Помпа дюза - common rail

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Помпа дюза - common rail

Мнениеот Dani16v » Сря 18 май 2016 18:18


Ако колите са на по 100 000, бих предпочел ПД пред роторната! Обаче ако са на по 500 000 изобщо няма да мисля, роторната ще е! Главната причина е - финансова! :wink




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8998
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Помпа дюза - common rail

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 май 2016 20:35


Vlad777 написа:Ако беше така след PD моторите VW щеше да се завърне към роторните помпи... :mhihi

Няма да се върне разбира се , но каква всъщност е точната причина? За какво им е система, която дефектира доста по-рядко ( говоря за 1.9, за 2.5 V6 ще добавя нещо накрая ) . Която не "носи" доп.пари от рез.части и сервизи. Която е с по-голям ресурс и т.н. Точно такива са причините. А не прокламираното, че не отговаряли и не могат да бъдат направени да отговарят на емисиите на изг.газове. И в момента има производство на автомобили с механично ГНП и отговарящи на Е4 сертификат. Как за тях ( че и с механично ?! ) става, за ел.помпа няма стане?! Игри хора, игри...Кой каквото и да ми говори , става въпрос за пари, за мноого пари.
Който е чел за планирано остаряване, ще му стане ясно.
Влад, отклоняваме се много от темата за к.с. и въртящ момент . И там мога да кажа две три приказки , но ще си замълча.
Искам да добавя защо 2.5 V6 ТДИ получи тази лоша слава с помпата си и защо първообраза на тази помпа ( японска м/у другото ) нямаше никакъв проблем, но от Бош "решиха", че това не е добре и вкараха ударно планираното остаряване не само за нея , ами и за целия агрегат. Креативен ( германски и не само ) бизнес нюх :wink
Сори за оффтопика . Аз се оттеглям от темата . Това е последното ми мнение по нея.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Помпа дюза - common rail

Мнениеот Stivi » Сря 18 май 2016 20:45


Интересно ако сравним техническите данни на PD 105 кс и роторен 110 кс с какво бомба-дюзата превъзхожда най-доказалия се двигател с турбо и директно впръскване на VAG групата !? В най-добрия случай с няколко нютонметра,ама мерси за този "бонус" дето върви комплект с куп проблеми icon_idea А сравнението на AFN с PD 130кс е малко некоректно... :a045 За протокола мога да кажа че сега карам пак 110кс нов CR но 1,5 ,това нещо може само да гледа задницата на отдалечаващия се AHF и да си мечтае за такова вървене :thumb_down


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Помпа дюза - common rail

Мнениеот StrEagle » Пет 27 май 2016 10:46


забравяте, че в нормалните държави евро нормите са задължителни и от голямо значение
от тях зависят много такси, данъци, ... по колата
роторна помпа не може лесно да покрие евро4
помпа-дюза не може лесно да покрие евро6
т.н.

за по-праивлно сравнение, сравнете роторна помна покриваща евро3 с CR покриващ евро3 - сигурно ще изглежда така: 1.9TDI 110к.с. с/у 150к.с. като първото харчи 7/100 а второто 6/100

ако забранят влизането в центъра на градовете на коли под евро5, изведнъж CR ще станат много популярни :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Помпа дюза - common rail

Мнениеот stefan4o » Пет 27 май 2016 14:04


Само Печка ще мине на бензин/газ :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта