Охладителят може да се махне отгоре, през него преминават един тънък маркуч, и един дебел с разбира се вход и изход от него. единственото, което си купих беше права пластмасовата бърза връзка за антифриз от радиаторчето на купето, защото оригиналната е под 90 градуса...и респективно се окъсяват двата кръга.
Нещо много важно за егр-а....много хора си го затапват механично с пластина примерно оптред, защото е най-лесно и какво се получава газовете спират да циркулират през охладителя получава се конденз и всичко се стича към геометрията на турбото, защото отвора на чугуна за егр системата е точно над нея. Следва блокиране, пренадуване и неадекватна работа. Не пречи и охладителя да е пробит и да вкарва антифриз надолу...
Passat 7 1.6TDI common rail - проблем
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта