п.п. със 17-ски
Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации ...
- Strahi
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 21:02
- Автомобил: Golf 4 TDI GTI
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
При мен разхода е около 9 градско 6-6,5 извънградско най-общо казано нали...
п.п. със 17-ски
п.п. със 17-ски
- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Аз карам с
5 в 40 Кастрол ЕДГЕ но нещо неми допада 13000 км продалжавам да карам вече съм долял около 1л
Смятам да пробвам с 5 в 30 какво ще кажете пак на Кастол ?
А относно геренето смятам го среден разход 7 постояно съм на лампа и несъм бутал до сега "да чукнем на дарво"
А иначе относно АРЛ-то приятна количка до 150 км
5 в 40 Кастрол ЕДГЕ но нещо неми допада 13000 км продалжавам да карам вече съм долял около 1л
Смятам да пробвам с 5 в 30 какво ще кажете пак на Кастол ?
А относно геренето смятам го среден разход 7 постояно съм на лампа и несъм бутал до сега "да чукнем на дарво"
А иначе относно АРЛ-то приятна количка до 150 км
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
При пробег от 13000 км един литър масло не е нищо фрапиращо. С 5W 30 нещата едва ли ще се променят.
Опитай се, да сменяш маслото преди зимния период, т. е. октомври и преди лятото т. е. април
p. s. Пробвай с RAVENOL VPD 5W-40

RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse offers:
• Recommendation for VW diesel engines with “Pumpe-Düse-System” according to VW 505 01
• Turbo stability
• Quickest lubrication time and quickest filling of the bucket tappet that means no cold start rattling
• Respectively cold start corrosion
• Highest corrosion protection at all flexible parts like valve actuating device, camshaft and piston rings even under permanent full load trips
• Reduced oil consumption
Опитай се, да сменяш маслото преди зимния период, т. е. октомври и преди лятото т. е. април
p. s. Пробвай с RAVENOL VPD 5W-40

RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse offers:
• Recommendation for VW diesel engines with “Pumpe-Düse-System” according to VW 505 01
• Turbo stability
• Quickest lubrication time and quickest filling of the bucket tappet that means no cold start rattling
• Respectively cold start corrosion
• Highest corrosion protection at all flexible parts like valve actuating device, camshaft and piston rings even under permanent full load trips
• Reduced oil consumption
-
anpa1
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
по всички теоретични писания маслото за ARL е 5w40, но практиката показва че то идва много рядко и не е за мотор над 200000 км. и пак се връщаме на 10w40
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Практиката показва,че не маслото ти е проблема! Как аджеба всички караме барутници на 200к+ с 5w40 и няма проблеми,а ти с 10w40 наливаш с бидоните масло...не пиши глупости!
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Знам, че съществува тема "Сипвате ли масло в нафтата ?", но не открих конкретни мнения, касаещи ARL двигателите. Ако някой е сипвал вече двутактово масло в резервоара, нека сподели дали е било синтетично или полусинтетично ? Благодаря предварително 

- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Какво говориш колега.
Какво масло в нафтата,направо си слагаш сам ножа.
Дюзите просто заминават ама веднага.
Той с тази нашата нафта че заминават а камоли ако сложиш и масло в нафтата.
Какво масло в нафтата,направо си слагаш сам ножа.
Дюзите просто заминават ама веднага.
Той с тази нашата нафта че заминават а камоли ако сложиш и масло в нафтата.
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Подбрах няколко вида масла, които не съм изпробвал лично ...
Молбата ми е, ако някой има преки впечатления/наблюдения, базирани на личен опит, нека да бъде така любезен и да сподели накратко - с кое от посочените масла, ARL-то му е работило най-тихо и равномерно
1. Castrol EDGE 5W40 FST Turbo Diesel

2. VALVOLINE SynPower MST C3 5W40

3. ENEOS PREMIUM HYPER 5W40

4. Ravenol VPD 5W40

5. MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40

6. Comma Diesel PD VW 5W40

7. Yacco VX 1000 FAP SAE 5W-40

8. Mobil Synt S Special V 5W-40

Молбата ми е, ако някой има преки впечатления/наблюдения, базирани на личен опит, нека да бъде така любезен и да сподели накратко - с кое от посочените масла, ARL-то му е работило най-тихо и равномерно
1. Castrol EDGE 5W40 FST Turbo Diesel

2. VALVOLINE SynPower MST C3 5W40

3. ENEOS PREMIUM HYPER 5W40

4. Ravenol VPD 5W40

5. MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40

6. Comma Diesel PD VW 5W40

7. Yacco VX 1000 FAP SAE 5W-40

8. Mobil Synt S Special V 5W-40

-
anpa1
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
според мен всички масла са добри за помпа дюза. аз бях с MOBIL 10W40, което според общото мнение не е за този мотор, сега съм с MOTUL 5w40 ( това на снимката) , но не виждам съществена разлика. По важно е даденото масло да не е някакво долнопробно,т.с. правено за източен пазар. Този номер го правят предимно големите компании. така че препоръчвам по малка фирма.
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Фукса 5W40 суперсин също не е за пренебрегване. Аз съм му врътнал към 160000км. Добре е особено когато струваше 80лв за туба.
Откакто смених турбина, колата спря да харчи масло, откакто смених разпределителен вал и повдигачи , мотора стана по-тих и работи по-меко, ако му пусна и нови дюзи ще свали и разхода
Специално при тия мотори, тва са ремонти които винаги настъпват въпрос на време и километри.
Откакто смених турбина, колата спря да харчи масло, откакто смених разпределителен вал и повдигачи , мотора стана по-тих и работи по-меко, ако му пусна и нови дюзи ще свали и разхода
Специално при тия мотори, тва са ремонти които винаги настъпват въпрос на време и километри.
-
anpa1
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
здравите фенове на ARL. Забелязвам че моя бавно загрява поне в сравнение с бензиновите мотори и по малките дизели. Значи към момента при тези температури сутрин влиза 90 гр при около 10 мин извънградско, т.с карам около 4-5 мин в града без особени задръствания и после излизам извън града и след около 10 -11 мин след запалването е на 90 гр. Нормално ли е това или има проблем...????
- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
не знам дали е добре но и моят загрява бавно и установих, че проблема се дължи на това че няма кора от долу на двигателя когато и сложих започна да загравя по бързо.
Колеги някой да знае къде има АРЛ на части ??
Колеги някой да знае къде има АРЛ на части ??
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
anpa1 написа:здравите фенове на ARL. Забелязвам че моя бавно загрява поне в сравнение с бензиновите мотори и по малките дизели. Значи към момента при тези температури сутрин влиза 90 гр при около 10 мин извънградско, т.с карам около 4-5 мин в града без особени задръствания и после излизам извън града и след около 10 -11 мин след запалването е на 90 гр. Нормално ли е това или има проблем...????
Няма място за притеснение
golfvr66 написа:не знам дали е добре но и моят загрява бавно и установих, че проблема се дължи на това че няма кора от долу на двигателя когато и сложих започна да загравя по бързо.
Колеги някой да знае къде има АРЛ на части ??
Само кората ли те интересува или търсиш и други чарколяци?
- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
По принцип търся други части.
Но се притеснявам да порачам защото доста често вече почнаха да лъжат по нета и главно по Еконт когато поръчаш.
А ми трябват части като Дюзи и други дреболий.
Немога да съм сигорен в човека който ги праща,всеки казва няма им нищо свалени са от работеща кола.
Но се притеснявам да порачам защото доста често вече почнаха да лъжат по нета и главно по Еконт когато поръчаш.
А ми трябват части като Дюзи и други дреболий.
Немога да съм сигорен в човека който ги праща,всеки казва няма им нищо свалени са от работеща кола.
-
anpa1
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
golfvr66 написа:По принцип търся други части.
Но се притеснявам да порачам защото доста често вече почнаха да лъжат по нета и главно по Еконт когато поръчаш.
А ми трябват части като Дюзи и други дреболий.
Немога да съм сигорен в човека който ги праща,всеки казва няма им нищо свалени са от работеща кола.
http://prodavalnik.com/rolki-i-remtsi-za-golf-4-novi-podark-i29918145
ето ти Голф на части, дали е ARL не знам но е близо до теб ...отиваш и виждаш за какво става дума
