се разбазикват милиграмите и според мен няма нужда да го сменяш, авансатора не се бута от датчика на антифриза, а датчика дава инфо на ЕКУ колко е температурата и ЕКУ регулира авансатора, дали да греят свещите и колко да е голяма порцията и също едва ли е за смяна и не показва 20-30 градуса на студен мотор със сигурност.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 30 яну 2014 14:05


колеги как беше днес студения старт при -12 ?? При мен си беше драма запали ама от третия път :scare3


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот dispatch » Чет 30 яну 2014 14:12


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=370392&start=60

При мен в началото показваше -9, а след 20 минути падна на -17


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 30 яну 2014 16:52


xxx_man написа:колеги как беше днес студения старт при -12 ?? При мен си беше драма запали ама от третия път :scare3

От половин оборот запали, едно подгряване! Един познат на който аз съм му правил настройките, защото имаше проблеми с паленето също така запали, дори по-добре от мен.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 30 яну 2014 17:29


сподели как му направи настройките,че това въртене тази сутрин направо ме съсипа :banghead


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 30 яну 2014 19:08


С ваг-ком и отваряне на помпата.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот darknessevil » Чет 30 яну 2014 19:16


Добре бе, човек, изписа 100 мнения, че палиш от четвърт и нищо конкретно не каза. Кво промени или гледа с тоя ваг-ком? Кво бутна на помпата?
Не ти ли е по-лесно за 10 минути да напишеш кво си направил и да има 10 човека доволни за това, че си споделил? :rolleyes


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 30 яну 2014 21:00


:th_up кажи ни и ние да пробваме!!!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 30 яну 2014 21:29


Не ми е по-лесно, лекция от една страница няма да пиша при положение, че тук четат една камара монтьори и сервизи и повечето от тук са се учили и хоп станали майстори и за добър ден ти искат 50 лева. Да не давам примери. Освен това се иска и опит, аз по една или друга причина съм го придобил, а повечето не могат да развият болтовете на капака на помпата иначе искат съвети... и каква полза като от 10 човека 2-ма ще си оправят колите и ще бъдат доволни, а други двама ще си счупят колите и ще ме псуват. Други трима няма да имат ефект, защото центровката им примерно не е както трябва и ще ме засипят от въпроси. Едно мнение съм дал като съм отговорил на въпроса и стана проблем. Да на тези години 1.9 ТДИ над 50% имат проблем със старта, но се оправя, лошото е, че и при помпа-дюза го има същия проблем.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Чет 30 яну 2014 21:55


Шест реда изписа с ...реклама
В шест реда можеше доста полезни неща да напишеш
Никой не се е родил научен. Понеже се опитвам да чета и търся информация и по другите форуми, гледам те хранят, че си откраднал занаят с питане да си оправиш твоите коли


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 30 яну 2014 22:34


Я дай да видим кой ме е хранил, дали той не се занимава с ремонти и дали ми е оправил колата дистанционно. Виж по темите колко по 6 реда съм написал ама кой да чете? За каква реклама говориш като аз НЕ си изкарвам парите с ремонти, нито имам сервиз! Освен това като чета темата ти, твоя проблем е различен от колегата, които питаше как палим.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот andon_ » Чет 30 яну 2014 22:48


Айде пак се хванахте за гушите!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Чет 30 яну 2014 22:58


Факт е, че тези, които изкарват пари от ремонти гледат да не споделят информация. Уж пишат какво да направиш, пък всъчщност не се разбира.
Има и изключения - ифидик, не го познавам, но съм забелязал, че често дава полезни съвети.

Затова пък аз като знам нещо гледам да го споделя, за да ги е яд и за да помогна на хората, естествено.

Ако започна да изкарвам пари от това може и да сменя подхода.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Чет 30 яну 2014 23:02


Zinoto
Както и да е. Много си прав, че темата е моя, но няма решение.
ТА...и сега на минус десет градуса паля като лятото, даже малко по-бързо. Грубо около две-три превъртания на вала
Ся само да не почне някой да ми говори, че е нормално. Карам и помпа-дюза, имал съм преди това две ТДИ-та и знам как трябва да палят. Знам, че има някаква спънка, някой път пали от четвърт без значение от времето



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта