Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот milmar » Вто 01 окт 2013 23:57


bate написа:.... имам уговорка с един приятел да го свали и да смени четки и реле, както разбира се и да го прегледаме основно.

Ако проблемът е в генератора, не е задължително да е регулатор-четки, даже смятам че е малко вероятно. По-скоро е в силовата част, т.е. диоди.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bobocamaro » Сря 02 окт 2013 0:15


milmar написа:По-скоро е в силовата част, т.е. диоди.

Това се хваща на осцилоскоп, Миленски.
Схема "Ларионов": виждаш, че има липси в графиката, но плочката се хвърля така и така цялата.
Това за прекъснали диоди, а за пробили се разбира за една нощ. :smile
bate написа: о чудо - той беше доста топъл за кола която не е карана цяла нощ


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот ktamen » Сря 02 окт 2013 4:53


bate написа:Тази сутрин измерих колко е напрежението в акумулатора, беше пак ниско 11.67в. Но преди да запаля сложих ръка на генератора и о чудо - той беше доста топъл за кола която не е карана цяла нощ. В петък имам уговорка с един приятел да го свали и да смени четки и реле, както разбира се и да го прегледаме основно.

Нямам доверие на твоите приятели и на теб самия, защото толкова време не можете да откриете такава голяма утечка :exclaim Изобщо не съм привърженик на идеята да се сменят читави чаркове преди да си сигурен, че наистина са за смяна.
Реле регулатора щом поддържа 14В почти със сигурност е изправен.
milmar написа:
bate написа:.... имам уговорка с един приятел да го свали и да смени четки и реле, както разбира се и да го прегледаме основно.

Ако проблемът е в генератора, не е задължително да е регулатор-четки, даже смятам че е малко вероятно. По-скоро е в силовата част, т.е. диоди.

Милен, както винаги май пак е прав.
bobocamaro написа:
milmar написа:По-скоро е в силовата част, т.е. диоди.

Това се хваща на осцилоскоп, Миленски.
Схема "Ларионов": виждаш, че има липси в графиката, но плочката се хвърля така и така цялата.
Това за прекъснали диоди, а за пробили се разбира за една нощ. :smile
bate написа: о чудо - той беше доста топъл за кола която не е карана цяла нощ

И аз много мразя да се сменят чаркове само по-подозрение, ама ти вярваш ли, че тези майстори дето толкова време не са открили 3А утечка знаят какво е осцилоскоп? Според мен плочката трябва да се свали с големия поялник и да се измерят диодите, преди да се купува нова. Или май е по-добре направо друг алтернатор за по-евтино.


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bate » Сря 02 окт 2013 13:18


Както вече знаете става въпрос за Опел Корса С Исузо мотор. На генератора има някакъв кръгъл вакум от който излиза тръбичка. Направи ми впечатление, че генератора от долната страна е в масло. До колкото разбрах има някаква семеринга и мисля че е изтървала и от там е текло масло по генератора. Най-вероятно за това са станали всички мизерии. Намерих генератор за 70лв. втора ръка, но разбира се не го знам в какво положение. Не изключвам варианта да го взема и направо да го слагам. Диодният блок за този вид генератори е 70лв., реле с четки още 30лв. ако се наложи и симеринг и още нещо + работа поне 30лв./при свои хора/?


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот Anonymous88 » Сря 02 окт 2013 13:25


Колега тоя кръгъл вкуум ти е вакуум помпата.Преди 2 дни точно с това се занимавах само че на вектра Б с Исузо мотора.
Свали го тоя генератор.Разглоби го и го почисти хубаво(семеринга е опуснал и вътре има масло)
вземи нов семеринг (мазни със силикон за по сигурно) и зглобявай работа за около час време е!
На вектрата беше ПОЧТИ същата история като при теб!
имам и въпрос: Изчезва ли ти показанието на Оборотомера


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bate » Сря 02 окт 2013 14:50


Всичко работи нормално, както и оборотомера. Сподели какви пари са ти излезли материалите - симеринг............


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот milmar » Сря 02 окт 2013 15:33


bate написа:Както вече знаете става въпрос за Опел Корса С Исузо мотор...

:neutral
И защо не си оправиш заглавието, поне на мен нищо не ми говори тази особенност при хОпелите :confused ? Ако си напишеш точно модела на колата, ще пишат хора които имат опит с точно такъв генератор. Всъщност той не може да е по-различен електрически от другите генератори, но какъв е този вакуум, да не би помпата да е куплирана към генератора :confused ?

Ако имаш някакъв "специфичен" опит при писане във форума, оставяй темата да си е за Голф :mrgreen


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bate » Сря 02 окт 2013 15:40


Заглавието е такова защото ми заключиха предната тема. Не бях спазил нужният шаблон. Пиша тук защото съм собственик и на Голф3 ТДИ и тук се чувствам в свои води, сред свои - тъпата Корса си е Опел ама за тези пари това се предлага. Ако си прочел писаното по темата, става въпрос почти в началото за Опел Корса.
И наистина и аз мисля, че принципа на работа на генераторите си е един и същ и търся компетентно мнение. Ако имаш проблем с темата просото не пиши в нея.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот milmar » Сря 02 окт 2013 15:43


bate написа:....Ако имаш проблем с темата просото не пиши в нея.


Евала-а как оцени писаното до тук от мен :confused !
Съвсем друго исках да ти кажа, писах ти съвсем добронамерено...
Жив и здрав бъди!
Малко са темите в които въобще пиша, и твоята вече няма да е от тях!


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот fox_vt » Сря 02 окт 2013 17:29


Милене вакум помпата при исузото е на генератора,един колега със корса и прави ремонт ама не се сещам на целия генератор или само на вакуумпомпата.


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот Anonymous88 » Сря 02 окт 2013 18:11


bate написа:Всичко работи нормално, както и оборотомера. Сподели какви пари са ти излезли материалите - симеринг............


Диоден Блок 65лв
Четкодържач + четки 15лв
Семеринг 10-ина лв - не съм я купувал аз.Звъннах на момчето да го питам каза че не помни цената му а и не пазел касовата бележка

Колега аз ти препоръчвам да не сменяш каквото и да било(това са грешни пари хвърлени на вятъра) докато не установиш точно къде ти е проблема!
Така с тоя мултицет да търчиш на едно и да замерваш каквото трябва и не трябва както трябва и не трябва не си е Работа.
Свали го тоя генератор занеси го при някой МАЙСТОР не някой дет му викат "МАЙСТОРЕ" щот не му знаят името да го погледне по обстойно и замери на осцилоскоп и тогава като ти каже релерегулатор дали целия диоден блок или само 1 или повече диоди са прекъснати или пробили.
Вектрата дето я правихме беше пробила 2 диода и ни предложиха да сменим само диодите(обявиха ми цена от 22 за диод) и момчето предпочете цял нов блок.
Но при пробили диоди генератора не зареждаше.Това ме кара да мисля че МОЖЕ БИ проблема не ти е от диодния блок.


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bate » Сря 02 окт 2013 23:53


Много благодаря за инфото. В петък я вкарвам в бокса и след това ще пиша.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот ktamen » Чет 03 окт 2013 1:04


Бате, по много "оригинален" начин изразяваш благодарността си към тези, които се опитват да ти помогнат :screwy


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот bate » Чет 03 окт 2013 19:37


???????


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 3 ТДИ 90кс. 96 година - алтернатора зарежда 13.60

Мнениеот ktamen » Чет 03 окт 2013 19:51


Милмар, който ти така лесно отсвири вероятно е най-наясно с възможните електрически проблеми от всички в този форум.
Той се опита да ти помогне, а ти ....
Няма да е зле да му се извиниш :exclaim



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта