
Помпа дюза - common rail
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Помпа дюза - common rail
Ако колите са на по 100 000, бих предпочел ПД пред роторната! Обаче ако са на по 500 000 изобщо няма да мисля, роторната ще е! Главната причина е - финансова! 

- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа дюза - common rail
Vlad777 написа:Ако беше така след PD моторите VW щеше да се завърне към роторните помпи...
Няма да се върне разбира се , но каква всъщност е точната причина? За какво им е система, която дефектира доста по-рядко ( говоря за 1.9, за 2.5 V6 ще добавя нещо накрая ) . Която не "носи" доп.пари от рез.части и сервизи. Която е с по-голям ресурс и т.н. Точно такива са причините. А не прокламираното, че не отговаряли и не могат да бъдат направени да отговарят на емисиите на изг.газове. И в момента има производство на автомобили с механично ГНП и отговарящи на Е4 сертификат. Как за тях ( че и с механично ?! ) става, за ел.помпа няма стане?! Игри хора, игри...Кой каквото и да ми говори , става въпрос за пари, за мноого пари.
Който е чел за планирано остаряване, ще му стане ясно.
Влад, отклоняваме се много от темата за к.с. и въртящ момент . И там мога да кажа две три приказки , но ще си замълча.
Искам да добавя защо 2.5 V6 ТДИ получи тази лоша слава с помпата си и защо първообраза на тази помпа ( японска м/у другото ) нямаше никакъв проблем, но от Бош "решиха", че това не е добре и вкараха ударно планираното остаряване не само за нея , ами и за целия агрегат. Креативен ( германски и не само ) бизнес нюх

Сори за оффтопика . Аз се оттеглям от темата . Това е последното ми мнение по нея.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Помпа дюза - common rail
Интересно ако сравним техническите данни на PD 105 кс и роторен 110 кс с какво бомба-дюзата превъзхожда най-доказалия се двигател с турбо и директно впръскване на VAG групата !? В най-добрия случай с няколко нютонметра,ама мерси за този "бонус" дето върви комплект с куп проблеми
А сравнението на AFN с PD 130кс е малко некоректно...
За протокола мога да кажа че сега карам пак 110кс нов CR но 1,5 ,това нещо може само да гледа задницата на отдалечаващия се AHF и да си мечтае за такова вървене 



-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Помпа дюза - common rail
забравяте, че в нормалните държави евро нормите са задължителни и от голямо значение
от тях зависят много такси, данъци, ... по колата
роторна помпа не може лесно да покрие евро4
помпа-дюза не може лесно да покрие евро6
т.н.
за по-праивлно сравнение, сравнете роторна помна покриваща евро3 с CR покриващ евро3 - сигурно ще изглежда така: 1.9TDI 110к.с. с/у 150к.с. като първото харчи 7/100 а второто 6/100
ако забранят влизането в центъра на градовете на коли под евро5, изведнъж CR ще станат много популярни
от тях зависят много такси, данъци, ... по колата
роторна помпа не може лесно да покрие евро4
помпа-дюза не може лесно да покрие евро6
т.н.
за по-праивлно сравнение, сравнете роторна помна покриваща евро3 с CR покриващ евро3 - сигурно ще изглежда така: 1.9TDI 110к.с. с/у 150к.с. като първото харчи 7/100 а второто 6/100
ако забранят влизането в центъра на градовете на коли под евро5, изведнъж CR ще станат много популярни

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помпа дюза - common rail
Само Печка ще мине на бензин/газ 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта